הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביטל
החתונה של אביטל
קיץ 2020
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

היי כלות עבר/ עתיד מדהימות אני יודעת שזאת לא התקופה הכי טובה לעולם החתונות אבל החלטתי לעלות כאן פוסט בעיקר משום שאני רוצה למסור את השמלה שלי! היא שירתה אותי יפה ומגיעה לה המשכיות ***השמלה תמסר למישהי הנמצאת במצב כלכלי קשה ולא יכולה להרשות לעצמה שמלה כרגע.*** אין לי כל כוונה לבדוק את המצב הכלכלי בפועל אבל פשוט תהיי כנה עם עצמך ותשאירי את השמלה לכלות אחרות. פרטים שלי: מידה S-M, 36-38, גובה: 1.70. הייתי על עקב של 6 ס"מ בערך. ~~~ ועל הדרך, פוסט המלצות..

מקום לאירוע

החתונה התקיימה בגן אירועים נחלה בעתיקה בעיר באר-שבע. הגן הוא מקום יפהפה. אנחנו מאוד רצינו להתחתן במקום פתוח בחתונת שישי צהריים אלא שלעולם יש תרחישים שלא יכולנו לצפות והחתונה זזה מאפריל ליולי. התחתנו ב-3/7/2020. מזג האוויר היה מעט לא אופטימלי אבל הגן סיפק שמשיות, מצננים וגם היה מעין כיסוי בד לרחבת הריקודים. האורחים והמשפחה טענו שהאוכל היה מדהים, לא טעמתי.עובדי הקייטרינג שירותיים ונענו לכל בקשה. כנ"ל לגבי בעלי האולם והנציגים שלהם.

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

~ שמלת כלה: השמלה שלי מ- טלי ומריאנה המהממות! מהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו כבר לא רציתי לצאת. התנהלתי מולן במשך כמעט שנה כי החתונה נדחתה עקב הקורונה והשמלה נקנתה כמה חודשים מראש והכל היה מעולה. ההינומה והכיסוי חופה היו גם מהן. בקיצור, האהבה שלי אליהן רבה וממליצה עליהן בגדול!

קייטרינג ושירותי בר

(ב"ש) סגרנו איתם חבילת אלכוהול. הברמנים היו מעולים והוציאו קוקטיילים וצ'ייסרים לרחבה. לא היה נראה שיש תור לבר והם תפעלו אותו במהירות. נשארנו מרוצים. אין לי יותר מה לפרט כי אני פחות בקיאה בסוגי האלכוהול שהיו. אנא סלחו לי

איפור

ה-מאפרת יש לומר. אנה שור (אשדוד) המדהימה! אנה היא דמות מהממת וחמה ופשוט נהנתי איתה בכל רגע. זרמה איתי והציעה רעיונות. תקתקנית ברמות. האיפור החזיק לאורך כל האירוע וזאת למרות שלא לקחתי ליווי. שימו לב - החתונה הייתה בגן אירועים בתחילת חודש יולי והכל החזיק. מגיעה למקום ההתארגנות. בקיצור, מומלצת!!!

צילום ועריכת וידאו

ליצ'י המדהימים! הם מאוד מוכרים באזור באר-שבע ומגיע להם כל הקרדיט שבעולם. אצלנו היו בר ושמואל שניגנו על המצלמה בצורה נהדרת לא ראיתי אותם נחים לרגע. כולם שמו לב לנוכחות שלהם בחתונה. בקיצור, מדהימים. התאהבנו בהם עוד בפגישות שקיימנו טרם לאירוע.

