הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אמי ואופק
החתונה של אמי ואופק
קיץ 2019
הפוסט של אמי, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי ירח דבש מדהים ואחרי שסיימתי סמינריוניות (תודה לאל!) הגיע הזמן לפוסט קרדיטים לכל הספקים והספקיות שעשו לנו כל כך שמח בלב
אני ואופק התחתנו ב-8.7.19 ב"על הים" בשדות ים והיה פשוט חלומי! באופן כללי יכולה להגיד שהיינו ממש מרוצים מכל הספקים שבחרנו.

מקום לאירוע
על הים
+

אז נתחיל במיקום- על הים! ללא ספק לדעתנו המקום הכי יפה בארץ. אני מאד רציתי להתחתן במקום שמשקיף לים אך גם בגן אירועים ועל הים ללא ספק ענה על כל הקריטריונים, לא יכלנו למצוא מקום יותר מהמם לחתונה. בהתחלה סגרנו את הגן דרך איזיווד ורובכן יודעות מה קרה עם זה  אבל דותן וכל הצוות של המקום היו פשוט מדהימים ובאו לקראתנו אחרי כל הסיפור. ממש הרגשנו את האנושיות והרצון הכנה שלהם לעזור לנו. המקום אמנם לא זול, אך לגמרי שווה את התמורה!

קייטרינג ושירותי בר

הקייטרינג של המקום. היה פשוט מושלם! האורחים לא הפסיקו לשבח את האוכל וגם אנחנו ממש נהננו. קיבלו גם מה שנשאר בחמגשיות הביתה 

איפור

אולגה אלמליח המלכה! פשוט מדהימה, מצחיקה, קשובה וכיפית! היה מהמם איתה והרגשתי הכי יפה ונינוחה בעולם! אולגה איפרה וסירקה אותי, את אימא שלי ואת אחותי והאסיסטנטית שלה שגם מקסימה ומקצועית בטירוף איפרה וסירקה את שתי המלוות שלי. כולנו יצאנו מרוצות, ממש ממליצה עליה!

צילום סטילס

דניאל היה הפתעת החתונה מבחינתי כי את חיפוש הצלם השארתי בעיקר לאופק. אופק למד עם דניאל לפני המון שנים ודניאל פנה אליו אחרי שהתארסנו ומשם התגלגלנו. המחיר שלו היה כל כך שווה (בלי הנחת חברים\מכרים!) אז לא חיפשנו יותר מידי מעבר. למרות שאני לא זו שבחרתי את הצלם, אפשר לומר שהוא הספק שהכי הייתי מרוצה ממנו! מהרגע שצוות הצלמים נכנסו לחדר בהתארגנות הרגשתי את הוייב הכיפי שלהם. הם היו ממש קשובים, נעימים ותמיד ידעו מה להגיד כדי לגרום לנו להרגיש הכי בנוח (" יא אללה איזה נסיכה של דיסני" ). דניאל אפילו עזר לאופק במיני משבר שהיה לו במהלך החתונה. כמובן שגם התמונות יצאו מהממות ואני כבר לא יכולה לחכות לסרט!

Dj לחתונה

עוד ספק מהמם שבא לקראתנו מאד אחרי כל הסיפור עם איזיווד. הוא והעוזר שלו פשוט אנשים טובים וכיפים כל כך! ינאי היה ממש קשוב לרצונות שלנו ועשה בדיוק מה שביקשנו. התחתנו ביום שני אבל החתונה נמשכה שעות רבות והרבה בזכות ינאי!

מקום לאירוע

מקום מהמם עם נוף מושלם. גם הצוות עשה בשבילנו מעל ומעבר! גם ישנו שם שני לילות עם המון חברים ומשפחה והיה תענוג.
רב רפורמי- אמיר וינד. רב מקסים שממש זרם איתנו ועם הרצונות שלנו. לי היה מאד חשוב שהטקס יהיה שוויוני וגם שיהיה בחלקו באנגלית בשביל המשפחה שלי מאנגליה שלא דוברת עברית. אמיר נתן לנו יד חופשית להחליט מה יהיה בטקס וכמובן שהעביר אותו גם בעברית וגם באנגלית. ממש ממליצה למי שלא רוצה להתחתן ברבנות.

