הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אלה ואיליה
החתונה של אלה ואיליה
אביב 2020
הפוסט של אלה, חברת הקבוצה הסודית:

התלבטתי האם לכתוב פוסט קרדיטים, אך בתקופה כזאת אני מאוד אשמח להרים לספקים שלי, ולעזור לכן בעצות. אני ואיליה התחתנו ב- 09.03.20 יום שני. ממש בגזרות הראשונות של ימי הקורונוה בארץ. התחייבנו מול האולם על 330 איש. הוזמנו 550 איש, אישרו הגעה 380, ובפועל בגלל הקורונוה הגיעו 294. היה לנו פלוס קטן מהאולם שעבדנו עם הושבת IPLAN ומנהל האירוע באולם בעקבות המצב השאיר לנו את התוכנה פתוחה עד יום ראשון בלילה. אך עדין גם אחרי הביטולים היינו מעל התייחבות ולכן השארנו את אותה התחייבות.

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

לפני שהגענו לאלכסנדר ראינו עוד חמישה אלומות, והיינו לקראת סגירה באולם אחר. אך גיסתי שיכנעה אותי לבוא לראות את אלכסנדר מכיוון שהם מתחתנים באותו אולם ביוני הקרוב. הגעתי לאולם והתאהבתי במקום, האוכל מושלם, עד היום אני מקבלת אליו אינספור מחמאות. הצוות של מקום במיוחד מנהל האירוע שלנו מטעם האולם שעזר והשאיר לנו את תוכנת הושבה פתוחה עד לילה לפני האירוע בעקבות המצב.

איפור

איפור ושיער- האחת והיחידה עדי סולומון. את עדי הכרתי לפני כמה שנים, בחתונה של חברה שהיא ארגנה אותה, ועיצבה לי את השיער. מאותו הרגע ידעתי שאני לא מוכנה לוותר אליה. ואכן אחרי בחירת התאריך היא הספק הראשון שסגרתי. וואו, אין לתאר עדי מושלמת, מרגע הסגירה, בכל פגישה ועד יום האירוע. האווירה איתה מדהימה, צחוק שמחה והיא קשובה לכל בקשה. היא הגיעה אליי למלון ב8:30 בבוקר והתחלנו להתארגן ב-9:00 בבוקר. היא הייתה איתי עד השניה אחרונה לפני שיצאתי מהחדר להפגש עם בעלי, סידרה ותיקנה את איפור ושיער שאצא מושלמת. וכך היה. קיבלתי אינסוף מחמאות על שיער ואיפור.

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

שמלת כלה - על טלי ומריאנה שמעתי לא מעט ועקבתי אחריהן. וביום חיפוש שמלות הן היו הראשונות שנכנסתי אליהן ואחרי 15 שעה עם מריאנה האלופה היו לי שני שמלות כלה. הן בשלושה חודשים תפרו לי שתי שמלות, גזרו, שינו הוסיפו והיו לא מעט בקשות. צוות התופרות שלהן מאשה וורה המדהימות היו קשובות אליי ואל אימא שלי לכל שאלה ובקשה. והתוצאה הייתה יותר ממושלמת ואינסוף מחמאות.

צילום סטילס
לוז | Luz
+

צלמים - התלבטנו לא מעט במי לבחור, ראינו תמונות וסרטונים של שלל צלמים שהומלצו בקבוצה לא מעט. ובסוף הגענו ללוז. הם היו הראשונים ואחרונים. התהליך איתם היה שקט,רגוע והרגשה מדהימה. מהשיחה הראשונה עם יניב, עד הפגישה איתו פנים מול פנים שהסביר על כל פרט ופרט בתהליך, עד לרגע ציוות הצוות שליווה אותנו. מכיוון, שצפינו לחתונה יחסית גדולה, לקחנו את חבילה של שני סטילס ווידאו. הסטילס הראשון ארקדי המדהים הגיע אליי למלון וצילם אותי בשלבי איפור שיער, צילם את הזמנה והטבעוץ וירד לצלם את בעלי. ואיתו התלווה סרל שצילם את הוידאו. בתור אחת שלא מחייכת בכלל בתמונות, הם הצליחו שניהם להוציא ממני שלל חיוכים וצחוק מול המצלמה. אנחנו מאוד אהבנו שהם צילמו הרבה תמונות טבעיות שלנו, ובלי הרבה תמונות מאולצות. שהגענו לאולם הגיע הצלם השני נועם, שכבר הספיק לצלם את האולם עצמו והצטרף לצוות לצילומי משפחה. הצוות מלוז, היו פשוט מדהימים,קשובים למשפחה שלי היו בכל מקום וצילמו כל פרט. קיבלנו רק טיזרים מהחתונה וצפויים לקבל ביוני את שאר התמונות וסרטון החתונה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב האולם- לקחנו את המעצב הבית של אולם בורדו הפקות. מכיוון שגם האולם יפה בעצמו לא היינו צריכים להוסיף הרבה תוספות. אך הבן זוג שלי התעקש על פרייליטס באולם עצמו וזה הוסיף מאוד לנראות וליופי של האולם.

