הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מעיין אור
החתונה של מעיין אור
קיץ 2019
הפוסט של מעיין, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים ♥ אור ואני התחתנו ב26.8.19 אחרי עשרה חודשי אירוסין שהיו מושלמים ורגועים! התחתנו בגן האירועים המערה בבית גוברין. התארגנתי בבית עם כל המשפחה והחברות מסביבי, זה היה מדהים! ממש רציתי את החוויה של להתארגן בבית שלי, ולעשות את המפגש כשההורים והאחים שלי מתרגשים יחד איתי. אני ממליצה על זה בחום! לא ראיתי את עצמי ערב לפני החתונה מארגנת מזוודה והולכת לישון במלון , הבית נתן לי המון שקט ונחת . ראיתי שעלו כמה שאלות בקבוצה על הנצחה של אדם קרוב בחתונה וגם לי הייתה התלבטות רבה בנושא.. אחותי נהרגה שנה ו4 חודשים לפני החתונה באסון השיטפון והיה לי חשוב להזכיר אותה בחופה מעבר לרב שיגיד את שמה עם השמות של הסבים והסבתות שלא נמצאים.. בחרתי לדבר בחופה ולהזכיר אותה בדברים שאמרתי לבעלי, פחדתי שזה יצא הספדי מדי ויגרום לכולם לבכות.. בסופו של דבר מהתגובות הבנתי שזה היה מדויק ובמקום והפך את החופה למרגשת יותר. אז ממליצה למי שגם לה חשובה ההנצחה בחופה ותהיה מסוגלת לדבר במעמד הזה.. (מוסיפה סרטון)

מקום לאירוע

מקום מושלם וממליצה עליו למי שמחפשת אירוע שלם בגן תחת כיפת השמים.

שמלות כלה

מעצבת בחסד עליון! אני כל כך מרוצה מהשמלה, מהיחס שקבלתי מילנה ומהתהליך איתה! הייתה מדהימה מהרגע הראשון. רציתי שמלה שתהיה יחסית צנועה אבל שלא תראה כאילו הוספתי עליה בדים ושרוולים וילנה היא בדיוק המעצבת שיכולה לעשות שמלות צנועות אבל מלאות שיק וייחוד.

צילום סטילס

איתי היה מושלם! מתחילת התהליך עוד בפגישה הראשונה ראינו שעומד מולנו אדם עם אישיות נעימה ומיוחדת, עם כישרון מיוחד ותשומת לב לדברים הקטנים! איתי היה קשוב, זמין בשבילנו בכל התקופה הלחוצה שלפני.. ענה תמיד לשאלות, הכיל את כל הבקשות המיוחדות שלי ליום הגדול ופשוט היה שם! באותו היום הוא הגיע, השרה נחת ואווירה טובה, הרגשנו טבעיים בתמונות בלי הצורך להתאמץ.. הוא פשוט נתן לנו להיות אנחנו וזה עבר בתמונות ובוידאו בצורה הכי טובה שיש! התמונות יצאו מדהימות מדהימות מדהימות! ממש מרוצה על כל תמונה שמחה שבחרתי אותו וכל כך ממליצה עליו גם לכם!

רב לחתונה

הרב יוני ברלין. אין אנשים כאלה! רב מדהים, קליל, מתאים את עצמו לבקשות של הזוג! לנו היה נורא חשוב שיהיה שקט בחופה ושלא יהיה דבר תורה ארוך שיגרום לקהל לאבד קשב על השניה הראשונה. החופה שלנו הייתה 15 דקות בדיוק והקהל היה בדממה מה שהיה מרגש כל כך! ברבע שעה הזו דיברתי בעצמי ונתתי לאחים שלי ולמשפחה הקרובה של בעלי לברך את 7 הברכות (דברים שבדרך כלל מאריכים את הטקס) אין לי מושג איך אבל החופה הייתה מהירה ממש ועדיין הייתה אישית ומיוחדת!

Dj לחתונה

וואו אחת הבחירות הכי טובות שלנו לערב הזה! איציק גודדי, אין דברים כמוהו! דאג לרחבה שהייתה מפוצצת עד הסוף ולכל האורחים לרקוד! קיבלנו עליו ים מחמאות ולא רק מהאורחים הצעירים!

