הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדן וגל
החתונה של עדן וגל
סתיו 2019
הפוסט של עדן, חברת הקבוצה הסודית:

שלום כלות יקרות... גל ואני התחתנו ב31.10.19.. אתחיל בטיפ שלדעתי הכי חשוב בכל התהליך הזה..

חתונה זה אירוע גדול שהרבה אנשים מעורבים בו – משפחות, אנשי מקצוע, חברים.. אבל הכי חשוב זה אתם- הערב הזה בשבילכם ושלכם... יש כלכך הרבה דברים שאפשר לריב עליהם, אל תתנו לשום דבר לפגוע לכם בזוגיות ובתהליך של החתונה..

שבוע לפני החתונה עשינו מסיבת רווקים רווקות מטורפת.. הזמנו 30 חברים הכי קרובים ובילינו סופש מדהים ביחד. ממליצה מכל הלב, הרבה פידבקים חיוביים קיבלנו... לא כולם הכירו את כולם וזה ממש גיבש אותם לקראת החתונה.. הווילה הייתה מטורפפתתת!!! וילת עידן הנוף במושב יערה. המחיר היה סבבה לגמרי לכמות האנשים, הניקיון ברמה גבוהה מאוד, הווילה מהממת עם מלא חדרים, מטבח מאובזר והשוס- בריכה וג'קוזי מחוממות. בעלת הווילה מקסימה ועוזרת בכל מה שצריך. וילת יוקרה עידן הנוף.

מקום לאירוע

התחתנו באולמי לבן בקריית אתא- ואווווו! השירות, האוכל הצוות שדאג שיהיה לנו הכי כיף ונעים... כל התהליך היה מדהים ובמיוחד באותו היום... הברמנים שהעיפו לנו את הרחבה עם אנרגיות מטורפות..

יורי- האחראי על הכל- בנאדם עם מלאאאאא סבלנות, עוזר בכל מה שצריך, מפרגן ובאמת נותן את הנשמה שלו.

ממליצים בחום!!!

Dj לחתונה
DJ איתן כרמי
+

אהוב ליבינו....הכי מקצועי ומדהים שפגשנו, מרגישים שהמוזיקה זורמת לו בוורידים. איתן קורא את הקהל ויודע בדיוק איזה שיר לשים שהקהל יישאר ברחבה עד השעות הקטנות של הלילה.. איתן לפני הכול בן אדם פשוט מדהים! כל מה שהיינו צריכים נתן מענה והיה קשוב לשטויות שלי... אי אפשר להסביר במילים את הווייבים הטובים שמקבלים ממנו – משיחת הטלפון הראשונה עד ההודעה יום אחרי האירוע... בקיצור- אין ולא יהיה כמוהו – ממליצים בחום!

רב לחתונה

רבה- בגלל הרבה סיבות בחרנו את תמר- האחד והיחידה. רצינו טקס יהודי בלי רבנות, רצינו טקס שיווני שגם אני אוכל לקדש אותו בטבעת, לכתוב כתובה שהיא שלנו ולהגיד מילים אחד לשנייה.. אבל הרבה יותר מזה קרה.. התהליך שתמר עושה עוד לפני החופה היה כל-כך משמעותי עבורנו. תמר מלמדת מה כל ברכה אומרת, מאיפה היא באה והאם אפשר אחרת. היא אשכרה גורמת לך לחשוב על הטקס – שבדרך כלל, איזו כלה וחתן חושבים על הברכות? אנחנו רגילים להתעסק בשופוני שמסביב ולא בטקס עצמו. אנחנו רגילים שאנחנו צריכים לדקלם אחרי הרב מה צריך להגיד.. אבל אפשר אחרת, אפשר לבחור, אפשר לדעת ובעיקר אפשר להפוך את הטקס לשלכם.. קיבלנו מלאאאא פידבקים טובים על הטקס, שהיה כלכך מרגש, אחר ובעיקר הרגישו שזה שלנו.
ובכלל תמר- אישה מדהימה! שמביאה איתה רוח חדשה.. עם המוןןן סבלנות ואכפתיות.. ממליצים בחווווםםםםםםםםםםםםם Tamar Gur Krause

שמלות כלה

שמלה- ככלה במידה 42 חששתי מהתהליך.. בפגישה הראשונה שיר נתנה לי את ההרגשה הכי טובה בעולם.. והתוצאה הייתה מדהימה! שיר קשובה לאורך כל התהליך ותמיד ברוגע וחיוך.... גם הצוות שלה מדהים! מקום חמים ונעים ובעיקר מרגישים בבית.. ממליצה בחוםםםם!!

