הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ג'ניה ושחף
החתונה של ג'ניה ושחף
סתיו 2019
הפוסט של ג'ניה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים חופר לפניכן סליחה מראש!!! אז שחף ואני התחתנו ב-27.11.19 לאחר 11 שנות זוגיות ושנה של אירוסין. את ארגוני החתונה התחלנו לאחר ארבעה חודשי אירוסין. הזמנו 470 אורחים אישרו הגעה 335 וביום האירוע הגיעו 320 אורחים. אז אתחיל בכמה טיפים: * תהיו בקבלת פנים, אין דבר כיף יותר מלקבל את פניהם של האורחים אותם הזמנו. הקבלת פנים היא חלק נכבד מהאירוע אז חבל לפספס אותו. * יום החתונה עובר ממש ממש מהר אז תשתדלו לשחרר ולהנות מכל רגע בו. * ממליצה לכן לבחור את הספקים לא רק לפי המלצות אלא גם לפי יחס אישי. בסופו של דבר האנשים האלו מלווים אתכם ביום החשוב שלכם אז חשוב שהוויבים יהיו טובים ויקלעו בול לרצונות שלכם!

שמלות כלה

מירב פשוט מקסימה, מעבר לזה שהיא מעצבת שמלות כלה מושלמות היא אדם מדהים! מהרגע שנכנסתי לסטודיו הרגשתי בבית וכל מדידה הפכה לחוויה בלתי נשכח. כלות שמחפשות שמלות מושלמות ואיכותיות ואווירה משפחתית ללא ספק מירב סולו היא הכתובת!!

מקום לאירוע

סיפור אהבה בנשר. שהתחלנו לחפש אולמות היה חשוב לנו שהמקום יהיה מהמם מבחינת נראות ושהאוכל בו יהיה טוב. שהגענו להינומה קיבלנו את שניהם. ההתנהלות מול האולם הייתה סבבה לאורך כל התקופה וביום האירוע הם היו מקסימים ממש וקשובים לכל בקשה שלנו.

איפור

רעות הופס אחת והיחידה שלצערי לא מוזכרת פה מספיק וחבל. לא רציתי לשלם את המחירים המופקעים בשוק אז חיפשתי מישהי במחיר שפוי ויחד עם זאת מקצועית. רצה הגורל וראיתי במקרה מודעה בפייסבוק של רעות, נכנסתי לראות את העבודות והתרשמתי לטובה. שדיברנו בטלפון הרגשתי שהיה ניצוץ ובאיפור ניסיון פשוט התאהבתי בה. היא הייתה כל כך סבלנית, קשובה ומקצועית שאמרתי לעצמי אותה אני רוצה לידיי ביום החתונה. ביום האירוע היא הגיעה עם אנרגיות מטורפות ועשתה לי שמח במהלך כל הבוקר ופשוט הפכה אותי לנסיכה. האיפור והשיער החזיקו עד סוף האירוע ולא זזו אפילו מילימטר. בנוסף היא ארגנה גם את אחותי ואת אמא שלי וגם איתן היא עשתה נפלאות.

רב לחתונה

יהודה רוזנברג מניר עציון. את כל התהליך מול הרבנות עשינו דרך צהר והם אלו המצאו לנו עת הרב. יהודה פשוט בן אדם מקסים וצנוע. העביר את הטקס בצורה מרגשת, קלילה ומהירה. די ליברלי שצורת מחשבה שלוו איפשר לי להעניק טבעת לשחף.

צילום סטילס

לאלון הגענו דרך סטודנטים נישאים וקיבלנו ממנו מחיר ממש אטרקטיבי לחבילת צילום שכללה מגנטים, סטילס, וידאו, צילומי זוגיות ואלבומים. בפגישה היכרות איתו הרגשנו שמדובר בצלם מנוסה ובאדם נעים שיהיה כיף להעביר איתו את יום החתונה. עשינו איתו צילומי זוגיות לפני החתונה וכל כך נהנו איתו דבר שחיזק את הרגשה שבחרנו נכון. ביום האירוע אלון והצוות שלו היו מדהימים, זורמים, מצחיקים ובכלל לא הרגשנו שמדובר בספק אלא בחבר טוב. את התמונות של צילומי הזוגיות קיבלנו כבר יום למחרת ואת התמונות מהחתונה כעבור שבוע והן היו מושלמות. אם לא סגרתן צלם לאירוע אני ממש ממליצה לפנות לאלון!

Dj לחתונה

נדב זיגלמן מ-zignmore. אל נדב הגענו דרך יריד מתחתנים שעשו באוניברסיטה בה אני לומדת. נדב היה הדייג'י היחיד שאיתו נפגשנו! הוא ישר קלט את הראש שלנו ויצאנו מהפגישה איתו כל כך מבסוטים שלא ראינו צורך להמשיך בחיפושים. ביום האירוע הוא היה מדהים ועשה לנו מלא שמח!!!!!! החזיק את הרחבה מלאה עד 2 בלילה. הוא פשוט קרא את הקהל וקלע לטעם המוזיקלי של כלל המוזמנים ושלנו. לאחר האירוע קיבלנו מלא פידבקים שאנשים כל כך נהנו מהמוזיקה והרגישו שהם נמצאים במסיבה ולא בחתונה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

את ההזמנה עיצב רם שנבל שהוא בן זוגו של גיסי ועל האיור המהמם אחראי אחי האלוף. את ההזמנות הדפסנו בדף אור יקיר פרינט בטירת הכרמל.

לחתן

candid בקריית חיים. שחף יצא מהחנות עם חליפה, חולצה,פפיון ונעליים ובמחיר סביר ביותר.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

ההתנהלות מולם הייתה סבבה לגמרי, היו זמינים לכל שאלה ובקשה שלנו.

אטרקציות

הגעתי אליהם מהמלצה של חברה. ההנהלות מולם הייתה נוחה והמחיר שהם הציעו היה הכי זול שמצאתי.

נעליים: את נעלי הכלה שלי קניתי בקולינס ברמת גן. תכשיט לשיער: נזר של איה בן יעקב (הוא למכירה) תכישיטים כלה: תכשיטי גבאי בקריית מוצקין. טבעות: קיבלנו במתנה את טבעת הנישואים של סבתא רבא שלי, דוד שלי שהוא צורף הכין לנו ממנה שתי טבעות. עציצי תבלין: רצינו לעשות מתנה לאורחים עם ערך מוסף אז החלטנו שאת העציצים נקנה ממקום בו הכסף הולך לתרומה. עציצי תבלין נקנו מבית ספר ימין אורד ועלות העציץ הייתה 8 שקלים כולל עטיפה. העציצים הגיעו באיכות מעולה. מקום התארגנות: שכרנו דירה מהממת בחיפה דרך airbnb. יוצא הרבה יותר זול מהשכרת חדר במלון וגם מרווח יותר.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
מקום לאירוע
איפור
רב לחתונה
צילום סטילס
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות