הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תרזה ודוק
החתונה של תרזה ודוק
סתיו 2019
הפוסט של תרזה, חברת הקבוצה הסודית:

שלום כלות יקרות, מקווה שאוכל לעזור לכן קצת בבחירות הקשות... התחתנו ב-19.09.19 באשקלון באולם מקום בים - בית לאירועים

מקום לאירוע
מקום בים
+

מדובר באולם בוטיק עד 270 מוזמנים שנמצא על צוק הים באשקלון, הנוף פשוט מרהיב, החופה לרוב בשקיעה בחוץ במרפסת ויש גם אורות על המים בלילה. הייתה לנו חתונה קטנה עם 130 מוזמנם והתקשנו למצוא מקום גם מבחינה כלכלית וגם כי היינו בשיא העונה והרבה מקומות הסכינו לתת לנו רק יום ראשון או שני. פה קיבלנו יום חמישי במחיר מאוד הוגן ועוד על הים. זה לא אולם שגרתי, זה כמו מסעדת שף עם מנות מאוד מגוונות ומיוחדות ברמה מאוד גבוהה,אין אורח שלא החמיא לנו על האוכל. בנוסף האולם מאוד יפה בפני עצמו עם המנורות וזר פרחים על כל שולחן ובלי מפות כך שלא צריף כסף על עיצוב, בנוסף לא הייתה לנו מעצבת חופה, הבאנו שני זרים מוכנים איתנו ומנהל האירוע פשוט דאג לחבר לנו אותה לחופה. השירות היה ברמה מאוד גבוהה,יש לכל מצלר שולחן אחד ולכן השירות היה מעולה. בנוסף גיא אמיר היינו מאוד קשובים וזרמו איתנה על הכל ובאו לקראתינו המון, היה פשוט תענוג לעבוד איתם!

צילום סטילס

קבענו כמה פגישות עם צלמים אבל עם ליאור היה ישר חיבור ודיברנו ללא הפסקה, הוא מאוד קליל ורגוע וזורם ולדעתי יש לו עבודות מדהימות ועין מאוד מיוחדת וחדה שיודעת לתפוס רגעים יפים בצורה הכי טבעית. גם צילומי זוגיות עשינו איתו בים, והוא לא מפחד להתלכלך והוא מאוד מקפיד על הפרטים הקטנים עד שהתמונה או הזוית לא מושלמים הוא לא יוותר. הוא זרם איתנו על הכל והרגשנו איתנו מאוד בנוח כאילו אנחנו חברים שנים. גם ביום החתונה הכל היה בכיף וברגוע, סמכנו עליו ועל ההערות שלו כי ידענו שיהיו תמונות טבעיות ולא מאולצות ומבוימות מדי. פשוט תענוג גדול וזכינו בגדול!

שמלות כלה

Yelena Antus ילנה היא תופרת מאשקלון שעבדה הרבה שנים בסלונים הכי יוקרתיים עד שפתחה מקום משל עצמה בבית שלה. היא תפרה לכמה חברות שלי, יש לה מבחר עצום בבית של בדים ולא צריך לנסוע לשום מקום, באתי אליה עם תמונה של שמלה של מעצב צרפתי מאוד מפורסם, שמלה שכולה תחרה עם פרחים, זה סגנון מאוד יקר, ופשוט תוך 10 דקות יצאנה ממנה עם שמלה בול מה שרציתי, היא קלטה אותי והתאימה לי הכל, היא פשוט מקסימה, תוך חודש השמלה הייתה מוכנה ופשוט מושלמת, פשוט זכיתי בה ועוד במחיר הכי הוגן לשמלה כזאת!

איפור

למיכלי הגעתי כבר מיואשת מהחיפושים המאכזבים, כי רציתי מישהי שגם מאפרת וגם מעצבת שיער וטובה עם תלתלים ומחיר הוגן, אבל כבר מהטלפון פשוט התאהבתי בה והתאהבתי בה עוד יותר באיפור ניסיון, וגם ביום החתונה היא הייתה מאוד קלילה וסבלנית וזורמת עם אנרגיות מאוד טובות והביאה איתה אווירה ממש טובה שככה עברה גם ההתארגנות שלי, כמובן היא גם סופר מקצועית, האיפור לא זז לי והיא התאימה לי אותו בול למי שאני, ואין עליה עם תלתלים, עשיתי לה גם כמה שינויים והיא פשוט זרמה על הכל, היה לי מזל גדול איתה!

Dj לחתונה

אחרון וחביב זה אבישי, היינו בחתונה של חברים ואבישי ניגן אצלהם וישר ידעתי שבחתונה שלי זה יהיה רק הוא! בנוסף לזה שהייתי הולכת רק למסיבות שלו בבאר שבע ואני יודעת שאין עליו בעולם, אין עוד מישהו כזה מושלם שיודע לקרוא את הקהל ולהתאים את הסגנון המוזיקלי. בנוסף חברים ארגנו לנו הפתעה ואמרו שכמה הוא היה מקסים וזרם איתם בהכל. אבישי גם מאוד אחראי הוא דאג לתזכר אותנו לגבי פגישת הכרות, והיה מאוד יסודי עד הפרטים הקטנים ורשם הכל אצלו וגם בהמשך הייתי שולחת לו שינויים ועוד שירים להשמעה והוא שם הכל. כמובן שגם המחיר שלו מאוד הוגן, קיצר מושלם, זכינו בענק!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מקום בים+
מקום בים
14 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
Dj לחתונה