הופעות חיות

זמרת- Sheli Farjun המהממת הכניסה אותנו לחופה עם השיר "אהבתיה". שנה וחצי לפני שהתחתנו שמעתי את הביצוע שלה לשיר הזה יחד עם אחותי הקטנה ופשוט התאהבנו בביצוע, אחותי אמרה שכשאתחתן אני חייבת להכנס עם השיר הזה, חודש אחרי ששמענו אותו היא נהרגה. אחרי האירוסין הפכתי עולמות כדי למצוא את שלי, הרגשתי שאני פשוט חייבת להכנס לחופה עם השיר הזה. שלי המדהימה עם הקול המיוחד שלה ריגשה אותי ואת כל האורחים! הכי ממליצה עליה בעולם!

איפור

סגרתי עם נטלי אזולאי שעושה איפור ושיער ביחד. יש לה עבודות מדהימות! חיפשתי מישהי שיודעת לעשות איפור לא מוגזם מדי שנראה יחסית טבעי אבל לא מהסגנון של "איפרתי את עצמי ובאתי" אלא שיראה יותר וואו והיא קלעה בול! כמובן שלקחתי אותה גם לליווי (כי בכל זאת גן אירועים באוגוסט) בתכלס האיפור לא זז בכלל והיה צריך רק לחדש קצת את האודם אבל לשיער זה היה נחוץ!

איפור

איפור ושיער למלוות- סגרו את Aviel Yaacov שהיה מושלם! הוא ארגן גם את המלוות שלי וגם את אמא שלי ואחותי. הצליח לארגן 6 בנות כשיש לו שעה וקצת לכל אחת! והכל נעשה בנחת, בלי טיפת לחץ עם המון יחס אישי, צחוקים ואווירה נעימה! ממליצה עליו ממש!

לחתן

סגרנו במרקיזיו בירושלים חליפה לחתן וגם לכל שאר המשפחה.. מעבר ליחס החם, האישי והשירות המעולה, המבחר פשוט מדהים והחליפות מהממות. גם המחיר היה טוב משמעותית לעומת החנויות המקבילות.

מעצבי טבעות

עשינו טבעות עם טביעת אצבע בלויס ברמת גן, שירות ומחיר מעולים עם יחס אישי וסבלני!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

סגרנו עם חברה wisely שלא כתוב עליה בקבוצה הרבה וחבל.. חברה מושלמת במחיר מצוין עם יחס אישי ומענה וזמינות בכל שעה! הם עושים סבבי טלפונים והודעות ללא הגבלה (לא רק 2 שיחות או 2 הודעות אלא ממש עד שהמוזמן עונה ונותן תשובה) כל ערב שולחים דו"ח מצב עם עדכונים. נתנו לנו רמת דיוק מאוד גבוהה! היו לנו מעל 700 מוזמנים, אישרו הגעה 570, התחייבנו ל520 והגיעו 560. אני ממש מרוצה על השירות וממליצה בחום!

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

מתנה באשראי- סגרנו דרך איזי טו גיב, לקחנו גם הודעה עם קישור לתשלום וגם עמדות! זה ממש נוח גם לאורחים וגם לנו.. נכנס ישירות לחשבון וחוסך המון כאב ראש..

ניהול אירוע ואישורי הגעה

לקחנו את Sagit Marciano המלכה שהורידה מאיתנו כל כך הרבה כאב ראש! ממליצה לקחת אותה ממש מהשלב של סגירת האולם או הגן, אנחנו סגרנו אותה אחרי וחבל היא בטוח הייתה מצליחה יותר מאיתנו בשלב של המשא ומתן מול המקום.. בהמשך היא דאגה להיות בקשר עם כל הספקים עוד בשבועות של לפני החתונה, דאגה להכל במהלך היום! כל ההתנהלות של הגן הייתה מולה, חסכה לנו בפתיחת רזרבות ובהמון כאבי ראש נוספים. היא פשוט מלכה מתקתקת הכל ומנהלת את הדברים בצורה הכי גבוהה ויסודית שיש! בקיצור אישה מלכה.

#לבנות שמתלבטות אם לקחת ליווי לאולם אני ממליצה לקחת רק את המעצב שיער, לקחת ליווי של מאפרת לדעתי זה מיותר... #מניפות- ממליצה לכל מי שמתחתנת בגן בקיץ להזמין מניפות! זה גאוני שימושי והתחסל אצלנו בשניות! אני הזמנתי באלי אקספקס מניפות עם הדפס של השם שלנו, הגיע תוך חודש, בדיעבד הייתי מזמינה כמות כפולה. תהנו מהיום הזה, הוא טס! ואם יש למישהי שאלות אשמח לענות.. המון המון מזל טוב לכולן ♥

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
רב לחתונה
Dj לחתונה
הופעות חיות
איפור
איפור
לחתן
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
ניהול אירוע ואישורי הגעה