רב לחתונה

הרב אריאל- ממועצה אזורית חוף השרון. הייתה חופה מהירה קלילה וזורמת. הוא רב מאוד מתיר, אחרי שבעלי שם אליי את הטבעת הוא נתן לי לפתוח את הינומה ולהמשיך את הטקס.

אטרקציות

קראתי בקבוצה לא מעט המלצות ובנוסף חבר מעבודה סגר איתו. ומיד התקשרנו וסגרנו אותו. היו מלא מגנטים בנוסף, הוא מביא רינג מהממם לרחבה שאפשר להצטלם. קיבלנו ממנו שלושה בלוקים עם תמונות, קובץ דרייב עם כל התמונות ושקית עם המגנטים שלא נלקחו.

Dj לחתונה

נדב שוקרון האיש והתופים- חלק מחבילת האולם, כוללת גם רשימה של ד'ייגים. ואחרי אינספור מחמאות בקבוצה אליו, בחרנו בנדב. וואו נדב פשוט ידע לקרוא את הקהל, ידע מתי להחליף שיר ולהתאים את המוזיקה בדיוק לוויב של הרחבה. לנדב יש תופים שהוא מנגן ויורד לקהל ביחד עם התופים לנגן עם החתן והכלה וגם עם הקהל. זה הקפיץ את הרחבה וכל האורחים התלהבו ובאו לנגן איתנו. החלק השני אצל נדב, שהחתן והכלה עולים לנגן בתופים גם בעמדת שלו וזה העיף את הקהל. היו לנו להקה של ריקודים קווקזים, ונדב עזר לנו עם הוספת המוזיקה שלהם ולסגור את כל הקצוות באולם.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מנהל אירוע חיצוני- תאיר קאיש- הגעתי לתאיר אחרי המלצות של חברה שלי שמתחתנת בקרוב בעצמה והגיעה לתאיר דרך הקבוצה. תאיר הייתה איתנו בקשר רציף כל הזמן , הרגיעה אותנו, דאגה לנו לאוכל שהגיע ישר לחדר חתן שהגענו. ולאורך כל שלבי האירוע.

קייטרינג ושירותי בר

אלכוהל- Gin&juice;- הם חברת הבר מטעם האולם. הוספנו את חבילה הבסיסית של אכלוהול(הצעה היא ללא אלכוהול הבסיסי). ושדרגנו אותה מול עידו המדהים, לאלכוהול פרימיום. לנו היה מאוד חשוב שיהיו בשולחנות של המבוגרים בקבוק משלהם שלא יצטרכו ללכת לבר. עידו דאג לכל הזמנה שלנו הבר שלנו היה מלא באלכהול, צוות בר מדהים שתמיד נכח וקשוב לכל אורח. קישוטים לרחבה - מכיוון שהתחתנו בפורים, קניתי הרבה מסכות, ומגוון שטויות לרחבה.קניתי את הכל בחנות מדהימה בפכר גלעדי אצל אליאס נמר, חנות מדהימה ומשפחתית. שמוכרים לא רק תחפשות לפורים אלא מגוון קישוטים ושטויות לרחבה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אישורי הגעה - עדי שמעון- אנחנו החלטנו לא לסגור עם IPLAN בגלל המחיר. ובחרנו בעדי מהמלצות של חברים שהתחתנו. לקחנו דרכה חבילה של שליחת 2 סמסים לבירור הגעה, 2 שיחות טלפונית, ו2 סמסים נוספים אחד ביום החתונה עם קישור לוויז, והשני ביום אחרי החתונה. עדי הייתה נעימה קשובה קיבלנו ממנה דוח בסוף כל יום סמס או שיחה עם כמו אנשים. מלון התארגנות - הרודוס הרצליה- סגרתי מול המלון על סוויטה מרווחבת שתתאים בדיוק להתארגנות, ולהכיל את המלוות, צוות הצילום ואיפור ושיער. החדר היה באמת גדול עם נוף לים התיכון. ביקשתי מהם מראש, כבל מאריך, מראה וכיסא בר. שהגעתי לחדר הדברים האלו לא היו. אבל שביקשתי מאיש הקבלה, הכל הגיע כבר בלילה שלפני. אני ישנתי במלון רק לילה אחד. אבל הייתי צריכה לשלם יותר בגלל עזיבה מאוחרת.(זה הדיס היחידי שלי למלון). כל שאר התנהלות מולם הייתה נעימה ונחמדה.

בגדול זהו, לכל שאלה זמינה בפרטי. המון מזל טוב לכולן. חג שמח ושנעבור את קורונה מהר:)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
471 ממליצים
שמלות כלה
לוז | Luz+
לוז | Luz
506 ממליצים
צילום סטילס
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
270 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
אטרקציות
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
קייטרינג ושירותי בר
ניהול אירוע ואישורי הגעה