הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אלי
החתונה של אלי
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

היי לכל הכלות לעתיד, איזה כיף לכן! -חתונה אזרחית דרך ארגון "הוויה", 10.10, יום חמישי- אני אתייג את הספקים המטורפים שלנו קודם ואפרט עליהם בהמשך, ממליצה לכן להמשיך לקרוא, כל אחד מהם שווה את זה לחלוטין! אולם ומיתוג: ירוק על המים Adi Levy איור הזמנה: דניאל פרי- בחורה מדהימה, אשמח לתת את הטלפון שלה למי שמעוניינת בפרטי עיצוב: אמליה פרחים - אסקרגו צלם: Yarin Taranos Photography די ג'יי: Tzach Ziv שמלה: Aorika - אאוריקה שמלות כלה איפור ושיער: Roni Even וידאו: Aviv & Tali - אביב וטלי חליפת חתן: Ceremony - סרמוני חליפות חתן \ אופנת גברים מגנטים: Trend54-צילום מגנטים אטרקציות: מצלמות חד פעמיות, קעקועים שלי ושל הבן זוג, חולצות עם לדים, אביב וטלי קעקועים: באנסטגרם: tattooit_celebration טקס: דודי נתן, ארגון "הוויה" מפיקה: Roni Sheinkman

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

הגן הכי יפה שביקרנו בו, הכל היה פשוט מדהים!!!

שמלות כלה

אאוריקה הנסיכה היפה, שלא שומעים עליה פה וככ מגיע לה. ככ אכפתית, מקצועית, מבינה את גוף האישה ויודעת להפוך כל שמלה לשמלת החלומות שלך. אחרי שמדדתי מספר רב של שמלות וכולן נראו אותו דבר, התאהבתי בשמלה שלה ואז התאהבתי בה ואני מאושרת. השמלה הייתה יפה, קלילה, נוחה (הייתי רק עם שמלה אחת) ואאוריקה קיבלה אותי כל פעם עם ים סבלנות והבנה והתוצאה מדהימה.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

לא סתם אביב וטלי הם הטופ. איזה אוירה, לראות גאונות בלייב, פשוט מדהים. הם אטרקציה בפני עצמה כיפיים וזורמים. עדיין לא קיבלנו את הסרטון מן הסתם אבל מחכים בסבלנות..

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

מספיק שתראו את התמונות שירין מצלם להנאתו בטיולים שעושה כדי שתבינו שלא מדובר בעוד צלם. ירין הוא הבחור הכי כשרוני שפגשתי, בנוסף לזה שהוא מקצועי בטירוף, הוא משרה אווירת רוגע וכיף, הוא יודע לזהות את הרגעים הנכונים, לראות בדיוק איפה האור נופל הכי נכון ויעזור לכל אותם זוגות שמפחדים להצטלם (כמונו) לצאת כאילו התמונות שלהם מפינטרסט. עשינו איתו גם צילומי זוגיות (החלטה נכונה, הגענו מוכנים ורגועים לצילומי החתונה) ואת הצילומים ביום החתונה. קיבלנו לקט יום למחרת ואין תמונה שלא בא לי להעלות!

איפור

רוני אבן, שמה הולך לפניה. הכי רציתי להיראות טבעית וזה מה שרוני עשתה. מלבד היד המטורפת שלה, רוני מדהימה, רגועה מקסימה בדיוק מה שאתן רוצות איתכן ביום לחוץ שכזה. כשהגיע הזמן, לא רציתי שהיא תלך בכלל...

Dj לחתונה
צח זיו | Dj
+

אמאלה. צח הוא הספק הראשון שידענו שנסגור ואת התאריך התאמנו אליו. תלכו לפגישת ייעוץ איתו ותבינו על מה אני מדברת. הוא תיקלט בשתי חתונות של חברים ותאמינו לי שלא ראיתם דבר כזה. אין אחד שלא היה בהלם מכמות האנרגיות שלו ובחירות השירים המעולות שלו. כאמור ארוע בופה- רקדנו מ21:00-3:00 ועצרנו רק כי לי נגמר הכוח, האורחים עוד רצו להמשיך לרקוד.

