הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאי
החתונה של מאי
חורף 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

טוב אז הגיע תורי לעשות פוסט קרדיטים: אני ואור התחתנו ב-12/12/19, אחרי כמעט 8 חודשי אירוסין- לדעתי זה היה יותר מידי זמן, ואם הייתה אופציה להתחתן מוקדם יותר היינו הולכים על זה! בהתחלה ממש נלחצתי מהרעיון של חתונת חורף וגשם וקור וזה אבל בסופו של דבר הייתה לנו את החתונה הכי מושלמת שיכולתי לדמיין, גם כשהחופה הייתה בפנים! אל תפחדו מהגשם, גם החתונה וגם החינה יצאו בימים סוערים וכל מי שבאמת חשוב לו לבוא מגיע גם אם הוא סחוט מים הזמנו 630 איש והגיעו מעל 450, הסטטיסטיקה אכן עובדת

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

באגו היה מושלם! הרחבה תמיד הייתה מלאה עד סוף האירוע והמוזיקה הייתה מקפיצה וכיפית

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

מקום מושלם! אין לי דבר אחד שלילי להגיד, הכל היה מעבר לכל דימיון. הפידבקים עדיין ממשיכים לזרום על היופי של המקום, על הצוות, על האוכל המדהים ועוד ועוד. אין ספק שזו הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו בנוגע לחתונה שלנו

שמלות כלה
סטודיו מדינה | MËDINA
+

טל ומיכל מדינה Mëdina. במילה אחת וואו. עוד לפני שאני ואור התארסנו ידעתי שזה המקום הראשון שארצה לחפש בו שמלת כלה (בחורה שכמותי). ראיתי באינסטגרם שהשמלות שלהם מושלמות ובול הסגנון שלי ובאמת זה המקום הראשון שהלכתי אליו וישר גם סגרתי. טל, מיכל ובלה פשוט כאלה מקסימות אחת אחת, נותנות יחס אישי לכל כלה כאילו היא היחידה בסטודיו וכל הזמן מחמיאות ורק רוצות להוציא אותך הכי יפה ומרוצה בעולם. קיבלתי מלא מחמאות על שתי השמלות שלי והייתי רוצה ללבוש אותן לנצח. ודרך אגב המחיר ממש סביר יחסית למחירים שיש בשוק.

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

אור לא היה מוכן שאבוא איתו לחפש חליפה, רצה להפתיע אותי D: אבל הוא ממש ממליץ- חליפות ברמה אחרת, רק צריך לבוא עם סבלנות כי הם לא יתנו לכם לצאת בלי שתראו איך החליפה תשב עליכם ביום של החתונה ממש. הוא יצא עם חליפה הורסת

הזמנות לחתונה ומיתוג

הזמנות מהממות, קארין ממש זמינה לכל מייל ועונה ממש מהר, תוך פחות משבוע היה לנו עיצוב הזמנה מוכן ובמחיר ממש סבבה! עשינו דרכה גם עיצוב למגנטים לתזכורת באותו עיצוב של ההזמנה.

צילום סטילס
צחי שמש
+

אין לי מילים לתאר את היצור המושלם הזה שנקרא צחי. מהטלפון הראשון הרגשנו אנרגיה כזאת מדהימה מהבנאדם שפשוט סגרנו איתו בלי להיפגש איתו אפילו. עשינו איתו גם צילומי זוגיות מטורפים. ביום של החתונה הוא עשה לנו אווירה כל כך מדהימה וכיפית ורגועה והיה פשוט מושלם! גם שהיה ברוב היום גשם הוא הוציא לנו תמונות משוגעות! צירפתי תמונות מהטיזר שהוא שלח לנו ואני מתה כבר שישלח לנו את השאר!

צילום ועריכת וידאו

לקחנו את רביד שוחט מ-Velo - צילום אירועים, בעקבות המלצה של צחי. רביד בנאדם משוגע (בקטע טוב), יחד עם צחי הם היו צוות מדהים שפשוט עשה לנו את היום של החתונה להכי מהמם שיש, ממליצה בטירוף על שניהם ביחד!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

לקחנו את מעצב הבית, אבי בורדו, בורדו עיצוב אירועים- Bordo event design, שעשה לנו עיצוב מהמם והלך בדיוק לפי הרצונות והטעם שלנו ובמחיר ממש סביר

איפור

מה כבר עוד אפשר להגיד על טל המהממת שעוד לא אמרו. באמת שהשם שלה הולך לפניה, יש לה ידי זהב ואישיות כובשת. היא איפרה וסירקה אותי פשוט מושלם, יותר ממה שיכולתי לדמיין. לקחתי דרכה גם איפור ושיער למלוות ולאימא שלי, והיא הביאה את ליהי ציון שהייתה פשוט מקסימה ועשתה עבודה מהממת, והן היו מאוד מרוצות ממנה.

צילום סטילס

לקחנו צלם של איציק בן דוסא Ben-Dosa I Wedding Photography. את איציק פגשתי ביריד לכלות חכמות. חשבתי לעצמי שכל המגנטים אותו דבר אבל כשראיתי את המגנטים לדוגמא שם פשוט לא יכולתי להישאר אדישה, ולמרות שהמחיר לא הכי זול הייתי חייבת לסגור איתו, ובאמת שזה היה שווה את זה- לא הפסקנו לקבל מחמאות ושאלות לגבי המגנטים שלנו, הוא צילם תמונות משוגעות ממש כמו עוד צלם סטילס, וסיפרו לנו שהוא לא עזב את הרחבה וצילם בלי סוף.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הדפסנו דרך M.M. Graph - Design & Print / מ.מ. גרף בבורסה ברמת גן- שירות מהיר בטירוף (הודפס תוך פחות מיום) וממש איכותי!

*חינה*: בחרנו לעשות חינה מצומצמת (יחסית- אמנם מרוקאי שלם), הזמנו והגיעו 100 איש. # אולם- אורו אירועים - מושב גאליה- אולם קטן ומהמם שמתאים בול לחינות מצומצמות ואינטימיות. מקום יפה, אוכל טעים ועשיר וצוות אדיב ומקסים. # הפקת חינה- חינה אקספרס. לקחנו דרכם תלבושות לנו ולאורחים, תפאורה, שוק מרוקאי, הנחייה לחינה, ודיג׳יי במחיר ממש הוגן ואפילו זול, והתמורה שקיבלנו הייתה פשוט וואו. התלבושות היו מהממות, התפאורה הייתה מטורפת והדיג׳יי היה פשוט תותח! המשפחה שלי אשכנזיה רצח, וכולם נהנו בטירוף, אפילו המשפחה האמריקאית שלי שהגיעו מארה״ב זרמה! # איפור ושיער- Shay Talmi. גם על שי אין לי עוד מה להרחיב. בחורה מהממת ומקסימה, עושה עבודה מדהימה והיא דואגת לפרט הכי קטן כדי שתצאי הכי מרוצה שיש. ממש ממליצה! # צלם מגנטים- מגנטאז' - מתמגנטים בסטייל. עשו לנו מגנטים מושקעים בטירוף ובכמויות ובאיכות מעולה! לקחנו דרכם גם חבילת סלואו של עשן כבד ובועות סבון לחתונה והיינו מאוד מרוצים מהם. לא מאמינה שהיום הזה נגמר. באמת לא משנה כמה יגידו שהיום הזה עובר בטיל, עד שלא חווים את זה לא מבינים כמה זה באמת טס! תהנו מכל רגע בתכנונים וביום שלכם, הלוואי שבכל יום נישואים היה אפשר לעשות חתונה זמינה בכיף לכל שאלה :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: צחי שמש
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
צחי שמש+
צחי שמש
215 ממליצים
צילום סטילס
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
270 ממליצים
מקום לאירוע
סטודיו מדינה | MËDINA+
סטודיו מדינה | MËDINA
212 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
הזמנות לחתונה ומיתוג
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
צילום סטילס
הזמנות לחתונה ומיתוג