הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדר ויואב
החתונה של הדר ויואב
קיץ 2020
הפוסט של הדר, חברת הקבוצה הסודית:

היי קבוצה, אחרי שנעזרתי במספיק המלצות מכאן ובהתחשב בנסיבות המחרידות איתן אנחנו מתמודדות עכשיו, חשבתי שיהיה נכון לחלוק את מה שאנחנו עברנו בתוך סאגת הקורונה הנוראית הזאת. זהירות, חפירה לפנייך. אני ויואב התחתנו ב-10.8.20 לאחר 10 חודשי אירוסין אחרי שתי דחיות. היינו אמורים להתחתן בחוות אלנבי אבל לנוכח המציאות לא התאפשר לנו והתחתנו בגן הלאומי בקיסריה. האירוע הזה לא היה מתרחש אילולא החברים והמשפחה המדהימים שלנו והספקים שהפכו את היום הזה למצוין. את האירוע שידרנו דרך פייסבוק לייב וקיבלנו מחמאות עליו מכל העשרות שצפו בו ממרחק. אנחנו לא רצינו להוציא עוד כסף על חברה חיצונית וזה עבד לנו אחלה. אם המצב היה אחרת ומשהו היה משתבש כנראה שהייתי מדברת אחרת. דבר אחרון, אם את מתכננת אירוע שטח או במקום שלא מאורגן כגן אירועים הייתי ממליצה לשכור מפיק אירוע. אני חושבת שזה הדבר שהכי היה חסר לנו, ביום שבו לא רציתי להתעסק עם בלתמים, הם לא הפסיקו להגיע.

מקום לאירוע
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
+

למרות שלא התחתנו שם ונאלצנו לבטל איתם כן חשוב לתת להם קרדיט - הם היו האולם הראשון שהלכנו אליו והרגשנו חיבור למקום מהשניה הראשונה. זה אולם בינוני עם גן, בוהו שיק מגניב כזה עם רקע היסטורי מהמם. כשראיתי שכלות מהקבוצה נלחמות (וחברה שלי בניהן) עם האולמות על כל שינוי, אצלנו זה ממש לא היה ככה. הם באו לקראתינו בכל דבר, לא דרשו שקל ועשו את זה עם חיוך והמון הבנה.

מקום לאירוע

הגן הלאומי קיסריה - תוך כדי כל הבלגאן רשות הטבע והגנים פרסמה שיש אפשרות להתחתן בגנים הלאומיים בתשלום סמלי. נסענו לקיסריה לראות את השטח ויש שם כמה מקומות שאפשר להיות בהם - ארמון השונית של הורדוס, מתחם העוגנים, האמפיתיאטרון. אנחנו התחתנו במתחם העוגנים, ממש על חוף הים עם בריזה מדהימה. למרות שהיה אמצע אוגוסט לא היה חם לדקה. האירוע שלנו כלל קבלת פנים, חופה ועוד מינגלינג עם הרמת כוסית אחרי שנמשך עד 22:00 בערך. אנחנו היינו הזוג ה-3 שהתחתן שם ולכן היו כמה חבלי לידה בתהליך. חשוב להבין בדיוק כמה אנשים יכולים להגיע בהתאם למגבלות (אצלנו היו 40 מחולקים ל-2 קפסולות מקבילות שכללו אותנו ואת הצלמים שלנו, בפועל 18 מוזמנים לכל אחד). כמו כן, יש פעילות בפארק בימים מסויימים כך שאם חשובה לכם האינטימיות תגידו להם כדי שלא יהיו פאדיחות, אלטרנטיבית שמעתי על זוג אחר שהעדיפו דווקא שהגן יהיה פתוח כי זה איפשר להם להביא כמה אנשים שהם רוצים כשחלק מגיעים כמבקרים רגילים בפארק כל עוד שומרים על כללי הריחוק החברתי (לא יודעת כמה מותר סה"כ). אם אתם סוגרים ברחבת העוגנים צריך לוודא את מיקום השירותים, שהם פתוחים ושתהיה הכוונה וגישה לשם.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

יואב הלך לחנות אחרי שגם אח שלו קנה שם את חליפת החתן שלו. זו חנות בוטיק עם חליפות ברמה גבוהה מאוד. השירות בחנות היה מצויין, הם ידעו להתאים את החליפה לצרכים של האירוע במחיר הוגן. החליפה נמסרה מגוהצת והייתה לפי מידותיו. במקרה הזה לא היה צורך אבל הם כן מבצעים התאמה אם נדרש כמובן.

