הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טינה ומאור
החתונה של טינה ומאור
קיץ 2020
הפוסט של טינה, חברת הקבוצה הסודית:

אז החלטתי שאני לא יכולה שלא לפרגן למי שממש מגיע לו! אז להלן פוסט המלצות התחתנו ב25.06 אחרי דחייה של שבועיים בגן של ירוק על המים.

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

צוות היה מקסים וכל ההתמודדות שלהם עם המצב הייתה ממש טובה!

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

קניתי ביום מכירה שעשו בדצמבר, חלי והצוות פשוט מדהימות, משקיעות מכל הלב עד הפרט האחרון

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

יוסי ראסטה- לא ראיתי את השם שלו בקבוצה וחבל!! סגרתי איתו בערך שבועיים לפני החתונה והתקציב היה סופר מצומצם והוא פשוט דאג שזה יהיה מהמם ויפה בדיוק כמו שרציתי בתקציב שלי! אין לו אינסטגרם מפואר וכאלה אבל באמת שהוא עושה עבודה מדהימה!

אטרקציות

בני חסון, אליו הגעתי דרך גיא אחרי שהצלם מגנטים המקורי שלי לא היה פנוי בתאריך החדש (דיס ענק על המקורי!) ומזל שהגענו אליו, הוא צלם ברמה והוציא תמונות מושלמות!

איפור

איפור-מתן סבאג שיער- סילביה טובול שניהם מאוד מוכרים ואכן עשו עבודה מדהימה, יצאתי בהרגשה וווואוווו ובדיוק כמו שרציתי ודמיינתי! ובכללי הם צמד מנצח עשו לי כיף ושמח בהתארגנות...

צילום סטילס

אמאלה איזה איש מהמם!! סגרנו איתו צילומי זוגיות, סטילס ווידיאו, חוץ מזה שהוא מקצוען ברמות והחומרים שלו מדהימים הוא פשוט בנאדם טוב ועזר לי גם בכל המסביב שבכלל לא קשור לצילום.

רב לחתונה

דותן קורתי - אין לי מילים לתאר כמה האיש הזה מיוחד... מבחינת הטקס עשה אותו קליל, זורם מצחיק וקצרצר. טבעות - שירי יהלומים - Shiri Diamonds- תומר הכין לי טבעת בעיצוב אישי עם הרבה סבלנות והקפדה על הפרטים הקטנים ובמקצועיות מושלמת! שלט כניסה - Nesh accessories המושלמת שעשתה לי גם מתנות במסיבת רווקות, אין עליייה!

כל הספקים היו סופר מתחשבים בכל הבלאגן והשינויים וההזזות ואפילו שאני כבר איבדתי את זה מדחיות והקדמות ושינויים ודמעות והיסטריה, הם היו לגמרי רגועים נחמדים ובאו לקראת בהכל! שיהיה לכולם במזל וברכה, אוהבת

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
182 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
איפור
צילום סטילס
רב לחתונה