הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליטל ופז
החתונה של ליטל ופז
סתיו 2019
הפוסט של ליטל, חברת הקבוצה הסודית:

קודם כל, תודה לקבוצת כלות אורבניות! לגמרי נעזרנו בה לאורך כל הדרך, כל התלבטות או סוגיה שעלתה לנו ישר בדקנו בקבוצה והיא ענתה לנו על שאלות רבות אז תודה!! ועכשיו לאירוע: אני ופז התחתנו ב14.11.19 יום חמישי אחרי 8 חודשי אירוסין. לא ממליצה על כל כך הרבה זמן אירוסין, אם זה בידים שלכן כמובן. אצלנו זה היה מורכב יותר ולכן התקופה הארוכה. חתונה של 370 איש עם אישורי הגעה של כמעט 400 איש. המלצה שלי באופן כללי, תתעקשו על מה שאתן יודעות שטוב לכן! אנחנו בררנו את הספקים שלנו בפינצטה עד שהגענו לספקים שבחרנו והיינו מרוצים מכולם רק בגלל שלא התפשרנו על מה שימצא חן בעיני שנינו.

מקום לאירוע
יער עין חמד
+

אז בראש ובראשונה "עין חמד גן אירועים" ממליצה בחום!! המקום הראשון שראינו, ואחריו ראינו לא מעט אולמות וגני אירועים ואפילו הרחקנו מאזור ירושלים ובסוף חזרנו אליו ואנחנו מאושרים בבחירה שלנו. מעבר למקום היפיפה ששבה אותנו מהרגע הראשון ,הצוות של המקום שווה הכל! גרם לנו להיות בלי שום דאגה או חשש ממה שיהיה באירוע עצמו.הכל תיקתק כמו שצריך והערב היה מושלם. דני מור המפיקה שקיבלנו מהאולם מושלמת! היה לנו 100% ביטחון בה ובצדק. פשוט זכינו שהיא תיהיה אחראית על היום החשוב הזה. עלמה התותחית שדאגה לענות על כל שאלה ולהרגיע אותנו לאורך כל הדרך עד לערב הזה. והצוות המדהים באירוע עצמו.

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

ReBride@ שמלות כלה יד שניה אחרי לא מעט חיפושים בסלוני כלות הגענו לעינת שהיתה נינוחה וסבלנית והבינה בדיוק את הסגנון שחיפשתי. לקחתי שימלה מוכנה, במחיר שפוי וזה היה מדהים וביחד הבנו איך הופכים אותה לצנועה ושעדין תיראה הכי טוב שאפשר והיא פשוט הגשימה לי את שימלת החלומות שלי. השימלה היתה נוחה ברמות וזה לגמרי איפשר לי להיות כלה נינוחה ולהנות מהיום הזה כמו שצריך. והמחמאות לא מפסיקות מאז החתונה.

צילום סטילס

איתי היה הצלם הראשון שפגשנו ומיד ידענו שהוא האחד.היו לנו הרבה התלבטויות בנושא וביררנו על המון צלמים עד שהגענו אליו. איתי מקצועי, צלם בחסד עליו, נהנה מהעבודה שלו וכך גם נהננו ממנו במהלך היום ולאורך התהליך לגמרי הרגיש שהוא איתנו, ופה לכל דבר. התמונות יצאו מדהימות אנחנו לא מפסיקים לקבל תגובות ומחמאות על התמונות המקצועיות והנדירות שיצאו. ממליצים בחום!

Dj לחתונה

איציק גודדי המלך! התאים את עצמו בצורה מדוייקת לאורחים שלנו שהיו מגוונים בטירוף. ניגן בדיוק את מה שביקשנו וקרא את הקהל ואת הסיטואציות בצורה מדהימה!

אטרקציות

קיבלנו אותו דרך סטודנטים נישאים אחרי לא מעט ויכוחים איתם ונסיון למצוא צלם מגנטים טוב מהספקים שהם מציעים. בסוף לקחנו את גולן שהיה מעולה! בן אדם טוב וכיפי. תפס רגעים טובים במהלך האירוע. והיינו מרוצים ממנו ממש!

איפור

כבר באיפור נסיון ראיתי שהיא בדיוק מה שאני רוצה. איפור עדין ומדוייק ועשתה אותי הכי יפה שאפשר בלי להרגיש שיש לי מסכה על הפנים. היתה מאוד קשובה לדיוקים שביקשתי והאיפור החזיק מדהים עד הסוף!

לחתן

מעבר לאיכות של החליפה המהממת קיבלנו יחס מדהים ושירות מעבר למצופה. מומלץ!!

תכשיטים ואקססוריז

הגענו אליו דרך סטודנטים נישאים. ראיתי כמה המלצות בקבוצה .. היה חשוב לנו שהשירות יהיה טוב ואמין ובהחלט בחרנו נכון. דניאל מקסים! נתן לנו שירות טוב, היה סבלני ושלח לנו את הטבעות לירושלים כדי שלא ניסע במיוחד למרכז. ממליצים ממש!

הזמנות לחתונה ומיתוג

הגענו אליהם דרך סטודנטים נישאים וביחד עם גרפיקאית שהם נותנים עיצבנו הזמנה מוכנה שהיה באתר. היא היתה מקסימה ממש ( ושיגענו אותה) ויצא מדהים! קיבלנו ים מחמאות על ההזמנה.בנוסף את השירות של אישורי ההגעה קיבלנו חינם. השירות מולם היה נעים ונוח.

החתונה היתה חתונה דתית, עשיתי כיסא כלה והיה מדהים!! היו לי הרבה התלבטויות סביב הנושא ועכשיו כשאני אחרי אני חייבת להגיד שאני ממליצה ממש! כל כך שמחתי שעשיתי את זה בסוף. נתן לי הזדמנות מדהימה לראות את כל האורחים שלי גם את המבוגרים וגם את אלו שלא הספקתי לראות ברחבה. אם יש שאלות על ספקים או מחירים בכיף בפרטי... תהנו מהיום הזה! הוא עף! מזל טוב לכולן

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
יער עין חמד+
יער עין חמד
111 ממליצים
מקום לאירוע
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
אטרקציות
איפור
לחתן
תכשיטים ואקססוריז
הזמנות לחתונה ומיתוג