הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מירב ושחם
החתונה של מירב ושחם
אביב 2019
הפוסט של מירב, חברת הקבוצה הסודית:

היווש

התחתנו ב-23/5/19 והיה לי מאוד חשוב לרשום את הפוסט הזה, בעיקר למען הכלות הדרומיות.

היה לנו חשוב להיות מאוד מחושבים אך גם לא להתפשר על דברים שהיו חשובים לנו. אנחנו אנשים שפחות מרגישים בנוח כשכל העיניים נשואות אלינו ולכן היה לנו חשוב לעשות אירוע שיתאים לנו.

בחרתי בספקים מושלמים שבזכותם היום שלנו עבר בצורה מדהימה.

מקום לאירוע

היינו החתונה הראשונה במקום, סגרנו שם כשהמקום היה אתר בנייה. גן אירועים בוטיקי עד 300 אנשים, האוכל של זר מעדנים, המקום מדהים ולכן לא חששנו.

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

הגעתי אליו עם תקציב מוגבל, אחרי שהייתי אצל כ-4 מעצבים. הוא נתן לי תחושה של מלכה מהרגע הראשון שהייתי אצלו, קרא אותי, איזן אותי והיה פשוט מושלם. נותן הינומה, עליונית ותכשיטים.

התארגנות וליל כלולות

בית מלון בוטיק בעיר העתיקה, מושלם.

עיצוב שיער

בחור מוכשר בטירוף שלמד עיצוב שיער מגיל 15 אצל הגדולים בתחום, סירק זמרות באירווזיון ויש לו ידיי זהב. ירין פרפקציוניסט בצורה מטורפת, לא שחרר אותי עד שכל שערה הייתה במקום. יש לו אנרגיות מדהימות ופשוט היה לי כיף איתו. לקחתי אותו ליווי ואני מודה על כל רגע שעשיתי.

איפור

מאפר מושלם, מאפר המון ידועניות ועדיין שומר על שפיות בתחום. לא אמרתי לו מה אני רוצה והוא פשוט עשה מה שהוא רוצה ויצא מושלם. הוא מאפר עדין כך שאין מה לחשוש. השילוב שלו עם ירין המסרק היה מושלם כי הכימיה ביניהם מדהימה.

צילום סטילס

מהרגע שיוגב ורפי נכנסו אליי לחדר, לא הפסקתי להפסיק לצחוק עד כדי כך שאין לי תמונות בלי חיוך. הם שמרו על אווירה כיפית לאורך כל היום (למרות שהיה חם וסבלתי), לקחו אותנו להצטלם במקומות ממוזגים, הקפידו במהלך האירוע להזכיר לנו להצטלם עם כל שולחן וכל אורח. מדהימים.

לחתן

חליפות יפות, צעירות ומגניבות.

*מסיבת רווקות*- איתמרי סוויטות אירוח ומתחם ארועים - ווילה מדהימה שעשיתי בה את מסיבות הרווקות שלי במושב תפרח, מקום מושלם ובעלים עוד יותר.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
התארגנות וליל כלולות
עיצוב שיער
איפור
צילום סטילס
לחתן