הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
איה ואורן
החתונה של איה ואורן
סתיו 2020
הפוסט של איה, חברת הקבוצה הסודית:
אחרי הרבה מתחים ודחייה אחת, צמצום בחצי של כמות אורחים והרבה עזרה מחברים, משפחה ומפיק אגדי אחד הצלחנו להתחתן. בגדול עשינו שתי קפסולות שגם אותן חילקנו לקפסולות ככה שלא יהיו יותר מ20 איש בקבוצה. קפסולה ראשונה הייתה משפחה ואיתה עשינו את הטקס, קפסולה שנייה הייתה חברים ולהם הקרנו את הטקס. הזמנו מתופרת הרבה מסכות רב פעמיות יפייפיות שיהיו לאורחים כייפיות לשים, המסכות לא היו ממותגות ככה שהן יכולות לשמש אותם ביומיום. בנוסף פתחתי קבוצה בפייסבוק כשבוע לפני האירוע וכל אחד יכל להזמיו את מי שהוא רוצה (עשיתי אותה סגורה וככה אישרתי את כולם), אני חושבת שזאת אופציה יותר נכונה מהזום מכמה סיבות: 1. הוידאו נשמר לנו, 2. אנשים יכולים להגיב בזמן אמת ואחר כך ממש נחמד לקרוא את כל התגובות, 3. מי שיש לו משפחה בחול שהשעות לא מתאימות לה היא יכולה לראות את החופה בזמן שנוח. *טבעות, שמלה, מסכות ואיפור ושיער עשיתי אצל נשים מדהימות ומוכשרות מהגליל העליון. מי שרוצה יותר פרטים מוזמנת בפרטי.
מקום לאירוע
חוות הדעת שלך:
הפקת אירועים
חוה ואדם
+
נדב המפיק שאני מאחלת לכל זוג שמתחתן! הבחירה הכי נכונה הייתה לקחת מפיק (עוד לפני שהקורונה התחילה להשמיד חתונות). נדב מקסים, סבלני, מרגיע ויודע בדיוק מה הוא עושה! ענה לי בסבלנות נדירה על שאלות ששאלתע 10 פעמים, לא נבהל בכלל מהלחץ שלי, ידע להגיד לנו מה כדאי ומה ולא וגם צודק בכל זה. *אני יכולה להגיד חד משמעית שבלי נדב לא הייתה לנו חתונה* בנוסף לנדב יש ואן שהופך להיות בר מגניב ממש (שבזכותו הגענו לנדב), הבר היה מושלם והצוות דאג לנו כל הזמן בחיוך ובשמחה. (הואן-נגילה).
קייטרינג ושירותי בר
מנוהל על ידי שלושה חבר'ה אדירים, רק בגללם רציתי להיות אורחת בחתונה שלי. אני ידועה כבעיתית עם אוכל והם זרמו עם כל הדרישות שלי. בסקט פתחו עמדת אוכל מטורפת ביופייה, הביאו צוות מקסים מקסים מקסים ולא הפסיקו לדאוג לנו להכל!! אוכל טעים בטירוף ויפה בטירוף!
Dj לחתונה
אור הקטן הד'יג'יי שלנו. עשה איתנו כמה שיחות לפני האירוע, היה פנוי וזמין לכל השינויים - דבר מאוד חשוב בזמנים כאלה. אור זרם עם האירוע שהשתנה כל רגע ועשה לנו אווירה מדהימה! ממש התבאסתי בסוף הערב כשהוא הלך מרוב שהוא הרגיש כמו חבר.
צילום סטילס
נדב הצלם הוא כבר מזמן חבר של המשפחה. מעבר לתמונות המדהימות שהוא עושה (בגלל זה יש מלא תמונות בפוסט, לא הצלחתי לבחור) נדב משרה אווירה של רוגע וכיף, בלי לחץ. הוא יודע לבחור את המקומות הנכונים ולכוון אותנו כדי שנצליח להצתלם יפה.
צילום ועריכת וידאו
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography
+
צלם וידאו שמצליח לצלם בלי בכלל נרגיש שהוא שם. מושיקו נתן לנו אווירה מעולה, הכימיה בינו לנדב עשתה לנו חווית צילום שבא לי לשחזר! גם הוא הפך להיות ממש חבר שלנו.
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שני ישר הבינה את הראש שלנו ומה אנחנו רוצים.התאימה לנו הכל לתקציב ולחלומות שלנו. הנתנה לי הרבה שקט ביום האירוע, ידעתי בביטחון שהכל הולך להיות כל כך יפה!!
אטרקציות
פולה | צילום פולארויד לאירועים
+
אפילו לא שמתי לב שהם היו וקיבלתי בסוף הערב ערמה של תמונות אדירות!! אני מאוד אוהבת פולארויד וזאת הייתה בחירה מצויינת
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חוה ואדם+
חוה ואדם
54 ממליצים
הפקת אירועים
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography+
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography
61 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
פולה | צילום פולארויד לאירועים+
פולה | צילום פולארויד לאירועים
219 ממליצים
אטרקציות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות