הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קרן ודניאל
החתונה של קרן ודניאל
קיץ 2020
הפוסט של קרן, חברת הקבוצה הסודית:

התלבטתי המון אם להעלות פוסט המלצות במצב הזה, אבל היו לי ספקים כל כך מושלמים, שהיו לצידנו בכל התהליך המשוגע הזה והתנהלו בצורה הכי הוגנת, גילו גמישות והבנה מלאה, שאני חייבת להמליץ ולפרגן לטובת הזוגות שמחפשים ספקים חדשים או בשלבי החיפושים..

למזלנו קבענו מראש את התאריך בדיוק בחלון הזמן שאפשר לקיים אירועים עד 250 איש (אי שם ביולי)

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

התחתנו באקו בחדרה- המקום פשוט מושלם מכל הבחינות!! מהמם ומלא ירוק, מתחם גדול ומרווח, אנשים מדהימים שתמיד היו אופטימיים וזמינים לנו לכל השאלות, גמישים לכל האפשרויות שעמדו בפנינו גם בימים שלפניי החתונה, זרמו איתנו בכל החלטה ונתנו לנו הרגשה שהם איתנו באותה סירה וביחד הצלחנו בסוף לעשות אירוע שמבחינתנו היה חלום.

המקום פשוט מ-ה-מ-ם-!!!!! וקיבלנו תגובות מעולות על האוכל, השירות והרגיש שהכל עובד וזורם טוב, תמיד המנהל אירוע זמין ולידך כדי לבקש כל דבר שצריך. (גם בהכנות וגם באירוע עצמו)

עמית בנאדם איכפתי שמנסה איכשהו בתוך כל הבלאגן הזה להשאיר את שני הצדדים מרוצים עד כמה שאפשר!! היה לנו זמין לכל שאלה, תמיד בגישה אופטימית ונותן את כל הפיתרונות האפשריים. טלאור, רוזי וכל הצוות היו מדהימים גם כששיגענו אותם בלי הפסקה! פשוט זכינו!

*עיצוב- אחד הדברים שאני אישית רציתי לשים עליו דגש ולהשקיע בו. מיקה וקובי הם מעצבי הבית של האקו כך שזה היה גם הכי נוח וזורם, הם מדהימים ומוכשרים!! יש להם את הכלים הכי יפים שראיתי! כל מה שדמיינתי ורציתי הם ביצעו! מהקבלת פנים, לחופה, למרכזי שולחן עד הפרטים הכי קטנים!! עשינו פגישה של כמה שעות ששם עברנו בדיוק על הפרטים הקטנים; מהצבעים, הפרחים, הכלים, השלטים והתמונות שבהם נשתמש. הגעתי למקום ביום החתונה והרגשתי שנכנסתי לחלום של עצמי. הכל בול כמו שרציתי וחלמתי!!

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

ווווואוו וואו וווואוו! אין דרך אחרת לתאר את הבנאדם הזה. גילוי נאות- ידין היה חבר ממש קרוב שלי בעבר, מה שעוד יותר ריגש אותי שהוא יהיה הצלם בחתונה שלנו. ידין בנאדם קורע מצחוק, כיפי, אופטימי, תמיד זמין לכל שאלה, בקשה או סתם התקף פאניקה! מהפגישה איתו לפניי, לתיאום ציפיות, לטיפים חשובים לקראת היום המטורף הזה. ביום עצמו הוא ועידן הצלם וידאו הגיעו ביחד ומהרגע שנכנסו הביתה פשוט הרימו בלי הפסקה, באו עם אנרגיות מטורפות, שם לנו מוזיקה בזמן הצילומים ופשוט יכולנו להמשיך להצטלם עוד יומיים מרוב שהיה לנו כיף! התמונות יצאו מדהים ואנחנו סופר מרוצים מהאיכות, הכמות והאיש עצמו

שמלות כלה

יאנה ברמן- מדהימה!!! חיפשתי מישהי שאגיד לה בדיוק מה אני רוצה ושתגשים לי את החלומות. זה מה שהיה עם יאנה! הגעתי אליה לסטודיו שלה ברמת גן כשאני יודעת כבר בדיוק מה אני רוצה! יאנה בשיא הסבלנות ישבה איתי על כל הפרטים הקטנים, ייעצה, זרמה, התרגשה יחד איתי והתהליך איתה היה מדהים!

שיגעתי אותה עם המצב של חוסר הודאות לגבי קיום האירוע אם הוא מתקיים או לא, חודש וחצי לפניי החתונה החלטנו שהולכים על זה והודעתי לה- בואי נתחיל את השמלה! רציתי להיות שותפה בכל התהליך וכך היה- הלכתי איתה לבחור בדים והייתה תמיד אוירה טובה ורגועה! מקסימה!!! הגשימה לי לגמרי את מה שדמיינתי ועשתה לי את שמלת החלומות שלי.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

Names בדיזינגוף תל אביב. חנות מדהימה עם שירות מצויין, בעלי בחר לבד ורק הביא אותי לאישור  מדוייקים בזמנים, אוירה טובה ויחס אישי. היה לו נוח מאוד והחליפה יצאה מהממת!

צילום ועריכת וידאו

עידן טיראן- המסרטה- איזה בנאדם עידן!!!!!! לעידן הגעתי מהמלצה של ידין, הם עובדים הרבה ביחד ככה שהכימיה הייתה מדהימה. הם קורעים מצחוק ממש כמו זוג נשוי. מהשיחה הראשונה בטלפון עם עידן הרגשתי שהגעתי למקום טוב ובטוח. הכי סבלני בעולם, קשוב, איכפתי, שם לב לפרטים הקטנים!

עשו לי שיחת הרמות ערב לפניי החתונה, הרגיעו אותי, הרימו לי, נתנו לי כמה טיפים חשובים ובעיקר חידדו לי כמה אני צריכה להינות מהיום הזה ולסמוך על הספקים שבחרנו ולשחרר. אין עליהם בעולם ומעבר למקצועיות של התמונות, הם פשוט אנשים מדהימים שאני כל כך שמחה שהיו איתנו ביום שלנו וליוו אותנו לאורך כל הדרך!

אטרקציות

יצא איכותי ויפה, קיבלנו ים תמונות ותגובות מעולות מהאורחים!! שי הצלם היה סופר נחמד, הסתובב לאורך כל האירוע ותפס רגעים מהממים!! השאיר לנו בהפתעה תמונות שלנו על בלוק עץ עם המגנטים בסוף האירוע!

איפור

מושלמת!!!! נופר איפרה את חברה שלי לפניי שנתיים וכבר בהתארגנות אצלה ידעתי שאני רוצה אותה גם! נופר היא אישה עם אנרגיות קסומות, מרגיעה, שלווה אך גם מאוד עניינית, מרימה ויודעת לעשות את כל הקסמים כדי שתראי בשיא שלך אבל עדיין את! היא הביאה איתה עוד מאפרת שלה וביחד הן עשו איפור ושיער גם לאחותי, אמא וחברה שלי בדיוק מה שהן רצו בסבלנות ובאוירה מדהימה ויצא מושלם!

רב לחתונה

אריה לוין- מרגישים שזכינו שאריה חיתן אותנו! אריה חיתן חבר וכבר בחופה שלו ידעתי שהוא יהיה הרב גם אצלי. אריה סיפר עלינו בדרך מצחיקה ומיוחדת ועשה לנו את החופה קצרה, מרגשת, קורעת מצחוק וקלילה! מעבר לכל הציפיות!! אפילו קיבלתי ממנו תמונות שהוא צילם כשנכנסנו לחופה!! אין אחד שלא שאל על הרב ואי אפשר לפספס איזה בנאדם מדהים ,קליל ושמח הוא.

מעצבי טבעות

ווואווו!! ההחלטה הכי טובה שעשיתי! שירות כזה בחנות בחיים לא קיבלתי. הבנות שם פשוט מהממות אחת אחת!! בתור בנאדם לא החלטי היה לי מאוד קשה לבחור נעליים והיה מעט מאוד זמן.. הבנות בחנות היו הכי סבלניות, חשבו איתי על פתרונות איך הנעל תגיע הכי מהר, התלבטו איתי בחנות ובטלפון ותמיד היו זמינות, נחמדות ומתחשבות. קיבלתי מהן שירות מושלם יותר ממה שאפשר לדמיין בחנות נעליים! הנעליים עצמן הדבר הכי נוח שנעלתי בהגזמה!! לא הרגשתי אותן בכלל ויכולתי להמשיך איתן כל הערב ! נוח, מהמם ופשוט כיף לקנות בחנות כזאת!!

Dj לחתונה

סקספוניסט- את יהלי בעלי מכיר מהעבר וישר כשאמרתי שאני רוצה סקספוניסט הוא חשב עליו. יהלי עובד תחת חברת דיג'יים ונגנים- פוקסי מיוזיק- שם קושרנו למנהל אורי בס, מולו דיברנו וסגרנו חוזה. אורי בנאדם מדהים, התחשב בכל מה שרצינו לשנות בחוזה בעקבות הקורונה, זרם איתנו בכל הבקשות המעצבנות שלי והיה סבלני ותמיד סופר זמין ונחמד!

יהלי פשוט שידרג לנו את הערב! קודם כל החיוך, הגישה של לבוא ולטרוף את האירוע ולהרים בלי סוף הוא ניגן לנו קצת בקבלת פנים ולאחר מכן בריקודים נתן שואו והרים את הרחבה! ויותר מזה- הוא עמד כמו כל החברים בחופה שלנו!!

פשוט איש מיוחד ושמח מלא באנרגיות ובא לתת את כל כולו!

הזמנות לחתונה ומיתוג

רציתי שתהיה לנו הזמנה יפה שממשיכה את הקו של הטבע והירוק של האקו, ורציתי שזה ייעשה במינימום זמן והתעסקות. בפריפרינט יש להם עיצובים מהממים שלהם במגוון סוגי ניירות ואפשרויות. אני סגרתי שם גם את התפריטים האישיים באותו עיצוב וגם את הפתקי "תודה" למתנות של האורחים. הכל יצא מהמם בדיוק כמו שרציתי, שירות מעולה וזמין לכל שאלה (שיגעתי אותם!!!)

אטרקציות

לרמי הגענו דרך המלצה של חבר. סגרנו איתו אוטובוס מתל אביב ומיניבוס מפתח תקווה. נחמד, אדיב ונתן שירות מעולה!!

שמלות כלה

שמלה של גיסתי- ההמלצה החשובה לי ביותר!!!!! גיסתי לבשה שמלה של חן, חברה מוכשרת ומדהימה שלי שמעצבת שמלות מושלמות שקשה לבחור! היא הביאה להתארגנות ביום האירוע כמה אופציות שתוכל לבחור, וישר ידענו שזאת השמלה בשבילה! חן הכי סבלנית ותקתקנית סידרה באותו רגע שהכל ישב בול והתאימה לה מה לעשות בשיער, איפור ונעליים. שמלות שהן חלום מבחורה שהיא קסם !

לחן יש קולקציה חדשה ומהממת וגם אתר שעלה לאויר! ממליצה בכל ליבי!

**נעליים ריקודים- הזמנתי נעליים מאסוס ושדרגתי אותן עם מדבקות! סופר פשוט- מדבקות מחנות יצירה ודבק.

**מתנות לאורחים- עשינו מבחנות מלח+פלפל- מלח הימלאיה ורוד וגס וכדורי פלפל שחור, מיתגנו עם פתק תודה לאורחים והדבקנו מגנט.

נשארו לנו 85 זוגות אם מישהו מעוניין לקנות פרטים בפרטי, וגם לשאלות על איך לעשות אשמח לעזור 

אם הגעתם עד לכאן חשוב לי לתת טיפ אישי- אנשים מדהימים מקיפים אתכם! הורים, אחים, משפחה וחברים קרובים- תפעילו אותם, תבקשו עזרה במה שאפשר- זה כל כך מקל וגם מקרב ומאחד לקראת האירוע! אתם תהיו מופתעים עד כמה אנשים רק רוצים לעזור ולהיות מעורבים בהכנות! לא היינו מצליחים להרים את אירוע החלומות שלנו בלי האנשים המדהימים שמסביבנו!

טיפ2 – תתמקדו! בהתחלה הכל היה לי חשוב ואיכפת עד שהבנתי שאין זמן להכל, ולצערנו כרגע גם לא הכל אפשרי. צריך לעשות ויתורים ולהחליט מה יותר חשוב ומה פחות. תתמקדו בעצמכם ובמה שחשוב לכם ובמה שכן קורה ולא במה שלא.

היום עצמו זה היום הכי מושלם שהיה לי בחיים, ממש כמו בחלום- תזכרו שבסוף הכי חשוב להינות! נסו ביום עצמו לשמוח ולשחרר! זה היום שלכם והוא לא יחזור.. תהנו מהיום הזה כשהוא מגיע!

מאחלת לכולם שתצליחו לקחת בקלות ולהינות מכל רגע! שתישארו תמיד מוקפים באהבה ושכולכם תתחתנו בשמחה ובעיקר ברוגע!! אשמח לעזור בפרטי במה שאפשר  מזל טוב !

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
358 ממליצים
מקום לאירוע
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
לחתן
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור
רב לחתונה
מעצבי טבעות
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות
שמלות כלה