הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביה וחן
החתונה של אביה וחן
חורף 2020
הפוסט של אביה, חברת הקבוצה הסודית:

חן ואני התחתנו ב 02/01/20, חמישי ערב, בגן הפקאן. כלות החורף- אין לכן מה לחשוש. גם ביום גשום עדיין יש הפוגות שבהן יוצאות התמונות הכי יפות, האוויר נקי והשמש מהממת. לנו כל הבוקר עד הצהריים ירד גשם, חצי שעה לפי שיצאנו לצילומים הכל נרגע, ככה שבסוף לא הגענו למקומות שהוכנו למקרה וירד גשם.

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

אולם שלא מוזכר פה הרבה, מבין האולמות באזור השרון הוא מהבודדים שיש להם ניראות של גן גם בתוך האולם וגם פתרון יחסית ראוי לחופה וקבלת פנים בחורף. גם האורחים המבוגרים שלא קמים לרקוד מפאת הגיל החמיאו על האקוסטיקה והתיאורה שהיו טובים גם להם כך שהם הרגישו בנוח ובבטיחות. הצוות של הגן לאורך כל הדרך היה שירותי, מקצועי וזמין, על האוכל קיבלנו המון מחמאות תוך כדי ולאחר האירוע.

צילום סטילס
ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
+

לאחר שנפגשנו עם מס' צלמים ולא התחברנו לאף אחד מהם, הגענו לליאור בעקבות המלצה מזוהר המנהלת אירוע. ליאור לא מוזכר פה הרבה בקבוצה, והאמת כשראיתי את התמונות המהממות שהוא עושה הייתי בטוחה שהוא הרבה מעבר לתקציב שלנו, אזהו שלא. סגנון הצילום שלו - טבעי, אמיתי ולא מתאמץ. ליאור מקצוען ומקסים יצאו לנו תמונות מהממות הרבה מעבר למה שחשבנו שאנחנו מסוגלים לייצר. יחד עם ליאור הגיעה עוד צלמת מקסימה ונעימה בשם שני, כשליאור היה הצלם הראשי שליווה אותנו לאורך כל היום ברוגע ובכיף אמיתי, ידע לקחת את ההחלטת בשבילנו כשאנחנו היינו אבודים באיך ומה להצטלם. לפני החתונה ליאור שלח לנו טופס מכווין לתמונות לחתונה כדי שהוא ידע מה חשוב לנו שהוא יצלם. חשוב לציין שקיבלנו את כל החומרים לפני הזמן. בנות שמחפשות צלם לחתונה/צילומי זוגיות בחו"ל – ליאור זורם גם עם זה

Dj לחתונה
יובל ענבר- אקפלה
+

יובל מוזכר פה רבות ובצדק, אין ספק שהוא יודע את העבודה ויש לו חבילה מאד משתלמת. היה לנו קהל דתי בחתונה ורצינו סבב ראשון של ריקודים עם שירים שיתאימו גם להם, לא הצלחנו למצוא דוגמאות טובות ביוטיוב לשלוח ליובל ומאד חששנו מה יהיה, איך שהאורחים התחילו להגיע יובל בא ואמר לנו "הבנתי מי הקהל אני יודע מה לשים" ואין ספק שהוא ידע, שם בול את המוזיקה שהתאימה לקהל הדתי ובסוף הסבב את המוזיקה שהתאימה להמשך הערב.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מההתחלה היה ברור לנו שניקח מנהל אירוע חיצוני, לאחר שלא הסתדר עם מי שבהתחלה חשבנו לקחת, הגענו לזוהר בעקבות המלצות מהקבוצה, ואין ספק שכל מילה טובה עליה נכונה. זוהר מגיעה עם בעלה שגיא' היא מתפעלת את החתונה והוא את הרב והבר. זוהר הייתה מאופסת על הכל לכל אורך האירוע, ליוותה אותנו, הדריכה, ייעצה ודאגה לנו ולמשפחות, שגם הם התלהבו ממנה ושמחו כ"כ שהם היו שם והורידו מהם את הנטל.

צילום ועריכת וידאו

אחרי התלבטויות רבות החלטנו לקחת וידאו, רק למקרה שנתחרט בעתיד. חיפשנו חבילה במחיר הוגן עבור סרט קצר אבל יותר ארוך מסרטוני ההיילייט. לגילי יש בדיוק את החבילה הזאת ובמחיר ממש הוגן. גילי בחור מקסים ושליו, שווה לקחת אותו רק בשביל האווירה והכייף שמשרה.

שמלות כלה

הגעתי לסטודיו במקרה בעקבות מודעה שקפצה לי בפייסבוק על סייל מתוכנן והשמלות היו נראות לי נחמדות, החלטתי שאלך לנסות ולראות כי איפשהו צריך להתחיל, לרגע לא חשבתי שאצא שם עם שמלה. הבנות בסטודיו היו שירותיות מאד אפילו שהיה עמוס בגלל הסייל, היו שם המון שמלות בדיוק בסגנון שחיפשתי ובמחירים טובים בסייל. קניתי את השמלה כמה חודשים טובים לפני החתונה והם שמרו לי אותה אצלם בסטודיו עד החתונה. כבר במקום כשקניתי סגרתי איתם איזה תיקונים ייעשו וכמה יעלה. השמלה אמנם הייתה עם שרוול קצר, אבל עבה ככה שקר לא היה לי, ומאד נוחה ככה שלא הרגשתי צורך בשמלה שניה לריקודים.

איפור

ביום יום אני כמעט ולא מתאפרת ברמה שלפני המפגש ניסיון הלכתי לשיעור איפור פרטי רק כדי שיהיה לי מושג על מה היא תדבר איתי :) . איילה הייתה מאוד נעימה כבר מהשיחה הראשונה, עזרה עם כל ההתלבטויות שלי לגבי האיפור והשיער, עשתה עבודה מקצועית וגרמה לי להרגיש (וגם להיראות) כ"כ בנוח עם האיפור והשיער. איילה איפרה וסירקה גם את אחותי ושתינו קיבלנו אינסוף מחמאות, האיפור היה עדין והחזיק לאורך כל האירוע וכך גם התסרוקות (אני עשיתי אסוף ואחותי פזור)

לחתן

חן היה מאוד מרוצה (וגם אני), זו החנות הראשונה שהוא הלך אליה בעקבות המלצות של חברים שהתחתנו. היו לו מעט תיקונים שהיה צריך לעשות בחליפה ועשו לו תוך כמה ימים. הוא יצא משם עם סט שלם במחיר ממש הוגן (חליפה+נעליים).

אטרקציות

בהתחלה קצת חששנו כי לא היו להם הרבה ביקורות והוא לא מהשמות הנפוצים פה בקבוצה, ובאמת שהצוות שהגיע היו כ"כ טובים שחלק מהאורחים חשבו שהם צוות קבוע שעובד עם הצלמי סטילס ווידאו. הצלמת הייתה רוויטל בחורה מקסימה ונעימה צילמה תמונות מקצועיות ויפות, פיתחו המוני מגנטים ואפילו פיתחו לנו כמה תמונות שלנו על בלוקים. סניקרס – לאחר שמדדתי כל גזרה ומידה של נעלי וואנס וקדס הבנתי שמהם לא תגיע הישועה, שניה לפני שחשבתי כבר להתפשר על הנעלי ספורט שלי, החלטתי לנסות באורבניקה, קניתי שם סניקרס לבנות ב30 ₪ עשו את העבודה מצויין, ובאמת שבדיעבד לא רואה סיבה להשקיע יותר מזה (בהנחה שלא ישמש אותך בהמשך). נגנית כינור – אלונה (0546464221), נגנית מוכשרת ברמות, הייתה אצלנו בחתונה כשבמקביל היא הייתה בסבב הופעות עם עמיר בניון. אנחנו לקחנו רק אותה אבל היא עובדת גם בצוותים עם עוד נגני כינור/סקסופון/נבל וכו'.

ולכל מי שהגיעה עד לפה, קודם כל- כל הכבוד ומזל טוב! דבר שני- היום הזה עובר ממש מהר, תשקיעו את הזמן והכוחות שלכן בדברים שחשובים לכן באמת, ההשקעה האפשרית בחתונה היא בילתי נגמרת והכי חשוב תזכרו ליהנות מכל רגע ומכל שלב!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אביה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אביה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אביה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אביה
צילום: ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ליאור רוטשטיין |  Lior Rotstein | Photographer+
ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
86 ממליצים
צילום סטילס
גן הפקאן+
גן הפקאן
451 ממליצים
מקום לאירוע
יובל ענבר- אקפלה+
יובל ענבר- אקפלה
81 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
איפור
לחתן
אטרקציות