Dj לחתונה

ארז היה הספק היחיד שנאלצנו לסגור עקב תזוזת התאריך. הדיג'יי המקורי היה #ערןדבורה והחלטתי לציין גם אותו כי בפגישה הוא היה אדם ממש נחמד ונעים. ארז הקפיץ את הרחבה ואנשים נהנו ושאלו עליו. ~ חליפה לאמא: אמא שלי היא אדם מדהים. היא מלאה ומאוד רצתה חליפה עם מכנסיים. מצאתי אחת מהממת בחנות בשם #נפרטיטי אבל לא היה להם את המידה המתאימה. נבו מטעם נפרטיטי ממש חיפש עבורי את החליפה בכל סניפי הרשת וכשהיינו צריכים להחליף את המידה - הוא ביצע את המסירה בשעת ערב מאוחרת מהבית שלו. בקיצור הם שירותיים והבגדים יפים. אני מאוד רציתי לרצות את אמא ואני מניחה שיש פה עוד בנות שזה יכול לעזור להן ~ הזמנות: #אלכס - Molly's Art מצאתי אותה ממש כאן. היא שירותית, מדהימה ועושה עבודה מהממת. כולם התלהבו מההזמנות שלנו. כולל אותנו. בעבר אלכס הכינה לי פורטרט שלי ושל רועי (בעלי, למי שתהה לרגע) והוא היה בדיוק מה שרציתי. הוא עמד בקבלת פנים בחתונה שלנו וכולם התלהבו ממנו וצילמו. בקיצור, מומלצת ביותר. ~ מלון: #הביתהעותמאני (ב"ש) שירותיים ביותר. הגענו כמה שבועות לפניי כדי לראות את המקום ולמרות שהבעלים לא נכח הוא עשה הכל כדי שיתאפשר לנו להגיע ולראות. הביאו לנו ארוחה בערב לפניי החתונה כי ידענו שלא נספיק לאכול בבוקר. החדרים מהממים, נקיים והם אפילו קישטו לנו את החדר. עשו לי חשק סתם להגיע לנוח שם. הם שידרגו לנו לחדר בגג והמקום פשוט מהמם. מומלץ! ~ חליפה ונעליים לחתן: #נעםשמגר (ב"ש) קנינו הכל במקום אחד והחליפה הייתה מהממת ונוחה. כנ"ל לגבי הנעליים. לחתן היה לוק קיצי מרנואר. ~ שמלה שנייה: הפתעה! שאין #Shein. זה אתר אהוב עליי באופן כללי וחיפשתי שמלה שנייה נחמדה, קלילה ונוחה. עקב הזזת התאריך נאלצתי לקצר את השרוול ועדיין אהבתי. יש שם מציאות. ~ נעלי כלה: #פלייפוט. בדר"כ אני לא נכנסת לשם אבל הנעל הייתה ממש יפה ונוחה. תשרת אותי גם בעתיד והעקב עמד בדרישות שלי, הוא לא היה ממש גבוה. ללוק השני הייתי אמורה לשים נעל וורודה מסטרדיווריוס אבל כאבו לי מעט הרגליים ופשוט שמתי כפכפים. למרות זאת בעיניי הנעל ממש נוחה והבעיה היא בי

רב לחתונה

צאק דוידסון מארגון חופות. אני פעורת פה עד כמה ניתן להיות אדם טוב, נדיב ונעים. התאהבו בצ'אק עוד בפגישה הראשונה שקיימנו איתו. הוא נענה לכל בקשה שלנו וחיתן אותנו באופן מקסים ומרגש. הוא מסוג האנשים שרוצים לשמור איתם על קשר כל החיים. מאוד מומלץ!!! היה מותר לי להעניק טבעת וזה ממש הדליק אותי. המילים שאמרתי היו: "שימני כחותם על ליבך, כחותם על זרועך כי עזה כמוות אהבה".

תכשיטים ואקססוריז

~ תכשיטי כלה: דנה מנצור המדהימה. קניתי ממנה עגילים, צמיד ונזר. זה היה סט ממש יפה אלא שבסוף לא יכולתי להסתובב עם פזור בגלל החום אז ויתרתי על הנזר. ~ טבעות: #כפירתכשיטים (ב"ש) שירותיים, זריזים, מבחר גדול ועיצבו לנו אחלה של טבעות. הטבעת של רועי עוצבה לפי הדרישות שלו והם לגמרי זרמו איתו על הכל. ~ זר: #פרחיםזהאנחנו (ב"ש) רועי קנה אותו לגמרי לבד ובהפתעה. הוא היה מהמם ושרד כל האירוע בחוץ ללא מים. ~ מתנות באשראי ותודות: #תזמין. אחלה ממשק, הנציג מטעמם היה אחלה ושירותי מאוד. הכל התנהל כפי שהובטח והעמלה למתנה באשראי הייתה הנמוכה ביותר שמצאתי. ~ קישוטים לרכב: ציירנו על הרכב עם טושים נמחקים יחד עם כל החברים הטובים שלנו. זאת הייתה חוויה את הטושים רכשנו ב'הולה'. ~ קישוטים לרחבה: נקנו ב-#סטוקלאירועים בעיר העתיקה (ב"ש). תקפצו לשם. אחלה מחירים.

~ קורונה: עניין הקורונה היה מאוד חשוב לי. יש לי משפחה שחלתה ושלל סיבות לדאגה. הקפדנו על מסכות, אפילו אני הייתי עם מסכה ברחבה. סידרנו שולחנות לקבוצה בסיכון ושמנו אלכוג'ל על כל שולחן, בכניסה מדדו חום ורשמו את פרטי האורחים, שמרנו על הרשימה במשך שבועיים. הזמנו כמות אנשים שהתאימה להנחיות לעת ההיא. הרב ציין לפני שבירת הכוס כי אנו מבקשים לא לגשת לברך אותנו כדי למנוע התקהלות. בעיקר רק צעירים רקדו. מבינה לליבן של כל הכלות שחתונתם נדחתה או בוטלה. הייתי לגמרי בסרט הזה במשך כמה חודשים. יום לפניי האירוע דיברו על צמצום ל-50 אורחים. בקיצור כואב לי יחד איתכן. אני מאחלת לכולנו רק טוב והמון בריאות! הלוואי והצרה הזאת תעלם במהרה וכולכן תוכלו לקיים את האירוע עליו חלמתן.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
קייטרינג ושירותי בר
איפור
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז