הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דנה וטל
החתונה של דנה וטל
חורף 2019
הפוסט של דנה, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי שהקבוצה הזאת עזרה לי כל כך הרבה, הגיע תורי להחזיר! זהירות פוסט חופרר אבל מקווה שעוזר! #פוסט #קרדיטים התחתנו ביום שני האחרון 16.12.19 בגבעה בברנר. מצרפת גם קצת תמונות מקצועיות וגם קצת שלא שחברים צילמו עד שיגיעו התמונות אז כמה טיפים חשובים לפני הכול: * תקופת האירוסין היא התקופה הכי מלחיצה בעולם, וכן, זה תקין שאתן עצבניות, רבות עם כל העולם ולא הכל זורם כמו שרוצים. עם זאת, אחזור על טיפ שעולה פה לא מעט, השתדלו לקחת בפרופורציות כי היום הזה פשוט מהנה וטס בשנייה. * יש דברים שמלא עושים ואפשר לחיות בלי, להפוך חתונה למיוחדת ומוצלחת ואפילו לשרוד אחרי החתונה גם בלי אטרקציות והוצאות מטורפות. אנחנו למשל עשינו ריקוד הפתעה לאורחים, היו גימיקים לרחבה וכפכפים והשקענו בשלט כניסה, אטבים מאירים עם תמונות שלנו וספר אורחים :) *על פניו נראה שהמחירים בשוק מטורפים, אבל עם סקר מעמיק אפשר למצוא ספקים מעולים במחירים באמת טובים ביחס לשוק *חתונת חורף יכולה להיות סופר יפה וכיפית ויש לה גם יתרונות חוץ מחסרונות ;) לקח לי זמן להבין את זה וניסיתי לשכנע את עצמי המון אבל אומרת את זה בלב שלם. *הסטטיסטיקה לא תמיד עובדת! הזמנו 480, ומלכתחילה רצינו חתונה עם הקרובים ביותר ועוד אנשים שההורים חייבים להזמין. הגיעו כמעט 300 והייתה חתונה מטורפת ושמחה למרות שהיא יחסית קטנה.

מקום לאירוע
הגבעה
+

הגבעה היה המקום השני והאחרון שראינו. מההתחלה, קיבלנו יחס אישי ומקצועי. המקום מהמם ביופיו, הצוות מושלם והאוכל מדהים. אנחנו שבועיים אחרי החתונה ועדיין מקבלים הודעות מטלפונים על כמה שהכול היה מושלם!

קייטרינג ושירותי בר

הקייטרינג של הגבעה. אין אורח שלא אמר שהאוכל היה מושלם ומגוון ושונה מאוד מאוכל שבדרך כלל מוגש בחתונות. בתור צמחונית עם לא מעט אלרגיות, היה לי חשוב שלכל האורחים יהיה מענה. הקייטרינג דואג שיהיו מנות צמחוניות, טבעוניות, בשריות וגם ללא גלוטן במידת הצורך! הם היו גמישים לכל בקשה ושינוי בחיוך ואהבה. פשוט מומלץ.

Dj לחתונה

אסף אורטל התותח! בן זוגי היה הראשון שנפגש איתו וכבר בפגישה הראשונה לאחר פגישה עם לא מעט תקליטנים היה לו ברור שהוא מקצועי בטירוף. אסף הרים לנו את הרחבה, למרות שהייתה חתונה לא מאוד גדולה, לאורך כל הערב הרחבה הייתה מפוצצת גם במבוגרים וגם בצעירים וחוץ מאנשים באמת באמת מבוגרים השולחנות היו ריקים. הוא זרם איתנו ועם הבחירות, אמר את דעתו הכנה וגישר בין המון אוכלוסיות שונות ומגוונ

צילום סטילס

מומלץ מומלץ מומלץ! מעבר למחירים השפויים שלו, אסף בחור פשוט מקסים. הוא הגיע עם צלם סטילס נוסף בשם ארז ועם צלם ווידאו בשם יוסי. מהרגע שהם הגיעו אליי הביתה, הם היו עם חיוך ואנרגיות. עזרו לנו להצטלם כשזה לא בא טבעי והיו עם המון הומור! גם המשפחות שלנו התחברו אליהם מאוד והחברים הרעיפו המון מחמאות, שהרגישו באמת שהם עושים הכול כדי לתפוס תמונות טובות ושל כולם (אגב מסתבר שהצלם וידאו גם ממש הרקיד אנשים ;) )

אטרקציות

הגענו אליו דרך אסף ויחד הם עשו לנו דיל. בחור חמוד שנשאר עד שעה מאוד מאוחרת ביחס לצלמי מגנטים, והחברים הרעיפו מלא מחמאות על כמות המגנטים שעשה.

איפור

שלמות שאין לתאר!!! איזה אנרגיות מטורפותתת ואיזו מקצועיות! נעמי המקסימה הוציאה אותי נסיכה אמיתית ואיפרה גם את אמא שלי ואחותי. השיער והאיפור החזיקו כל הערב וקיבלתי המון מחמאות.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

פשוט מהממת! עם כמה שהמקום מהמם ביופיו, אנחנו הוספנו עציצי תבלין ועציצים פורחים שהיו גם מתנות לאורחים,עיצבנו את החופה ועדי המקסימה דאגה לנו גם לשביל חופה יפה עם עששיות. היא ממש מתחשבת,עוזרת ולא מתקטננת. מבחינת מחיר, המחיר שלה היה מדהים והכי שפוי בשוק. היא סידרה כל מיני דברים שביקשתי שקניתי באלי אקספרס ועשתה את זה בחיוך גדול.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

קרין המהממת בשונה מחברות אחרות, קודם כל מתקשרת לאורחים שזה מאוד חשוב בהתחשב בעובדה שאנשים פשוט לאא עונים לאסמסים. היא הייתה יסודית ומקצועית, הכל נעשה מאוד מהר ועודכנו בלייב בכל רגע נתון!

שמלות כלה

אין הרבה מה לומר חוץ מזה שהוא מעצב על! שהוציא אותי כמו נסיכה ותפר גם לאמא שלי שמלה. שתינו קיבלנו מחמאות כל הערב. מרוצה בטירוף!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

מקצועיים בטירוף. חליפה מהממת ונוחה. יחס אישי ומושלם!

מקום לאירוע

באותו לילה חזרנו לדירה שלנו ולמחרת נסענו למלון כרמים המושלם! פינוק אמיתי. מומלץ מאוד :)

מוזמנות לשאלות נוספות בפרטי :)

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
שמלות כלה
לחתן
מקום לאירוע