הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ודור
החתונה של נועה ודור
קיץ 2019
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט המלצות** חופר במיוחד כי ככה זה כשמחכים בקונקשן! אזזז אני ודור התחתנו ב25.7, יום חמישי בטראסק בנמל תל אביב עם 485 אורחים (הוזמנו 670, אישרו 500 לכל חולות הסטטיסטיקה כמוני)/ את התאריך קבענו שנה לפני מה שנתן לנו שקט (הכרחי בתואר שלי)- סגרנו את כל הספקים הגדולים בהתחלה, ככה גם כל מי שרצינו היה פנוי וחזרנו להתעסק בכמה חודשים שלפני... מה שהפך את הכל למאוד נוח, לא צפוף וממש כיפי! כמה דברים (שלא כוללים את האמרה הידועה ״צאו לקבל פנים״ כי זה אינדיווידואלי בעיניי אבל כדאי לכן, צאו)- # השתמשנו בהטבה של סטונדטים נישאים (אפשר לנצל אותם יותר טוב, פשוט הייתה לנו אי הבנה איתם) # חתונה בלי רבנות # השתמשתי בפייבק (חפשו בחברת אשראי שלכן)- נכון ההחזרים לא ענקיים אבל כשעושים מלא הזמנות בעליאקספרס ובפנאקו (ובאסוס אבל לא קשור הפעם) זה מצטבר ויוצא נחמד :) # שלחנו את המתנות עם ההורים ובוקר אחרי החתונה הזמנו ספא ברויאל ביץ שבא בשילוב עם זה שנשבר לנו המטען ו0% סוללה. מה שנתן ניתוק מוחלט ועיכול של מה קרה אתמול (עזבו שזה היה ממש הכרחי לכפות רגליים). וגם פינקו אותנו ממש! # תכננו ירח דבש ארוך בדרום אפריקה ומאוריציוס (שנגמר ממש היום) אבל היינו חייבים חופש להרגיש את האופוריה אחרי החתונה. סגרנו יוון בדקה 90 וזה בול מה שהיינו צריכים. ממליצה בחום # אני ודור אוהדי כדורגל - זה בא לידי ביטוי בשיר החופה שלנו (ליגת אלופות), בכדורי רגל ענקיים שנזרקו לרחבה ובעיצוב צהוב (אני)- כחול (אני והוא), יווני שכזה שהיה בול. # תכניסו את עצמכם, זו החתונה שלכם! אז יאללה: וד בכלל לפני החתונה יש אירועים שמצריכים ללבוש לבן, הצטיידתי בהתאם עם בגד ים שלם, שמלה, אוברול ומשקפי שמש אצל Bride2b חנות בוטיק לבנה ברעננה. המחירים ממש הוגנים ויש מגוון שמתחדש לעיתים תכופות, היחס אישי ומושלם. * דירת התארגנות- דרך Airbnb במגדל נווה צדק. בעיקרון אנחנו גרים 5 דקות מהטראסק אבל הדירה קטנה מדיי על היום הזה. ישנו שם יום לפני וחזרנו לשם אחרי החתונה. היה מהמם ונוח אשמח לתת את כל הפרטים בפרטי. אל תתנו יד למחירים המטורפים של המלונות בתל אביב בקיץ

מקום לאירוע
טראסק | trask
+

הטראסק מקצוענים, יודעים את העבודה, יש ממש הרגשה שאתם בידיים טובות אבל עזבו הכל- זה האולם הראשון שראינו, ושום דבר שראינו אחכ לא השתווה. לא בתחושת ביטחון שהם נותנים, לא בקבלת פנים המושלמת, לא בגודל של המקום בתל אביב, לא באוכל... וזהו פשוט חזרנו אליהם עם ההורים כדי לסגור :) אגב אפי, מנהל האירוע, שנים בתחום ככה שלא הורגש שום צורך במנהל אירוע חיצוני, לא לפני ולא אחרי בדיעבד.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג הבית של הטראסק. התנהלנו מול אלן שצ׳יפר במלא דברים למשל שקשוקה וחלות באפטר ועגלת גלידה של בן&ג׳ריס (!!!). קיבלנו מלא מחמאות על האוכל כאילו אנחנו עמלנו והכנו אותו, אבל ברצינות- אם כלכך הרבה אנשים אומרים דברים ספציפיים (על הסטייקים, על הניוקי, על הכנאפה טלה, על המלבי וכו וכו) תדעו שזה באמת.

קייטרינג ושירותי בר

בר הבית של הטראסק. היו ממש אחלה, נכנסו מלא לרחבה עם מגשים של צייסרים. בקבלת פנים הסתובבו וחילקו אפרול. אנחנו הבאנו מכונת ברד שעשו בה מרגריטה קפואה, תוספת מגניבה לחתונה ביולי.

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

בוריס ומקס התותחי על. מודה, זה הספק שהיה לנו הכי קשה לבחור אבל אחרי שראינו סרטונים של מקס ואחרי שנפגשנו עם בוריס היה לנו ברור, ולא טעינו. אני שונאת להצטלם (בעלי מת על זה) והם עשו את כל היום קליל, שמח וכיפי. פשוט הסתובבנו עם חברים בנווה צדק, בלי בימוי, וזרמו עם כל בקשה שלנו (הכי חשוב שעשו לחברות שלי תמונות פרופיל) בקיצור אהבנו ממש את הוייב, והכי חשוב את התמונות ואת הוידאו!! באמת שכדאי לכן אותם איתכן בחתונה שלכן ♥

אטרקציות

כלכך לא עניין אותנו מגנטים שאפילו שקלנו לוותר כי זה מאוס וכמה אפשר. ואז אמא שלו התלוננה אז בשביל העלות השולית של זה אמרנו שטוב יאללה. הסתכלתי בסטודנטים נישאים ודיברתי עם עדי Adi Sharabi כי העמוד פייסבוק שלו היה הכי מזמין (נשבעת). כבר בטלפון היה נשמע מבין עניין ואמרתי שיאללה נו שיהיה עוד צלם בחתונה. לפני קצת חפרתי לו על המסגרת אבל יצא בול כמו שרציתי. ושמעוווווו הופתענו לטובה ממש! תוך כדי החתונה באו לשאול אותי איך קוראים לו!! הוא הוציא כמויות מטורפות של מגנטים איכותיים, ובסוף האירוע קיבלנו קופסה עם מלא מגנטים (שמזל שהחלפנו דלת כי הם תופסים את כולה) ודיסק און קי מלא ביותר מ1000 תמונות.

Dj לחתונה

אהובתינו- את נעמה בחרנו כדיג׳יית לחתונה שלנו בכלל חצי שנה לפני שהתארסנו, אחרי חתונה של חברים. רצינו שהמסיבה תהיה כמו מסיבת קיבוץ של פעם, מלא ישראלית, רק שירים עם מילים (לא מחובבי הטראנסים) וממש ככה היה, רק יותר טוב ממה שדמיינתי. היא קוראת את הקהל בצורה מושלמת! והנה באה אמירה שחוזרת על עצמה אבל באמת נכונה- אם לא הייתי שבורה ועם זכוכויות ברגליים, מתחננת לשיר אחרון, החתונה מבחינתה ממש לא הייתה נגמרת ב3...

שמלות כלה

בפלורה קצת התאהבתי כשחברה שלי התחתנה עם שמלה שלה (היי נטע). אבל כתלאביבית מצויה שלא רוצה לצאת מהעיר עד חיפה חיפשתי אלטרנטיבות- מודה לא מצאתי כלום ואכן נסעתי לחיפה למכירה בנובמבר (ראיתי שיש אוטוטו- לכו דחוף). מדדתי 2 שמלות יפיפיות אבל אז הגיעה אלכס. הדגם העדין אך המרשים, הנוח והקל! קניתי. אמרו לי שאתחרט ו8 חודשים לפני החתונה זה מלא זמן- אז לא. עדיין מאוהבת בה ולמרות שקשה לי להיפרד היא **למכירה**.

