הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שרית ואיתי
החתונה של שרית ואיתי
סתיו 2019
הפוסט של שרית, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכולן

זהו פוסט הקרדיטים שלי וההמלצות שלי לכל מי שעומדת להתחתן וחשוב מאוד שתקראו כי כל אחד ואחד שלקחנו לחתונה הוא מדהים ומגשים חלומות

ואנחנו מאוד שמחים ומאושרים שלקחנו אותם כי בלעדיהם האירוע לא היה מצליח!

אני ואיתי התחתנו ביום חמישי 21.11.19 ב"מלון גארדן" במרכז הקונגרסים, חיפה בחתונה של 300 מוזמנים.

קונספט החתונה שלנן היה חדי קרן, היפסטרים וויקינגים. בנוסף, היה חשוב שתהיה מוסיקה טובה ואיכותית ואוכל מגוון וברמה גבוהה. היום שבוע אחרי החתונה, אחרי שקיבלנו אינספור מחמאות מכל המוזמנים מכל קצוות הארץ שהגיעו לחגוג איתנו ביום המאושר הזה, אנחנו יודעים שהצלחנו!

להל"ן כל רשימת מגשימי החלומות שלקחנו לאירוע:

התארגנות וליל כלולות

הגענו לפגישה לאחר חיפושים במקומות מוכרים בחיפה והקריות. בפגישה פגשנו את אבי ואורי שסיפרו לנו שהאולם אירועים נפתח בקיץ עם מרפסת ובחורף סגור מפני גשמים. אפשר לשחק עם זה באותו יום תלוי במזג האויר. לאחר כמה מילים הלכנו לראות את האולם ונפערו עינינו בגלל היופי והמיוחדות של המקום שמחבר בין אולם וגינה ונותן תחושה של כפריות/טבע/גן ואין צורך במעצב חיצוני.

בנוסף, ראינו את החופה החיצונית שנראת מהמם, מיוחדת ואפילו מעוצבת בהמשכיות לאולם. המקום פשוט נקי אך מרשים בו זמנית. בנוסף, נאמר לנו שלאחר האירוע אנחנו ישנים במלון ומקבלים ארוחת בוקר ושניתן לארח את המשפחות והחברים הקרובים כדי שיבלו איתנו עד למחרת. לא היינו מוגבלים בזמן לסגירה.

המטבח הוא מטבח אחד - כי יש אירוע אחד.

התפריט מאוד טוב, מגוון ועשיר והאוכל ברמה גבוהה מאוד. האנשים לא יצאו רעבים והיו מאוד מרוצים.

הופעות חיות
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band
+

לקחנו את להקת "ריטלין". נפגשנו עם עופר, סיפרנו לו את החלום שלנו ואת סגנון המוסיקה שלנו המיוחדת והשונה (היפ הופ, מטאל, רוק, שנות 60-80) הובטח לנו שואו במהלך האירוע והרקדה של האורחים ללא הפסקה וזה מה שקרה.

בנוסף, דיברנו איתו על 2 דברים חשובים: הראשון, שיהיה מוסיקה חיה, שתהיה הופעה לכן, מרגע קבלת הפנים ועד השיר האחרון הכל היה חי ובועט כולל בזמן החופה - ביצע לנו שירים שהם לא רגילים לאוזן הישראלית. והדבר השני, שההופעה תחולק ל3 חלקים: קבלת פנים בסגנון אקוסטי ושהלהקה תתלבש באופן מהודר, החלק השני הוא החופה שהוא יותר מרגש לכן בזמן החופה הלהקה הייתה 3 נגנים בלבד כולל בסלואו והחלק האחרון והמרכזי בהרקדה הראשית בה הלהקה הייתה בהרכב מלא כולל זמרת שהביאה ביחד עם הסולן דואטים מיוחדים. היה צבעוני ומרהיב, נעים לאוזניים וכל אחד התחבר לסגנון המוסיקה שלו. זו הייתה אחת הבחירות הכי מוצלחות וחשובות באירוע ואנחנו ממליצים מאוד לקחת אותם. בנוסף הם מגיעים עם הגברה משלהם ולא צריך לדאוג להגברה מהמקום.

