הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בר
החתונה של בר
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

כלות מהממות.. לא מאמינה שזה נגמר אבל הנה הגיע הפוסט קרדיטים המטורף שלי והחשובב מאודדד!! עם טיפ קטן בסוף.. אני ובעלי שיחייה התחתנו ב19.11.19 אחר 5.5 שנות זוגיות וחצי שנה של אירוסין. נתחיל בזה שאתן צריכות להשקיע בבחירת הספקים וארגון האירוע. תחקרו, תקראו ותבינו משמעויות של קבלת החלטות. החתונה שלנו הייתה מושלמת, ללא בעיות וכל היום עבר חלק בכייף ובאושר עם הספקים הכי הכי טובים. והכל בגלל שעמלנו קשה לפני, וחשבנו על כל פרט ופרט.

מקום לאירוע

את האיסט ראינו שני בחיפוש אחר אולם לחתונה. אחריו ראינו עוד 15 אולמות !!!!! שום אולם לא התקרב להרגשה שהאיסט עשה לנו.. המקום המהמם האורבני, אנרגיות טובות, אווירה שלווה. פשוט מושלם! היה טיפה גבוה לנו המחיר ולכן חיפשנו אולם אחר. בסוף הבנו שאין בררה וחייבים לבקש שיתגמשו איתנו במחיר. דיברנו עם שרון בעל המקום שבא לקראתנו בטירוף והצלחנו להתגמש וסגרנו שם. ההחלטה הכי טובה שעשינו !! אוכל ברמה גבוהה מאוד (לא מפסיקים להחמיא ולהגיד כמה שהיה טעים) הקבלת פנים פשוט הייתה וואו !!!! המקום כל כך יפה וכל כך מסודר . המלצרים אדיבים ונחמדים, הברמנים עושים שמח ומרימים, והשף, וואו השף עידו פשוט מפרגן ומקסים. הוסיף לנו עוד סלט עוד עמדה לקבלת פנים ועוד עמדת קינוחים של דונאטס . הוא פשוט שימח אותנו. המנהל אירוע אלעד היה מושלםםםם ברמות !! בקיצור, הכל תקתק כמו שעון , היה טעים, היה מדהים. בלי פדיחות, בלי קטעים מעצבנים. מושלם מושלם מושלם שווה כל שקל. לכו עם האינטואיציה שלכם.

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

היה פשוט נהדר ארז מזוז היה תותח והאירוע נמשך עד מאוחר

הזמנות לחתונה ומיתוג

התנהלות קלה ופשוטה. מחיר הוגן. ממש סבבה

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

אל אלי הגעתי עם המון הנחיות, חוסר ביטחון והגבלות לגביי איך השמלה שלי אמורה להיות.. (ידיים ורגליים בעייתיות) ואחרי שהייתי בכמה וכמה מקומות, התאהבתי בשמלה ובאישיות המהממת של אלי ומשם קרה רק טוב.. בן אדם מקצועי, כישרוני, חיובי והכי חשוב אמיתי וכנה !! אמר לי את האמת לכל אורך הדרך, הרגיע אותי, עצר אותי כשצריך וזרם איתי כשהיה הכי מתאים. גרם לי לסמוך עליו, להאמין בו שיעשה לי הכי יפה שאפשר ולא יעזוב אותי עד שלא אהיה מרוצה. בסוף הוא גם מצא לי שמלה שנייה (שלא האמנתי שתהיה לי). בקיצור ממדידה למדידה הלחץ על השמלה הלך וירד עד שלבסוף התוצאה הייתה מושלמת!!!! ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי בחתונה הזאת (אחרי החתן כמובן)

ניהול אירוע ואישורי הגעה

עד שהאירוע לא יעבור לא תבינו כמה שזה חשוב ונחוץ. לא משנה כמה ההורים והבן זוג אמרו שזה מיותר לא וויתרתי ולקחתי את מתחתנים בראש שקט. אני לא אחפור על מה הם בדיוק עושים אבל בקיצור הם חסכו לי 2500 שקל בגלל שעזרו לי עם ההתחייבות וההושבה, אף מוזמן לא חיכה לשבת בכל תהליך ההושבה והרזרבות, הם ליוו אותנו לאורך כל הדרך עד לחתונה וביום עצמו פשוט סידרו הכל ועשו הכל אנחנו באנו רק להנות. בסוף המשפחות שלנו אמרו שהם טעו!!! ושניר היה פשוט נחוץ !!! תעשו לעצמכן טובה ואל תחשבו פעמיים. אנחנו מוציאים כל כך הרבה כסף בחתונה וזה פשוט שווה את זה. ולכו רק על מתחתנים בראש שקט !!!! הם באמת הכי טובים ומקצועיים. לאחר בדיקה.

איפור

מיכל מהממת ומקסימה, קשובה מאוד!!! ולוקחת כל הערה ובקשה ברצינות. לא עוזבת עד שהכל יוצא פרפקט ומלאה בסבלנות . חשוב שתהיה מישהי כל כך חיובית וחייכנית ביום הזה ומיכל פשוט נהדרת. יצאתי מהמם בזכותה!!!! מחיר הוגן מאוד הכולל איפור ניסיון (קריטי ברמות).

צילום סטילס

הכי חשוב בצילום (מעבר לאיכות התמונה) זה הוויב שיש עם הצלם. אנחנו היינו מאוד מרוצים מההתנהלות והמקצועיות של גיא והצוות שלו. בדיעבד היינו מוותרים על חצי מהצילומי חוץ כי זה סתם מיותר בעניינו וצריך כמה תמונות טובות בסה"כ. אבל חלק מהחוויה.

# עיצוב- מירב אלקובי את העיצוב של האירוע עיצבה לנו אמא של בעלי שהיא גם מעצבת (מירב אלקובי) רצינו הכי פשוט שיש, כי באמת שלאולם יש את הקסם שלו וזה בכלל לא משנה. אבל מירב עשתה הרבה מעבר והתוצאה הייתה מהממת. סידורי פרחים, עציצים ירוקים וכמובן החופה העדינה. כמתנה לאורחים, עשינו עציצי תבלין ורקפות שנחטפו. # קשקושים לרחבה- קניון האירועים בתל אביב - מחיר סבבה ויש שם המון דברים ומקבלים גם כפכפים אם קונים מעל 400 שח. בתכלס זה נחטף והצטלם ממש יפה וכולם היו מבסוטים. ממליצה להוסיף. # נעליים – קולינס ברמת גן – אדירים !! קניתי 3 זוגות ב600 והשתמשתי בשלושתם. נוחות, יפות וסבבה. # התארגנות- התארגנתי בגג של דודה שלי המקסימה. היה גם מקום, גם מלא אור וגם ארגנו יפה עם אקססוריז מעלי אקספרס (העלתי פוסט נפרד למוצרים שווים שאפשר להזמין ). זה היה נהדר, כי היא גרה 5 דקות ממני- אז לא היה לחץ בבוקר. והיא גם קרובה לאולם שזה מהמם. ממליצה לא לקחת את המקומות היקרים בהגזמה להתארגנות. ואם אפשר, להתארגן במקום נגיש, קרוב ונוח. זה היה לי מושלם . טיפ קטן ממני – אל תשתו הרבה אלכוהול.. תבקשו מחברה טובה (עדיף סאחית ואל תטילו על הסטלנית שבחבורה את המשימה) שתעצור אתכן בזמן. אני די השתכרתי כשראיתי שאנשים מתחילים ללכת ונשארנו רק החברים, כי היה לי פשוט כייף ומסיבה אדירה. התוצאה- בכי של התרגשות וירידת מתח והרס טוטאלי של האיילינר. אבל זה גם היה חלק מהחוויה שחבריי יזכרו לי לכל החיים :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
אלי שטרית | שמלות כלה+
אלי שטרית | שמלות כלה
109 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
צילום סטילס