צילום סטילס
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
+

יואב הכיר את מתן אי שם ביבנה ותיאר אותו בעקביות כאחד שנולד עם המצלמה ביד. עדיין היה חשוב לי לראות עוד אפשרויות אבל אחרי שראיתי את התמונות שלו ואחרי שנפגשנו איתו ידעתי שהוא מה שאנחנו מחפשים. הוא סופר יצירתי, קשוב, מיוחד, כיפי ומקצועי. יש לו יכולת לראות את העולם מכל זווית אפשרית ולבחור את האחת שמתאימה לפריים הספציפי, מרשים לראות אותו עובד. סגרנו על צילומי זוגיות, אלבומים ויום חתונה. בגלל השינויים של האירוע ירדנו לצלם אחד במקום שניים. את יום החתונה נתנו למתן להוביל, הוא ידע להגיד לכל אחד איפה הוא צריך להיות ומתי כדי שדברים יתרחשו כמו שצריך (הוא אפילו היה זה שידע לשים לי את ההינומה!). הוא הרים האווירה בכל אינטרקציה גם איתנו וגם עם הסובבים. כשהלכנו לצילומים לפני האירוע הוא חיפש את הדברים הפחות שגרתיים והלכנו גם למפעל קלקר שהיה מגניב לאללה. הוא נתן תשומת לב למשפחות, לחברים הקרובים ולא רק הסתובב סביבנו. אחרי שעברתי על התמונות אני רואה שהוא תפס רגעים מדהימים שאני לא קלטתי בכלל בתוך הסיטואציה. אחת ההמלצות הכי חמות שיש לי מהיום הזה.

איפור

על דני שמעתי בקבוצה הזאת וכל כך שמחה שזה קרה. התחלתי לעקוב אחריה באינסטגרם וכל פעם שהשתנה התאריך שאלתי אם היא פנויה. בפעם השלישית גלידה. ברמה המקצועית אני לא חושבת שראיתי מישהי עושה עבודה יפה ממנה - חיפשתי איפור עדין וטבעי והיא עשתה את זה בצורה מושלמת. מבחינת השיער לא היה לי מושג מה אני רוצה והיא הייתה סופר סבלנית עם הסיכות, הרימה פה קלעה צמה שם עד שמצאנו את מה שאני אוהבת. ביום של החתונה היא הייתה לא פחות ממושלמת, עשתה את העבודה בצורה יסודית אך לא מעיקה, לא הרגשתי כאילו שמו לי שליכט על הפרצוף והיא הייתה מקסימה לאורך כל הדרך. הרגשתי כאילו יש לי עוד חברה שמלווה אותי וזה היה נהדר.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

חברה שלי המליצה עליה ואחרי השיחה הראשונה שלי איתה הבנתי שהיא האחת. ברמה האישית היא מדהימה והעיצובים שלה מיוחדים ממש. הגעתי אליה כשאין לי שום רעיון בראש לאיך האירוע צריך להיות ומכיוון שמדובר בגן לאומי כל העיצוב התחיל ונגמר איתה. היא הצליחה לקלוט מה אני רוצה לפני שאני עצמי ידעתי ובתוך זה גם לעצב לי את זר הכלה הכי יפה שיכולתי לדמיין. ביום של החתונה כולם נתקעו בפקק מחריד ובמקום שיהיו לה שעתיים לעצב את כל המקום היא הצליחה לעשות את זה בשעה ובשלמות. מכננת להמשיך להשתמש בכישרון של הגברת לאורך כל חיי.

צילום ועריכת וידאו

כצמן המליץ לנו עליו, ראיתי את העבודות שלו מאירועים אחרים וממש עפתי. הוא איש מקסים, הכי זרם עם השטויות שלנו והשלים את כצמן בצורה מדהימה.

איפור

איפור למלוות - רעות גיא - דני המליצה עליה בחום ומאוד בצדק. היא איפרה את חברות שלי יפה יותר ממה שהן היו מאופרות בחתונות שלהן (לא צחוק). האווירה בחדר הייתה קלילה ונהדרת והתוצאות מדהימות.

תכשיטים ואקססוריז

תכשיט לשיער - כשהגעתי לדנה כבר ידעתי שאני רוצה שיער אסוף והיה ממש קל למצוא את התכשיט שישלים את הלוק. דנה הייתה נהדרת ויש לה מבחר באמת משגע, אחרי שהייתי שם הבנתי בדיוק למה יש לה את המוניטין שלה.

מעצבי טבעות

טבעות - קיבלנו עליו המלצה מחבר. יואב הגיע אליו בכלל לעיצוב של טבעת האירוסין. מכיוון שהיה כל כך הוגן החלטנו לסגור אצלו גם את הטבעות ולסמן את הוי הראשון שלנו לחתונה. עשה עבודה מדוייקת ונהדרת.

