הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אסתי ודורון
החתונה של אסתי ודורון
חורף 2020
הפוסט של אסתי, חברת הקבוצה הסודית:

היי כלות! קצת קרדיטים: התחתנו ב7.1.2020, היה לנו מזג אויר קר אבל ללא גשם, בין הסופות..

מקום לאירוע
הגבעה
+

באמת מקום שעולה על הציפיות, עומד במוניטין שהציב לעצמו ופשוט היה לנו כיף! האוכל של עץ השדה קייטרינג ואירועים טעים ברמות אחרות, ולא רק בטעימות. בעינינו היה שווה כל שקל. חשוב לציין שבגלל שהתחתנו בינואר קיבלנו מהאולם מחירי חורף שכללו את הדיג'יי ועציצי תבלין מתנה. אני אישית בחרתי להתארגן בגבעה, החדר חתן כלה שלהם מרווח ונוח ופינקו אותנו לאורך היום. אגב בגבעה ממש אין צורך במנהל אירוע חיצוני, רעות באמת אחת הטובות ודאגה לנו לדברים שאפילו לא חשבתי עליהם.

שמלות כלה
כלה קלה
+

נכנסתי ותוך חצי שעה יצאתי עם השמלה, תופרת בירושלים עשתה לי את התוספות שהיה צריך וזהו. מחיר זול ומשתלם, השמלות איכותיות מאוד והיה שווה את הנסיעה לקיסריה.

צילום סטילס

היחיד שפגשנו ולא היה צריך עוד - כי אין דברים כאלה, הוא הביא איתו את עומר קורן שעשו לנו אווירה מעולה, צילמו תמונות מדהימות ואומנתיות ורדפו אחרינו ברחבה כדי לצלם כל פיפס. שבוע אחרי והתמונות כבר אצלנו , מומלץ מאוד!!

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

שירות מעולה, חליפות יפות ואיכותיות, לא יקר, ותפרנו גם את הבגדים לחינה באותה הזדמנות.

Dj לחתונה

מהרגע שהוא פשוט לא זז בכסא בפגישה ועד החתונה הוא ליוווה אותנו בנעימות ובשירות מעולה. בחתונה עצמה הרקיד את כולם (אפילו הדודות המבוגרות מאוד!) עד שכבר לא יכולנו לעמוד על הרגליים, שמר איתנו כל הזמן על קשר עין ובדק שהכל טוב לאורך כל הערב. מומלץ!

איפור

הגעתי אליה לניסיון ולא היה צריך יותר, הבינה ישר מה שאני רוצה וביום החתונה היה כל כך כיף איתה שאין לתאר. הרגשתי זוהרת מאוד אבל לגמרי אני, והצמה באמת הייתה מעבר לציפיות.

תכשיטים ואקססוריז

מיכל הציעה לי לבדוק איתה והיא באמת עשתה לי סיכה כל כך יפה ועוד פרחים קטנים שנשזרו בצמה. לא יקר ותמורה נהדרת למחיר.

איפור

מאפרת למלוות - רעות קליין - חמודה ומקצועית, עשתה לבנות אחלה איפור והיינו מרוצות.

אחרי החתונה נשארנו ליומיים במלון הסטאי ביפו, נהדר ומפנק מאוד. קצת DIY שעשינו - מעמדים מפקקי שעם למספרי שולחן ולידם מכתביות שישאירו לנו טיפים לחיי הנישואים, סלסלאות רענון לשירותים, כרטיסי גירוד לבר עם משימות מצחיקות (היה להיט) , שלטים לאחיינים בכניסה לחופה (נכנסו עם כל הילדים קופצים רוקדים והאורחים עפו) ומצתים עם מדבקות מצחיקות (לא נשאר להם זכר) , תפריטים אישיים ומדבקות קח אותי הביתה לעציצים. המעמדים למספרי שולחן והתכשיט לשיער (סיכה גדולה ועוד 6 פרחים קטנים) למכירה למעוניינות. מזל טוב לכולן!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
לחתן
Dj לחתונה
איפור
תכשיטים ואקססוריז
איפור