איפור

אפשר לומר ששמה הולך לפניה אבל וואי מה זה בצדק. כלכך מקצועית ונעימה, קראה אותי בשנייה וחצי ויצא מושלם. איפור עדין ומחמיא ועד עכשיו אני לא מאמינה שהשיער החזיק ככה בלי תוספות, ביולי על הים.(בלי ליווי)

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

פניתי לכמה מעצבות שלא כלכך שידרנו על אותו גל, ואז הגעתי לעדי שכבר קיבלתי ממנה הצעת מחיר לעמדת שזירה. היא נתנה מחיר ממש הוגן בעיניי, לעיצוב של 40 שולחנות וחופה. עדין, נקי ויווני ממש כמו שרציתי (צהוב כחול זוכרות?) את העיצוב של הקבלת פנים עשיתי לבד- בקבוקים כחולים ופחיות צבועות עם גיבסניות בפנים. עדי הוסיפה שם חמניות לבד, בלי שביקשתי! העמדה הייתה מהממת, והחופה כמה שהיא עדינה הייתה מושלמת עם הבד תכלת והחמניות בקיצור עדי פיה קסומה

הזמנות לחתונה ומיתוג

היו ממש סבבה, מהירים ובאיכות טובה.

רב לחתונה

שרה סגל כץ Sarah Segal-Katz - לארגון חופות הגענו אחרי שהחלטנו על חתונה יהודית (עם הנחות) אבל לא דרך הרבנות. את המעט שאפשר כדי להכחיד את הגוף המושחת הזה החלטנו שנעשה. נפגשנו עם שרה, דיברנו על משמעות כל חלק בטקס ההלכתי ואז כתבנו את הטקס שלנו. היה לי חשוב להזכיר כבר בתחילת הטקס את אחי הקטן שנפטר, ושרה עשתה את זה בצורה כלכך נעימה, מרגשת אך לא ״כבדה״ מדיי. היה טקס מושלם ומרגש שאפיין אותנו אבל ממש. בשבירת הכוס דור הרים אותי, שבר את הכוס וככה יצאנו מהחופה :)

* שמלה שנייה״, חליפה- ברנדה Brenda. ידעתי שארד לשטוח ופחות זרם לי להגרר עם השמלה על הרצפה אז באיזשהו שלב החלפתי (הפסדתי רק חצי שיר). פחות מתחברת לשמלות הפרנזים שמזכירות לי שנדליר אז חיפשתי משהו אחר. מצאתי **גם היא למכירה.** * איפור שיער מלוות- סיון רוטמן אטון המהממת Sivan Rotman Atun * איפור שיער אמא ואחותי- כרמל גולן האלופה כולן יצאו ממש מרוצות!!! * הזמנות ומיתוג- אני. זה התחיל מהזמנות וכמו כל כלה נורמלית המשיך למספרי שולחן, שלטים לעמדות, תפריטי אלכוהול, תחתיות לבר , שלטים לעציצים.. אל תשאלו. אפילו המתנה של הבנות למסיבת רווקות הייתה ממותגת. היה כיף. מעטפות קניתי בכפר גלעדי. * חליפת חתן - אופנת סגל * DIY ושטויות למסיבת רווקות חלק מהמתנה הייתה סבונים שהכנתי, היו גם צהלולים, שלט כניסה, מניפות, עמדות לשירותים, עמדת ברכות (מדבקות, דפים, אותיות זוהרות n&d אם מישהי רוצה), אטמים על הבר שהיו שוס!!! הורים לילדים אמרו שזה גאוני (קלינאית תקשורת נו...), עיצוב שולחנות בקבלת פנים וכד׳... (בתכלס כבר לא זוכרת) וחוץ מהשטויות הרגילות ברחבה- זרקנו כדורי רגל ענקיים וקנינו בלונדון משקפיים כאלה לרחבה כשמסתכלים על אורות זה עושה צורה של לבבות. כולם עפו וחבל שלא קנינו יותר. יש להם ספק גם בארץ שקוראים לו baba אם אני לא טועה. אגב לוקחים הכל (אבל באמת הכל)! אל תיקשרו רגשית לכלום * מתנות לאורחים התחתנו בחמישי, בקיץ, בתל אביב ושילמנו על חנייה- יותר מזה??? סתם אבל היו גם קצת עציצים על השולחנות כחלק מהעיצוב נראה לי שחפרתי מספיק ואם שכחתי משהו אענה בשמחה!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טראסק | trask+
טראסק | trask
225 ממליצים
מקום לאירוע
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
63 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
רב לחתונה