צילום סטילס

לקחנו את "שאקה" שכלל 2 צלמי סטילס וצלם וידאו אחד ומגנטים.(מחיר בפרטי). דורון ורן שאחראים על שאקה הם אנשים נפלאים, חמודים ומצחיקים וישר נוצר קליק איתם, שזה מאוד חשוב וזה ליווה לכל אורך הדרך. דיברנו איתם שאנחנו רוצים להצטלם במקומות לא שגרתיים, אנדרגראונד ואורבניים. לאחר חיפוש של כולם הצטלמנו במחצבה בנשר, בעיר התחתית בחיפה וב-

Barberia - ברבריה

.

עד יום החתונה דורון הכין סרטון עבורנו עם תמונות אישיות שלנו מטיולים בחו"ל ודאג להקרין אותם על המסכים באירוע. ביום האירוע, נפגשנו עם דורון, רן ויסמין שאחראית על מגנטים ואטרקציות שתאמו להזמנה שעיצבתי באופן אישי(פירוט בסעיף עיצוב גרפי) והציעה לנו להשתמש בשירותיה בהפעלת קרח יבש לסלואו ולהשתמש בכל החברים כתותחי בועות סבון, לכן קנינו אקדחי בועות סבון ובלוני אורז שאותם היא מילאה באוויר וזרקה אותם לרחבת הריקודים בהרקדה הראשית.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

זוהר היא מנהלת האירוע שלקחנו (לא מצליחה לתייג) יחד עם בעלה שגיא, שמה אינו מוזכר בהרבה מקומות. לאחר שנפגשנו הבנו שיש לנו מישהי פייטרית והיא תיתן לנו את כל העזרה ביחד עם בעלה שגיא. הם דאגו שכל האירוע יעמוד ויתקתק עפ''י הזמנים שלנו, הבקשות שלנו ושאף ספק לא זולג ימינה ושמאלה מהדרישות שלנו ויעמוד מוכן למשימה שלנו. שבוע לפני החתונה זוהר נפגשה איתנו לתיאום ציפיות ומשימות ודגשים שמוטלות עליה ונקודות חשובות. בנוסף, היא הביאה לנו 2 רשימות המיועדות לחתן ולכלה - מה צריך להביא ביום החתונה ומה לא לשכוח! ביום החתונה פגשה אותנו, בדקה לנו את הדופק והרגיעה אותנו. לקחה את המעטפות עם הכספים לספקים וחילקה אותם והחתימה אותם שאכן קיבלו את התשלום וכינה אותנו לחופה, כולל חזרות ותרגול לטקס ולאחר מכן היא ובעלה פיזרו את כל הגאדג'טים לרחבה לאורחים בזמן הריקודים והעיפו את הקונפטי בטיימינג הנכון. זוהר ושגיא היו נפלאים ועבדו בצורה מושלמת והיו מסונכרנים אחד עם השני וגם כשהיו בעיות קטנות ביותר דאגו שאף אחד לא ירגיש זאת והכי חשוב שבסוף האירוע עידכנו אותנו אחרי כמה פעמים של ספירה כמה מוזמנים היו כדי לדעת מה התשלום לאולם ולאכוהול.

קייטרינג ושירותי בר

בתחילת הדרך חשבנו לקחת אלכוהול חיצוני ולקנות בעצמנו בקבוקים כי הקהל שלנו אוהב לשתות והרבה. בסוף מצאנו את חברת טומבר שהתחברה עם האולם והשכרנו אותם עם אופציה לבר אקטיבי. במפגש עם דוד סיפרנו לו מה הקהל שלנו שותה והתאמנו תפריט שמתאים לכולם. דוד הוסיף לנו 2 קוקטיילים: קמפרי ומרטיני סאוור שהתאימו לעונת הסתיו והציג אותם לראווה לאורחים בכניסה לאולם בקבלת הפנים, דאג שיהיה אלכוהול בשפע בכמויות רבות ושלא יגמר. במהלך הריקודים, הוציא צ'ייסרים וארטיקים לרחבה שירעננו את כולם והיה צבעוני ומיוחד. לקראת סוף האירוע נשלחו קנקני מים שדרשנו שיהיו כדי לרענן את כולם.

הזמנות לחתונה ומיתוג

עיצוב גרפי- אני, הכלה, במקצועי מעצבת גרפית ועיצבתי את הזמנות מודפסות לחתונה, הזמנה בגרסא לווצאפ, מתנה לאורחים - סימניות מודפסות בהשראת ההזמנה ושביל ברכות לחופה. בנוסף, לכל מי שמעוניינת אני מוכנה לתת את שירותי כמעצבת גראפית ולעצב לכן את ההזמנות לאירוע וגם מתנות לאורחים. בנוסף, גם מוכרת את שביל הברכות וגם מוכנה לעצב אותו בעיצוב חדש.

איפור

כל ההתארגנות נערכה בביוטי פלייס בנהריה אצל כמאל שהתאים לי תסרוקת אסופה ומדהימה שהחזירה עד סוף הערב. וגם רויטל המאפרת המקסימה של המקום איפרה אותי באיפור צעיר מחמיא ומושלם, הכל החזיק עד למחרת ומעבר. כל המקום מיועד לכלות אפשר להתארגן דם מהבוקר בלי לחץ

נותנים יחס חם אוהב ושמח

ממליצה מאוד לצפוניות ובכלל

רב לחתונה

התחתנו דרך הרבנות עכו עם הרב שלמה פראנק שהיה קליל מהיר ומצחיק עשה חופה של 10 דקות ישר ולעניין

•גאדג'טים: מסיבלנד- קנינו גאדג'טים מעפולה מחנות "מסיבלנד" - חבילה שהספיקה ל-300 איש בדיוק! ביקשנו להחליף כמה מוצרים באחרים: קשתות זוהרות של חדי קרן וקשתות עם קקטוסים מקסיקניים ונעננו לחיוב. השלמות קנינו מ- שיקשוק סניף קריית חיים: אקדחי סבון ובלוני אורז וקונפטים לחופה וסלואו.

•אישורי הגעה: מאתר save the date - השתמשנו בתכנה של אתר save the date ורכשנו חבילה של 500 הודעות sms ו-3 שיחות מנציגים שחסכו לנו הרבה כאב ראש וזמן מבחינה זו. ביום האירוע נשלח sms עם תזכורת לאירוע וקישור הגיה בwaze למוזמנים. ביום אחרי החתונה נשלח sms תודה שבאתם לכל המוזמנים.

• שמלת כלה: עשיתי שמלה בתפירה אידית בעכו אצל טניה התופרת, שמלה פשוטה ומיוחדת והיא הייתה השמלה היחידה לכל האירוע. מי שחושבת על 2 שמלות או 3 שמלות לחתונה זו טעות וזה חוסך זמן וכסף ואז אפשר להיות בחתונה של עצמך ולא לבזבז זמן על החלפות ותסרוקות ואיפור ולהנות עם כל האורחים והחברים. שמלה אחת זו ההחלטה הכי טובה שאפשר לעשות! בנוסף השמלה הייתה סופר נוחה וקלילה ולא הרגשתי אותה על הגוף בכלל. למי שמעוניינת בטלפון של טניה אשלח באופן פרטי.
 

• נעליים: קניתי 2 זוגות בצבע לבן בבקתת העור: נעל חצי סגורה לצילומים ועד לחופה ומהחופה ועד הסוף הייתי עם סנדל עקב פתוח נוחות מאוד ולא יקרות
 

• תכשיטים: לא השקעתי בתכשיטים לחתונה, הייתי עם שלי חוץ מסיכה לשיער שמותאמת לשמלה שנקנתה באינטרנט בכמה שקלים בודדים


•קישוט רכב: פרחי אורית את הרכב קישטנו בפרחי אורית שבעכו יחד עם הזר באותם הצבעים. בנוסף קנינו 2 טושים מגער לכתיבה על משטחי זכוכית וכתבנו על חלונות הרכב, עיצבנו גם פחיות בצבעי חדי קרן.
 

שמחה מאוד לשתף את המלצותי כאן ומקווה שמאוד כיוונתי ועזרתי לכל הכלות

לכל שאלה המלצה ועזרה פנייה בפרטי אני ובן זוגי נשמח לענות על הכל

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band+
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band
123 ממליצים
הופעות חיות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
התארגנות וליל כלולות
הופעות חיות
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
קייטרינג ושירותי בר
הזמנות לחתונה ומיתוג
איפור
רב לחתונה