הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאיה ומתיו
החתונה של מאיה ומתיו
סתיו 2019
הפוסט של מאיה, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות! אעשה את זה קצר כמה שאפשר. התחתנו באמצע ספטמבר אחרי שנה של אירוסין. אני ממש נהנתי מהזמן שהיה לנו לארגן ברוגע ובנחת.

מקום לאירוע
הלורנס
+

אולם מהמם ממש! היו מאוד זמינים לאורך התהליך. המקום קסום, האוכל טעים, והכלים שלהם גם ממש מגניבים!

צילום סטילס
לוז | Luz
+

בחרנו בלוז. היו עוד צלמים טובים אבל אהבנו את הסגנון שלהם. נקי, קלאסי, מכניס משהו קצת קליל לתמונות חתונה. הם היו מדהימים בחתונה, עשו את העבודה במקצועיות בלי להידחף לאנשים בפנים (מה שקורה הרבה בחתונות).

איפור

לא יכולה להמליץ מספיק על עדי סולומון! סמכתי עליה לגמרי בעיניים עצומות והרגשתי מיליון דולר. חייבת לציין שאחת ההחלטות הכי טובות שקיבלתי היה לקחת אותה לליווי לאולם. היא משרה רוגע באופן כללי, דואגת גם לפרטים הקטנים (לימדה את בעל איך לשים לי את ההינומה, השאירה לי מרכך כדי להוציא את התוספות, ודאגה לקחת את ההינומה וטלית איך שהחופה נגמרה). ואו היא מהממת!!

Dj לחתונה
קליאנטה | החברה למוסיקה
+

רואי טוחנר מקליאנטה. הוא היה מדהים! כולם נהנו מהמוזיקה שלו, היה שילוב טוב של סגנונות, ואנשים לא הצליחו לרדת מהרחבה. התחברנו מהרגע הראשון, הבין את הוויב לגמרי. עזר לנו לבחור שיר חופה ושיר שבירת כוס מהממים.

הפקת אירועים

מפיקה חיצונית - לדעתי חובה.. האולם תמיד אומר שזה לא חובה אבל אין מה לעשות, זה מוריד המון לחץ של פרטים קטנים, מוריד אחריות ממשפחה וחברים. לא חושבת שהיינו מסתדרים בלי יפית! היא דאגה לפרטים הקטנים, וגם כשהיו בעיות היא טיפלה בכולם ולא שיקפה לנו כלום! וכמובן דאגה שהלוז יתקתק. היא אפילו חילצה אותי מהמחוך של השמלה אחרי שזה היה הדוק חזוק מידי!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הגענו אליה דרך המפיקה החיצונית שלנו. מוריה הייתה מהממת. הבינה ממש את הוויב שלנו ושל המקום, סופר נעימה, ועמדה בכל הציפיות והיה ממש קסום גם בזכותה!!

רב לחתונה

למי שמתחתנים דרך הרבנות, צהר מאוד מנגישים, החוויה נעימה איתם ומהירה, הדרכת חתן כלה עשינו יחד כי ביקשנו והיה קצר וקליל, את הכתובה קיבלנו שבועיים מראש, ואנחנו מאוד תומכים בהם כי הם נלחמים בתופעה של עגינות.

הזמנות לחתונה ומיתוג

היא עיצבה לנו הזמנות, תפריטים, מכתבי תודה.. היה כיף לעבוד איתה, מאוד הבינה מה חיפשנו, מאוד זמינה.

# מקווה- הרצליה פיתוח. חדר כלה, נקי, יש חניה. דברים שלא עשינו ו*לא* היו חסרים-שמלה שנייה, מגנטים, קשקושים לרחבה, מתנות לאורחים, גומי בבר, קולב לשמלה..

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאיה
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הלורנס+
הלורנס
382 ממליצים
מקום לאירוע
לוז | Luz+
לוז | Luz
509 ממליצים
צילום סטילס
קליאנטה | החברה למוסיקה+
קליאנטה | החברה למוסיקה
154 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
Dj לחתונה
הפקת אירועים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג