הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נופר ושלומי
החתונה של נופר ושלומי
סתיו 2019
הפוסט של נופר, חברת הקבוצה הסודית:

*פוסט המלצות* גם זמני הגיע לפרגן לספקים מדהימים שהפכו את היום שלנו ללא פחות ממושלם (: אשתדל לא לחפור ומוזמנות לשאול בפרטי ...

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

וואו, וואו, וואו. מהרגע שיצאנו לדרך הצוות המדהים של הגן בשפיים וטעם וצבע עשה הכל כדי לעזור - בכל דבר. המלצות, תיווך לספקים, מענה לכל שאלה בכל זמן, התגמשות בדברים לא ברורים מאליו, סיוע מא' ועד ת'. באמת שאין לנו מילים... בערב החתונה ההתנהלות היתה מעל לכל ציפיה. המקום היה מתוקתק, הכל התנהל ברמה הגבוהה ביותר - פשוט יודעים את העבודה. קיבלנו פידבקים מטורפים גם מהאורחים בנוגע להתנהלות מעולה, מעל המצופה. # מלון להתארגנות - המלון של הגן בשפיים. זה בעצם מרחק של 3 דקות הליכה מהאולם עצמו, זה אמנם לא מלון פאר אבל שדרגנו לחדרים הטובים ביותר שלו והיה ממש שווה את זה (: בסיום החתונה פשוט הלכנו 3 דקות ברגל והגענו לחדר שלנו במלון!!

צילום סטילס

שי וחיים הגיעו ליום החתונה שלנו מלאי אנרגיות, פאן וסבלנות! לאורך כל היום נתנו תחושה של מקצועיות ואומנותיות.. במהלך היום כשצפינו בקצת תמונות היינו כ"כ מרוצים מהרמה של התוצאה.. פשוט היתה תחושה שאפשר להיות רגועים ובטוחים שיהיה תיעוד ברמה הכי גבוהה שיש ליום החשוב בחיינו... ממליצים בלי ספק בכלל

Dj לחתונה
PANDA DJ'S פנדה
+

אילן מור (פנדה) - וואוווו, אלוף! הרחבה היתה מפוצצת כל הערב עד מאוחר וזה הרבה בזכותו. ווייב טוב, יודע את העבודה, קורא את הקהל - ממליצים בחום!

שמלות כלה

התהליך עם אוהד היה מצוין, הוא היה סבלני , נחמד ומקצועי. ממליצה !

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

מרוצים ביותר - החליפה עצמה, השירות, התיקונים - הכל בזמן וברמה גבוהה.

צילום ועריכת וידאו

הגענו לעידן דרך המלצה של שי (הצלם). חשוב לי להגיד שהכימיה והתקשורת בין הסטילס לוידאו חשובות מאוד ולכן - אם אפשר לעשות מיקס כזה, תעשו! עידן היה מלך אמיתי, היה בוויב מעולה מהבוקר, מלא פאן ומלא יצירתיות ואומנותיות. ביג לייק :)

עיצוב שיער

שגיא היה מקסים, הגיע בווייב טוב, סבלני וקשוב (: השיער יצא ממש יפה והתסרוקת החזיקה עד סוף הערב . ממליצה בחום!!

רב לחתונה

הרב חיים זמיר - מקסים, סבלני ובעיקר סובלני! חיים נפגש איתנו מראש והגיע מאוד מסודר לפגישה. היה לו חשוב לדעת ולרשום לעצמו כל פרט פרט שאנחנו אוהבים ולא אוהבים, רוצים ולא רוצים שיהיה בחופה. הלכנו גם לראות חופה שלו לפני הפגישה כך שידענו ממש לכוון אותו בפגישה... חיים ממש ליברלי וזורם, מתחשב בדעות של זוגות חילוניים, הציע מיוזמתו לספר עלינו ועל סיפור ההכרות ואפילו שאל אם יש לנו חיית מחמד משותפת שנרצה להזכיר (וברור שרצינו). בקיצור - חושב על הכל מהכל, ואני אהבתי את זה, בעיקר כי טקס החופה היה בעיני רגע מלחיץ שאינו בשליטתי ועם חיים זה פשוט הרגיש נוח.

אטרקציות

לצערנו איכות התמונות היתה ירודה ורוב התמונות של המגנטים היו של החופה וקבלת הפנים. כל החברים יצאו בלי מגנטים. למחרת החתונה קיבלנו פידבקים מאורחים (כולל מאחים שלנו) שבזמן הריקודים חיפשו את הצלם בלי סוף ולא מצאו. מבאס

איפור

ווואאאווו!נטע הגיעה למקום ההתארגנות סבלנית, קשובה ומלאת אנרגיות טובות. איפרה אותי ואת כל המלוות (5 מלוות) והכל בנחת ובכיף. האיפור יצא לא פחות ממושלם (כבר באיפור ניסיון בחרנו בדיוק מה שיתאים לי ולווייב של השמלה והרגשתי שיש לי על מי לסמוך) - אני לא מתאפרת ביום יום והיה לי מאוד חשוב שהאיפור יהיה עדין וטבעי כדי שארגיש "אני", ועם זאת עדיין מיוחד וחגיגי מאוד, וכך בדיוק היה! בזכות נטע הרגשתי הכי יפה , בדיוק כמו שרציתי. האיפור גרף מליון מחמאות ונשאר עמיד ואיכותי עד סוף הערב :)

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Natasha's floral designs | עיצוב אירועים
+

מההתחלה נטשה ממש ידעה להתאים את העיצוב לקווים שרצינו ותיארנו לה , לאופי האירוע והמקום ולא פחות חשוב - לתקציב. התוצר היה מהמם ואני ממליצה בחום.

הזמנות לחתונה ומיתוג

זרמו עם המון שינויים שרצינו, היו סבלניים והתוצר היה איכותי ויפה. מחיר מעולה. מרוצים .

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

סגרנו דרכם אישורי הגעה אחרי שנכווינו מחברה חינמית אחרת שפשוט הפיצה אסמסים שלא ניתן להשיב עליהם וקיבלנו מליון שיחות טלפון מאורחים בגלל זה. מסקנה - הזול עולה ביוקר. אח"כ עשינו עם איזי טו גיב ועבד מעולה. הוספנו גם שירות מתנות באשראי עם לינק בהודעה - ממליצה - ממש מקל על האורחים.

# עיצוב שולחנות - משתלת סניפי, אלפי מנשה - הזמנו שתילים ארוזים ממשתלה שהבעלים שם היה לא פחות ממקסים. הוא צילם לי את השתילים מראש, שאל אם אני אוהבת , הציע להחליף סוג אחד שהגיע יחסית קטן ובלי הרבה עלים לסוג אחר יותר שופע, היה ממש סבלני ונחמד. ממליצה בחום. # הסעה לחברים - דורון 0525762453 - נהג מקרית אונו (מרכז) - יש לו מיניבוס ואוטובוס . אנחנו שכרנו ממנו אוטובוס והוא נתן מחירים הוגנים ביותר, היה נחמד וסבלני (חיכה לחברים שאיחרו לא מעט זמן בהלוך וגם בחזור) - הסכים באותו מחיר לעשות גם עצירות בתל אביב. ממליצה # נעלי כלה - ריפבליק. # שמלה שניה- שמלה קצרה פרנזים בסגנון של אייזנשטיין, נתפרה אצל תופרת, לא ממליצה עליה בגלל התנהלות מעצבנת לקראת הסוף. ננעלה עם סניקרס נוצצות מהממות של קדס (מוכרת אותן). # נעליים לחתן - קנינו לו מאלדו והיה לו ממש נוח (ממליצה לחפש נעליים שיש להן גומי בצד - הוא אמר שזה ממש עשה שינוי משמעותי). # טבעות נישואין - ג'קסון - מחירים הוגנים, שירות טוב. קצת DIY - שולחן לכתיבת ברכות, שלט welcome, צהלולים לאורחים בזמן החופה (אין לי שם אחר לזה) וגלגל מזל מגניב שהכנו לגמרי לבד. הכל בתמונות ... נראה לי שזהו :) מוזמנות לשאול בפרטי אם תרצו... ומזל טוב לכולן!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
PANDA DJ'S פנדה+
PANDA DJ'S פנדה
140 ממליצים
Dj לחתונה
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
137 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Natasha's floral designs | עיצוב אירועים+
Natasha's floral designs | עיצוב אירועים
1 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
צילום ועריכת וידאו
עיצוב שיער
רב לחתונה
אטרקציות
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
ניהול אירוע ואישורי הגעה