רב לחתונה

דוד סתיו - מלכתחילה היה לנו ברור שנתחתן דרך הרבנות (בגלל אבא שלי) אבל צוהר הייתה הדרך היחידה לעשות את זה ולהיות שלמים בבחירה. היינו אמורים להתחתן עם רב אחר אבל בגלל הקורונה הוא אמר שהוא לא יכול ולכן שלחתי את אבא שלי לדבר עם רב הישוב בו גדלתי. אני זוכרת אותו מהילדות בתור אחד שניסה להנגיש את היהדות לחילונים ולא לכפות אותה וכך גם היה בחתונה. הוא נתן לנו מקום להפוך אותה לשלנו ולהגיד מה שנרצה בחופה, אני לא רציתי להיות עם כיסוי על הכתפיים והוא החליק את זה בלי בעיה. ואחרי החתונה, למרות שהיה צריך לנסוע משוהם עד לקיסריה, סירב בתוקף לקחת שקל אפילו כתרומה לצוהר.

שמלות כלה

הבחירה הכי קלה שהייתה לי. חיפשתי שמלות בכמה וכמה מהמקומות שהומלצו, עדי ולירון שתיהן מקסימות בטירוף, היו שם גם כדי לעצב את השמלה המושלמת בשבילי וגם להיות סופר תומכות עם כל הגיהנום הנפשי בתהליך. העיצובים שלהן קלאסיים ועדינים. קיבלתי מיליון מחמאות על השמלה, השמלה הייתה נוחה בטירוף וכל כך שמחתי שסגרתי אצלן

#נעליים - B-unique - רציתי נעליים נוחות שלא עולות מאות שקלים ובתור מעריצה של החנות דרך קבע קפצתי לראות אולי במקרה יש משהו שיתאים והיו יותר מאפשרות אחת. בהתחלה רציתי נעליים צהובות בכלל והציעו לי בחנות שאם אני רוצה יכינו לי נעליים (מכמה עיצובים ספציפיים) בצבע שאבקש. בסוף כל כך אהבתי את התכולות שלא ביקשתי. #עוגה - וייניל פטיסרי - חבר טוב שלי מהצבא קונדיטור והמליץ עליהם באופן ישיר (אחרי שסירב בחוצפתו להכין לי את העוגות). איתי היה כל כך קשוב וניסה לעזור. התאמנו את העוגה, הסיטואציה והמיקום של האירוע לעוגה שתצליח לשרוד ותהיה טובה. בחרנו בסוף את הוניל פקאן קרמל והיא הייתה מושלמת. Vinyl Patisserie #אלכוהול -יין טעמים ברמת גן - חנות סופר מקצועית עם מגוון מטורף. התאימו את האלכוהול לצרכים שלנו בצורה מדוייקת. יינות וטעמים #מוזיקה - כיוון שזה היה אירוע קטן מדיי, ביטלנו את הדיג'יי לחתונה והרכבנו לעצמנו פלייליסט בספוטיפיי וזה עבד אחלה. חשוב לציין שלבטל את נועם צלנר הייתה אחת ההחלטות הנאכסיות. קיבלנו עליו כל כך הרבה המלצות חמות ובצדק. המפגש איתו היה מעולה, הוא הבין לחלוטין את הראש שלנו. גם כשהתקשרנו לבטל הוא היה הכי מבין והגון. #הגברה - Soundshine - נתנו שירות מעולה, הציוד עבד בלי שום תקלה. שיחקו אותה. סאונדשיין - השכרה ומכירה ציוד למסיבות ואירועים #התארגנות - התארגנתי בבית של אמא של גיסתי בקיבוץ עין כרמל. כיוון שהיו לי 4 מלוות רציתי שהכל יהיה במקום מרווח ושנוכל לשרוד את היום בסבבה. ולמרות שלקחנו את הסוויטה הכי סוויטה שהיה במלון, לא חושבת שהייתי נהנית שם כמו שנהנתי בבית שלה. אז אם יש הרבה אנשים ביום הזה אולי כדאי לשקול ללכת למקום גדול יותר מחדר במלון. מלון - אלמא בזיכרון יעקב - המקום מאוד יפה ונותן אווירה פסטורלית אבל הייתה לנו חוויה לא טובה. פרטים נוספים בפרטי למעונינות. זהו. סיימנו. שיהיה בהצלחה ותהנו!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
צילום: מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים+
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
328 ממליצים
מקום לאירוע
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer+
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
219 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
מקום לאירוע
לחתן
צילום סטילס
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום ועריכת וידאו
איפור
תכשיטים ואקססוריז
מעצבי טבעות
רב לחתונה
שמלות כלה