אטרקציות

יש עליהם הרבה המלצות בקבוצה ולא סתם. עידן היה הצלם והוא פשוט היה בכל מקום, לא נח לרגע. יש לנו ולאורחים כמויות מגנטים מטורפות שאנשים באו ואמרו שהם צריכים מקרר נוסף.

לחתן

תכלס, כל החליפות אותו דבר, ההבדל הוא בצבעים ובשירות שאתם מקבלים. החברה בסרמוני חמודים ומקצועיים, התאימו לטום בדיוק את מה שמתאים לו ובמחיר נוח לכל. ממליצה בחום.

הפקת אירועים

האחת והיחידה. רוני היא הנפש שלי, ולמזלי החליטה שהיא נכנסת לעולם החתונות ומתחילה להפיק. רוני מכירה את העולם הזה מכל זווית ופינה, מכירה את כל מי שצריך להכיר ונותנת שקט, רוגע ואת המילה הנכונה בזמן הנכון. בארוע עצמו לא חשבתי על כלום, הייתי עסוקה בלרקוד ורוני ניהלה את הכל מאחורי הקלעים בכזה חן וקסם. איך אני מקנאה באותן כלות שיקחו אותה ויחוו איתה את כל התהליך מההתחלה, בא לי להתחתן שוב רק בשבילך.

חתונה אזרחית: בחרנו להתחתן בחתונה אזרחית (להיות ידועים בציבור- מוגדרים כרווקים בתעודת הזהות) לא כי אנחנו נגד הדת, אלא כי קשה לנו עם הכפייה והחלטנו שאנחנו רוצים לחגוג את מיסוד הקשר שלנו לפי העקרונות והאמונות שלנו. בחרנו לעשות את הטקס דרך ארגון "הוויה", מטעם מדינה חופשית, בעקבות הניסיון שלהם, כמות ואיכות עורכי הטקסים שלהם והליווי שהם מציעים (משפטי בעיקר). בשיחה הראשונה סיפרתי איך אני מדמיינת את הטקס שלנו וכך התאימו לנו את דודי. דודי במקצועו מרצה להיסטוריה בספיר ומנחה קבוצות. בפגישה הראשונה דיברנו הרבה, עלינו עליו ועל החיים כשאחריה קיבלנו טיוטא ראשונית. בפגישה השניה חפרנו עמוק יותר והיה מדהים. הסתכלנו ממש על הקשר שלנו (לא בקטע מביך וקיטשי, אלא אמיתי וכאילו עם החבר הכי טוב שלכם) וכך נוצרו הטקס והכתובה שלנו. את הטקס כתבנו אנחנו, יחד עם דודי. לאחר מכן, רוני שינקמן עברה וערכה אותו כך שיתאים בדיוק אלינו יחד עם השנינות וסגנון הכתיבה הכיפי שלה. אנחנו שלמים לחלוטין עם הטקס שיצא, שלמים עם כל משפט ומאמינים שהוא והכתובה משקפים את האמונות שלנו לחיי הנישואין והזוגיות. בחרנו להיות ידועים בציבור אחרי שקראנו בנושא והתייעצנו עם עו"ד וזוגות אחרים שבחרו בדרך הזו. בתור ידועים בציבור אין לנו כל התחייבות למוסד הרבנות, בניגוד לאופציה של ביצוע טקס אזרחי בחול, אז במקרה של גירושין עוברים ברבנות. יש דרכים להתמודד, תלמדו ותחקרו ותבחרו בדרך שהכי נכונה לכם. טיפים לסוף: מה שצריך לקרות קורה. זרקתי בטעות את העגילים שקניתי 3 חודשים מראש לפח ונתקעתי ביום החתונה בלי, בקטנה. ההורים שלי שכחו להגיד לנו על אורחים שראינו רק בקבלת פנים (לא, הם לא היו רשומים בסקיצה), בקטנה. תהנו. זה יום אדיר! אה ותחזרו לישון בבית ואל תקבעו כלום ליום המחרת. חוזרים גמורים והדבר היחיד שרוצים זה לרבוץ בבית, לעשות מסאז ולשבור את הדיאטה :) אה ואחותי ציירה אותנו על הציפורניים שלה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
ירוק על המים+
ירוק על המים
577 ממליצים
מקום לאירוע
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
557 ממליצים
צילום סטילס
צח זיו | Dj+
צח זיו | Dj
4 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
לחתן
הפקת אירועים