אטרקציות

גם הפתעה חיובית! בהתחלה לא רציתי מגנטים אלא עמדת פלארויד אבל אחרי שברגע האחרון לא הסתדר עם הספקית, ביקשנו המלצה למגנטים בסגנון פולארויד מדניאל הצלם וסגרנו עם מסטיקה במחיר הוגן מאד. המגנטים יצאנו מהמם וגם התמונות עצמן! בנוסף למגנטים הרגילים קיבלנו גם מגנטים בסגנון אינסטה בלוק מעץ ומגנטים גדולים של זוגיות שעשו לנו אחרי החופה.

שמלה- שמלה ראשונה- של Pronovias. את השמלה קניתי באנגליה בעיר בה המשפחה שלי מתגוררת, סמוך ללונדון. מאד רציתי שמלה של המותג ויכולה להגיד שיצא יותר זול מבארץ למרות המיסים (אם זה מעניין מישהי מוזמנות לפנות אליי בפרטי). את התיקונים הקטנים עשתה עבורי אישה מקסימה בתל אביב בשם פרי שעליה שמעתי פה בקבוצה. יכולה להגיד שמאד חששתי מהתיקונים אבל היא הייתה מקצוענית והוגנת מאד במחיר. תיקנה עבורי את שתי השמלות וגם את השמלה של אמא שלי ואחותי. ממש ממליצה לכל מי שצריכה לעשות תיקונים. שמלה שנייה- מASOS. ממליצה לכל מחפשות השמלה השנייה לחפש שם, יש מבחר ממש גדול. גם הנעליים שלי משם! (שני הזוגות)

חליפת חתן- Zara כמובן! הפיפיון והמטפחת מפיגל ואת זר הדש עשתה מעצבת שלנו.

עיצוב וזר- הדר רביד המעצבת של על הים. בחורה מהממת עם מלא סטייל! העיצוב היה לי מאד חשוב ולכן הייתי מוכנה להשקיע בו. יצא מהמם למרות כמה דברים שהיו קצת שונים ממש שזכרתי שסגרנו, זה בטח היה לטובה. בקיצור סמכתי עליה בעיניים עצומות ויצא מושלם!

כמה טיפים:

1. הטיפ הכי חשוב לדעתי זה להשאיר מספיק זמן אחרי האיפור והשיער! גם להתארגנות עם השמלה והנעליים, גם לצילומים, גם למנוחה, גם לאכילה וגם להתארגנות של המשפחה והמלוות (אימא שלי הייתה בלחץ היסטרי להספיק להתלבש ולהתארגן בזמן לצילומים). במיוחד ממליצה להשאיר מספיק זמן לצילומי זוגיות ומשפחה! אנחנו היינו קצת בלחץ. האורחים הוזמנו לשעה 18:00 והגיעו בול בזמן ולכן, בצילומים עם משפחה כבר הגיעו מלא אורחים שקצת הפריעו לנו להצטלם. בסופו של דבר היו עוד מלא תמונות שהיינו רוצים לעשות עם חברים ומשפחה ולא הספקנו.
3. אם אתן יכולות ממש ממליצה לישון לילה לפני ולילה אחרי במלון. לי הייתה חוויה מדהימה ומרגשת עם המלוות שלי לילה לפני החתונה ובבוקר אחרי החתונה עם החברים ומשפחה שנשארו במלון.
4. מלוות מלוות מלוות! היו לי שתי מלוות מדהימות שפשוט היו מעל ומעבר. לא דאגתי לשום דבר בזכותן. ממש ממליצה לגייס שתי חברות טובות תקתקניות, רגישות ונטולות לחץ שילוו אתכן ביום המיוחד הזה.

מלא מזל טוב לכולן! מאחלת לכן יום מושלם וחתונה חלומית!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה
מקום לאירוע
אטרקציות