הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שקד
החתונה של שקד
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

אז עד שיגיעו התמונות מהחתונה חייבת לפרגן לכמה אנשים שעשו לי את האירוע מ-ו-ש-ל-ם!!!!!!!!!!!!! התחתנו ב5.9.19 באולמי אלכסנדר עמק חפר. לפני כל המחמאות לספקים אני חייבת לציין לכולן שמי שחושבת/מתלבטת/ שוקלת לסגור אירוע שם שתדעו- המקופ הזה הוא גם עדןןןן למתחתנים!!!! כל האירוע שם היה פשוט מושלםם!!! מהאוכלל, השירות , המנהלים ההאווירה שם הכללל היה פשוטטטעו מושלםם!!!!!!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כמה שהאולם היה ברמה גבוהה מאוד מאוד מאוד !!!! המנהל אירוע שלנו היה עמיחי שהוא בנאדם מקסים וקשוב שבאמת עשה ועזר לנו המון!!!!!!

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

לפני כל המחמאות לספקים אני חייבת לציין לכולן שמי שחושבת/מתלבטת/ שוקלת לסגור אירוע שם שתדעו- המקום הזה הוא גם עדןןןן למתחתנים!!!! כל האירוע שם היה פשוט מושלםם!!! מהאוכלל, השירות , המנהלים ההאווירה שם הכללל היה פשוטטטעו מושלםם!!!!!!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כמה שהאולם היה ברמה גבוהה מאוד מאוד מאוד !!!! המנהל אירוע שלנו היה עמיחי שהוא בנאדם מקסים וקשוב שבאמת עשה ועזר לנו המון!!!!!!

צילום סטילס
Your Story
+

שי בוזגלו האומן!!!!!! הוא היה פשוט כיפי במהלך היום ובאמת הביא תמונות מושלמות!!!!! שי הוא בן הספקים הראשונים שסגרנו ברגע סגירת האולם (כמעט שנה לפני החתונה) כי התאהבתי בעבודות שלו.

שמלות כלה
דוד חצבני
+

שמלה ראשונה קניתי של דוד חצבני השמלה הייתה נסיכיתית ומושלם בדיוק כמו שרציתי!!!!

איפור

המעצב שיער ההיסטרייי שלייי עומר כהןןן!!!!!! את עומר אני מכירה כבר מספר שנים ככה שהבחירה בו הייתה מהיום הראשון שקבענו את תאריך החתונה (אפילו לפני ההצעה הוא ידע שהוא שלי ביום הזה)!! עומר ליווה אותי גם לאולם ועשה את העבודה הכי מושלמת, מדוייקת וחלומית שרק יכולתי לבקש ביום החתונה שלי!!!! עומר מקצועןןן וידע לתת לי בדיוק את התשומת לב והסובלנות שכלה צריכה ביום הזה. הוא היה כל כולו איתי והרגיע אותי לאורך כל הדרך!

איפור

מאפרת ח-ל-ו-ם!!!!! גם את ימית שהיא חברה מאוד קרובה שלי סגרתי מהיום שבו קבענו את החתונה כי באמת עדינה בעבודה שלה ולא עושה אותך אחרת ממה שאת בחתונה שזה מאוד מאוד חשוב !!!!!! אני אישית אמרתי לימית שאני רוצה שבעלי יכיר אותי ויזהה אותי ולא יראה מישהי אחרת ואם הבעל אמר שזה יצא מושלם אז זה לחלוטין יצר יותר מושלם!!!! ימית היתה כל כך מדהימה ונעימה איתי לאורך כל היום ובאמת עשתה עבודה נדירהה!!!!!!!

שמלות כלה

את השמלה השנייה וההיסטרית שלי עשיתי אצל ****תאי סרור**** המדהימההה!!!! תאי תפרה לי את השמלה מאפס ובדיוק לפי שרטוט שעיצבנו יחד בכדי להגשים לי את החלום!!!! חייבת לציין שתאי בעלת תודעת שירות מדהימהההה ואני זכיתי בחברה לכל החיים (קבענו שאת השמלה לחתונה של הילדים בעזרת השם אתפור אצלה חחחחח)!!! הבדים שלה מדהימים והיא סובלנות בטירוף ומשתפת אותך בכל שלה בתפירה! לי אישית היה מאוד קשה להיפרד מהשמלה כי היא פשוט חלק ממני!!

Dj לחתונה

עידן פרץ התותחחחחחחחח ששב לנו את הרחבהההה ואנחנו לא מפסיקים לקבל אינספור מחמאותת עליוו!!!!!!!! באמת שגם עידן נהיה חבר שלנו מהיום הראשון שפגשנו איתו וזרם איתנו על כל דבר ואפילו קיבל שגעון של החלפת שיר סלואו שנייה לפני החתונה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אליאור וויסמן המדהים שעיצב לנו אירוע חלום!!!!!

תכשיטים ואקססוריז

תכשיטי שיער עשיתי אצל Shiran Terno המוכשרתת שעיצבה לי תכשיט בעיצוב אישי ומדויק לפי הבקשה שלי!!!!

אטרקציות

יצאו מהממיםםם ובאיכות מעולההה!!!!!!

רב לחתונה

הרב חיים זמיר שפשוט היה קצר ולעניין , הזביר לנו הכל ולא היה מוקצן והופעתי כמו הרבה רבנים אחרים שחושבים שהאירוע שלהם. הוא באמת עשה את העבודה שלו בכיף ובקלילות!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
איפור
שמלות כלה
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
תכשיטים ואקססוריז
אטרקציות
רב לחתונה