הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביב וגל
החתונה של אביב וגל
סתיו 2019
הפוסט של אביב, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים - חתונה בחצר

אני וגל התחתנו במשק של ההורים שלו בכפר חסידים ב12/09, לאחר 10 חודשים של אירוסין.

הקמת חתונה בחצר זאת עבודה לא קלה בכלל.
עבדנו במשך כמה חודשים על השטח (כל זה בשילוב לימודים, עבודה ומגורים במרכז), יחד עם האחריות לבחור ולתאם בין כל הספקים.
למזלנו נעזרנו רבות במשפחות ובמנהלת האירוע, עליה אפרט בהמשך.

את קבלת הפנים והשולחנות העמדנו בחצר המרכזית בכניסה לשטח, רחבת הריקודים יחד עם הדיג'יי והבר האלכוהולי היו על הדשא והחופה מאחורי הבית, לפני הרפת.

חופה – אנחנו בחרנו לערוך טקס משלנו, חילוני, אותו בנינו יחד עם חבר טוב של גל, נוי, שגם ערך את הטקס. בחרנו לא להירשם ברבנות ואנחנו ידועים בציבור.

Dj לחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
+

אין לי מילים אחרות חוץ מאתן חייבות לקחת אותו!! בחור סופר מוכשר שיודע לקרוא את הקהל בצורה מושלמת. אל תתלבטו, קחו אותו!

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

אחרי 15 מעצבות הגעתי לסטודיו של ורד. הצוות היה מקצועי ונעים, כייפי, דאג להכל והשמלה הייתה מושלמת!

שמלה שנייה - Legaloutfit

נעליים - ליידי קומפורט | Lady Comfort

ניהול אירוע ואישורי הגעה

לזוהר הגענו דרך הקבוצה וכבר מהשיחה הראשונה היה חיבור. היא הייתה שם בשבילנו לאורך התהליך ודאגה שלא נפספס שום פרט שצריך לסגור והדבר החשוב ביותר הוא שבמהלך האירוע יכולנו לחגוג בשקט. ממליצה בחום!

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג שהוא עסק משפחתי, הגענו אליו אחריו המלצות רבות שעם כולם אנחנו רק יכולים להסכים. היינו מאוד מאוד מרוצים מהשירות, מהליווי הצמוד של נעמה, מההתאמה האישית וקיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל!

צילום סטילס

שחר היה הספק הראשון שנפגשנו איתנו וישר התאהבנו. זרם בצילומי הכנות, הפיג את המבוכה שלי ושל גל בצילומי חוץ ולא הפסיק לצלם(יחד עם צלם נוסף שהגיע איתו) כל האירוע! קיבלנו הצצה לתמונות אחרי שבוע ואת כל התמונות אחרי שלושה שבועות... יצאו תמונות מדהימות שבא לי להדפיס ולמסגר כל אחת!

קייטרינג ושירותי בר

שייך לבעלים של הגטסבי בירושלים, הגענו דרך המלצות על הבר קוקטיילים שלהם אך בסוף לקחנו אותם כ-בר אקטיבי רגיל. הבר היה מהמם, המלצרים היו מאוד שירותיים וגם אורן, הבעלים של הבר, היה שם בשבילנו לאורך כל הדרך לענות על שאלות ולהתייעצויות.

צילום סטילס

מטעמו של דור הגיעו 2 בחורים, אחד הדפיס והשני צילם. מקסימים, נעימים ומאוד מקצועיים. חשוב: לדבר עם הצלמים קודם על מה חשוב לכן (לדעתנו לא היו מספיק צילומים של האורחים והבנו בדיעבד שהיה חשוב להבהיר

איפור

מאפרת ומסרקת (אותי, אמא שלי ואחותי) – אני מעט משוחדת אבל את כרמל אני מכירה עוד שהייתי מתבגרת קטנה ומתלהבת. היא איפרה אותי בפעם הראשונה לנשף י"ב וידעתי שהיא תאפר אותי לחתונה שלי. אני לא מתאפרת בכלל וכרמל הצליחה לקלוע בדיוק לעדינות שרציתי. האיפור והשיער החזיקו בצורה מושלמת כל האירוע. בנוסף כרמל מגיעה עם אנרגיות חיוביות, משמשת כמלווה נלהבת ופסיכולוגית שמרגיעה כשמלחיץ.

איפור

מאפרת ומסרקת של מלוות – שיר המתוקה איפרה וסירקה את שלושת המלוות שלי ועשתה עבודה מהממת! עבדה במקצועיות וזרמה איתם ואיתנו בשטויות שלנו בבוקר במלון.

התארגנות וליל כלולות

המשפחה שלי ואני התארחנו במלון כבר יום קודם ויצאנו יום למחרת וקיבלנו בכלל מספר החדרים שהזמנו קומה שלמה לעצמנו. המלון מהמם ביופיו, אני קיבלת את החדר הגדול (והמושלם) ביותר. ממליצה מאוד גם לא כמלון התארגנות.

תכשיטים ואקססוריז

יש לי מספר תכשיטים שלהם, טבעת האירוסין נעשתה אצלם וידעתי שגם את טבעת הנישואין אעשה שם. עוברים תהליך אישי ואינטימי עד שמגיעים לתוצאה הרצויה. מומלץ.

הזמנות ומיתוג – Or Be'ery – אני וגל התחלנו עם רעיון כללי שהפך מהר מאוד בתוך התהליך לבקשות קטנות ומעצבנות. אור הייתה שם כל הזמן בשבילנו וזרמה עם הכל. בנוסף היא מיתגה את מסיבת הרווקות שלי ולחתונה עיצבה שלט לברכות ושלטי בועות דיבור שפוזרו על השולחנות של החברים עם משפטים מצחיקים עלינו. ממליצה מאוד לקחת אותה! (חוץ מזה שהיא גם צלמת מוכשרת בטירוף).


כנאפה - ממתקי אחים ג'אנדוי מזרזיר -הכינו את הכנאפה מאפס על המקום, אמאלה ואבאלה איזה טעים. מומלץ!

תאורה והגברה – סאונד קורן – מהשיחה הראשונה שבה ביקשנו את הצעת המחיר ועד לקיפול הציוד בסוף האירוע ניר היה אדיב, קשוב לבקשות שלנו (והיו לא מעט) ומעל הכל מקצוען.


 

DIY –

מניפות, קישוטי נייר, קופסת טבעות, פיירי לייטס, אותיות מוארות – הכל הזמנתי מאלי אקספרס 5 חודשים לפני, הגיע מהר. מוזמנות לפנות אלי אם אתן רוצות קישורים.

בנוסף, ידעתי שאני רוצה משהו אישי יותר ולכן ביקשתי ממספר אנשים עזרה. אחותי הציירה הכינה לנו את השלט כניסה ואבא שלי הכין לנו את מספרי שולחן. אבא שלי עבד קשה בטירוף לקלוע למה שרציתי ויצא מושלם.

תודה רבה שקראתן, אם יש לכן עוד שאלות אתן מוזמנות בשמחה לפנות אלי בפרטי.

והכי חשוב: אל תריבו על שטויות, תתפשרו בקטנה איפה שאפשר ובעיקר תהנו מהדרך!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal+
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
43 ממליצים
שמלות כלה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים+
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
479 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
איפור
איפור
התארגנות וליל כלולות
תכשיטים ואקססוריז