מעצבי טבעות

ממליצה בחום! תופרים נעליים לפי המידות שלך. בעל המקום פשוט מקסים! המחיר שווה לגמרי ואפילו יותר זול מהחניות המוכרות. ממליצה בחום!

איפור

אישה כל כך מדהימה!! מקצועית!! אכפתית!! אין לי מילים לתאר כמה נחת היא נתנה לי ביום החתונה... עזבו שהעבודה שלה מדהימה, האיפור והשיער לא זזו. היא איפרה וסירקה גם את אמא שלי ו2 חברות. כולן יצאו מהממות. אור עובדת בצורה מקצועית ביותר, גם אם לא מצא חן בעניי משהו.. ישר תיקנה בלי לעשות דרמות.. בנחת, אהבה, העיקר שאני אצא מרוצה. לוקחת אחלה מחיר על איפור ושיער. ממליצה בחוווווווווווווווום!

לחתן

אחלה חנות, שירות מדהים ומחירים סבבה.. גל מדד חליפה וזה היה בול! לא רצה למדוד בעוד מקומות, ממש הרגיש שזה זה ביום החתונה גל התלבש שם. אווירה ממש כיפית וזורמת.

את העניבה קנינו בדרום אפריקה :)

צילום סטילס

וידיאו- אלדד שץ, סטילס - שחר אושרת

הורסים את הבריאות!! צלמים איכותיים, מקצועיים, עושים אווירה מדהייימהההההההה באותו יום. ממליצה בחחווווםםםם!

אטרקציות

בלונים- ואווו ואווו ואאווו!!!!! מיטל- הקוף המעופף.. כמה כישרון, כמה אכפתיות וכמה בלונים מדהיייייימייייםםםם!!! מיטל תותחית על ויכלה לעשות כמעט הכול בבלונים... אנחנו ממש אוהבים דיסני וגיבורי על ואפשר לראות בתמונות את הבלונים המטורפיםםםםם שהיא הכינה. מיטל קשובה, איכפתית ופשוט מדהימה!

צילום סטילס
גלושא צלמים
+

מגנטים- מארק- היה מקסים, צילם הרבה... אחרי החתונה ביקשנו עוד כמה הגדלות ולא היה עם זה בעיה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

נופר, בחורה מקסיייימהההההההה!!! רצינו הזמנה של דיסני ומצאתי אצלה הזמנה מדהימה של פו הדב.

מתנות לאורחים- הזמנו מלאאא מחזיקי מפתחות של דיסני וגיבורי על מעלי אקספרס. הדפסתי בהלד פתק "תודה שהגעתם". כולם ממש ממש ממש התלהבו.

כשגל כרע ברך- ידענו שננסה לתרום לקהילה באיזשהו דרך.. יום לפני האירוע שסגרנו הושבה התקשרנו לבית החייל בחיפה והזמנו חיילים בודדים.. בהתחלה לא חשבנו שהם ירצו או ירגישו בנוח.. הגיעו 11 חיילים בודדים והם היו פשוט מקסימייים! כלכך ריגש אותנו שהם הגיעו ועשו להם ערב כיפי. נשמח אם עוד אנשים יעשו את זה ויעבירו את זה הלאה.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
צילום: גלושא צלמים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
רב לחתונה
שמלות כלה
מעצבי טבעות
איפור
לחתן
צילום סטילס
אטרקציות
צילום סטילס
הזמנות לחתונה ומיתוג