הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר ולידור
החתונה של ספיר ולידור
חורף 2019
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות על כמה ספקים מדהימים שללא ספק עשו לנו את ה-חתונה! ♦ התחתנו ב11.12.2019 לאחר 7 חודשי אירוסין. את החינה המושקעת והכייפית שהייתה לנו סגרנו עם סוליקה- אסנת כהן המדהימה!!!! באולם אוריאנה באור יהודה.

מקום לאירוע
חצר נצר
+

בראש ובראשונה אנחנו רוצים להודות ליובל המקסימה שליוותה אותנו לאורך התהליך, מרגע סגירת החוזה ועד יום החתונה עצמה, בסבלנות, חיוך ומתיקות גדולה!!! תודה רבה גם לדני שהיה קשוב ונתן מענה לכל שאלה ובקשה. משה הרב מלצרים שהיה איתנו בחתונה היה מקסים!!!! קשוב והרגיע אותנו מאוד. נקודות לשיפור... הזמנו ושילמנו על זיקוקים שידלקו בחופה, הם נדלקו לפני שהגענו ובעצם כאילו כלל לא היו.. וקנינו והבאנו קקטוסים מתנות לאורחים, מגש מלא בקקטוסים נפל והלך לפח, מלמד הוצאה כספית, השקענו רבות במתנה הזו. אך נסכם באופן כללי שההתנהלות מול האולם לפני וגם לאחר החתונה השאירה לנו טעם טוב בפה, הקלתם עלינו והייתם חלק עיקרי בכך שזה היה היום המהנה בחיינו.

Dj לחתונה
רועי שמש | שרותי מוסיקה
+

אקפלה, השם ממנו מגיע מופיע פה הרבה, אבל הוא ספציפית פחות (כנראה כי היה עסוק בלזכות בתחרויות בעולם) רועי שמש המלך Roy Shemesh !!!!!!!!!!!! קודם כל ולפני הכל, הבן אדם מקסים ומתוק בטירוף, אני ובעלי באמת התאהבנו בו ממבט ראשון, דבר שני (ומצורף ווידאו שמדבר בפני עצמו), הוא עשה לנו קרנבל מטורף בחתונה, אנשים גם בזמן האוכל המשיכו לרקוד! היה קשוב ונענה לכל בקשה שלנו (והיו כמה מוזרות) וחוץ מהאוכל הפידבקים הכי גדולים שקיבלנו היו באמת עליו, על כמה שקרא את הקהל, הקפיץ, הרקיד ועשה אווירה חשמל. אני אציין שהוא נותן חבילה סופר משתלמת הכוללת גם אפקטים סלואו, עגלת גומי ועגלה עם קישוטים לרחבה.

צילום ועריכת וידאו

הבחור סופר מוכשר ומקסים! במסגרת החבילה המשתלמת שסגרנו איתו קיבלנו גם צילומי save the date, את התמונות של החתונה קיבלתי יום למחרת!!! התמונות מהממות, את הווידאו נקבל בהמשך. הוא עשה לי אווירה טובה מהבוקר, היה לי ממש כיף ואין כמו לשלם מחיר הוגן ולקבל תמורה גדולה.

שמלות כלה

את שמלת החלומות שלי השכרתי מ Oved Cohen עובד כהן חשוב לי לציין שקראתי בהתחלה תגובות שקצת הלחיצו אותי על היחס וכו, אבל באמת בכל העסק שנקרא חתונה צריך לקחת בערבון מוגבל והכל באמת תלוי סיטואציה. אני יצאתי הכי מרוצה בעולם, מהיחס לאורך הקנייה וכל המדידות וכמובן מהתוצאה הסופית, הייתי נסיכה תרתיי משמע ליום אחד (השמלה שלי מדגם אלזה).

רב לחתונה

מקסים, אדיב, קשוב, היה זמין תמיד ונתן מענה לכל שאלה ובקשה, חופה קלילה, בלי דרישות של להתכסות לא לחרוט בתוך הטבעת, חופת גברים נשים, כלום, היה מאוד מקל ונחמד.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

חשוב לי לציין שהמנהל מטעם האולם היה מעולה, אבל היו לנו המון בקשות והיה חשוב לנו עוד מישהי מטעמנו שתהיה צמודה אלינו לאורך כל הדרך. מור עשתה לנו את אישורי ההגעה וההושבה, לא התעסקנו עם iplan וכו. היא הגיעה עם עוד 2 דיילות שסידרו לנו את עניין ההושבה וכל סידור הערב, מור הייתה זמינה וקשובה לאורך כל הדרך.

איפור

איפור ושיער- קטי ארמה ושמוליק טל, מקצועיים התוצאה הייתה מהממת, האיפור היה מושלם לא זז כל היום והלילה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

מקסימה!!! הייתה לי בקשה ספציפית מאוד של זר וקישוט לרכב, היא הייתה קשובה ומקצועית והכינה לי בדיוק מה שרציתי במחיר שווה!

התארגנות וליל כלולות

הייתי בסוויטה הלבנה מהיום שלפני החתונה, החלטה ממש נכונה, קמתי ברגוע עם אמא שלי והמלוות, אכלנו והתחיל היום. מאוד שירותיים במלון, מפנקים, יודעים לתת הרגשה של כלה.

# מתנה לאורחים- קנינו וחילקנו סוקלנטים מעופר המקסים, יש לו משתלה בקדימה. הזמנתי מדבקות בעיצוב זהה להזמנות והדבקתי על כל סוקלנט, גרף הרבה שבחים והתלהבות! מחיר הוגן ועופר תותח, עזר בהכל, הסביר והיה ממש סבלני. ובכללי היה קונספט שגם המגנטים היו עם התמונה של ההזמנה וקניתי גם קאפקייקס מ- i love cupcakes עם התמונה (יצא חמוד מאוד ורוב הסיכויים שרק אני שמתי לב לכל עניין הקונספט הזה) אני כרגע בחו"ל, אז אם אענה בדיליי מתנצלת מראש:) מזל טוב לכולן ♥

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
רועי שמש | שרותי מוסיקה+
רועי שמש | שרותי מוסיקה
63 ממליצים
Dj לחתונה
חצר נצר+
חצר נצר
345 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
התארגנות וליל כלולות