הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נוי דניאל
החתונה של נוי דניאל
סתיו 2019
הפוסט של נוי, חברת הקבוצה הסודית:

ניב ואני התחתנו ב 24.10.2019, יום חמישי, 350 אורחים, ב"גבעה" בקיבוץ ברנר. היינו מאורסים 7 וחצי חודשים – ללא ספק המון זמן לארגון חתונה!!! כל הספקים שכאן מומלצים בחום ובאהבה גדולה!

מקום לאירוע
הגבעה
+

וואו אין מילים! המקום הכי יפה שראינו! לפני הגבעה ראינו מספר אולמות שפשוט לא ראינו את עצמנו מתחתנים באף אחד מהם. מהרגע שנכנסנו לשם החלטנו ששם אנחנו מתחתנים. המקום הזה פשוט קסום. הגן מלא בירוק, תאורה מהממת, מעוצב בצורה אותנטית ומרשימה. קיבלנו אינספור מחמאות על הנראות של האולם ועל השירות שקיבלו האורחים שלנו מהצוות שם. הצוות שם מדהים מדהים שזה מאוד חשוב!!! נתנו לנו מענה לכל בקשה.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן גוטר שמו הולך לפניו ולא סתם יש פה מלא המלצות עליו. הוא העיף את הרחבה! הוא מתופף וכל כך קופצני ומעביר אנרגיות לקהל! מלא זוגות חברים שלנו התעניינו בו לחתונה שלהם (:

ניהול אירוע ואישורי הגעה

בן אפנר המשפחות שבהתחלה לא הבינו למה בכלל צריך מנהל אירוע עפו עליו!!!!! הוא דאג פשוט לכולם! המשפחות מספרות ששיגעו אותו והוא עשה הכל בשמחה ובמהירות. לפני החתונה היה זמין עבורנו לכל שאלה ובכל שעה! חוץ מזה, הוא פשוט הרגיע! ישבנו איתו בערך 3 שעות שבועיים לפני האירוע והוא שאל אותנו על כל פרט וספק בחתונה. אמרנו לו כל דבר שחשוב לנו והוא פשוט דאג להכל. הוא וידא את העיצוב, מתנות לאורחים, וסידר מספר דברים שהבאתי כמו ערכות התרעננות לשירותים. בקיצור, לגמרי הבחירה הכי טובה שלנו! ממליצים בחום!

קייטרינג ושירותי בר

הארוחה היתה בקונספט מסעדה. ממש ממליצה על הקונספט! נותן אפשרות למבוגרים שיושבים להזמין ולאכול כמה שרוצים, ולצעירים לרקוד ללא עצירות "שמכבות" את הרחבה. מליון מחמאות על האוכל! מחמאות על הטריות, הגיוון העשיר, השירות המהיר של המלצרים שהוציאו עוד ועוד מנות.

שמלות כלה

רני היא המעצבת הראשונה שהגעתי אליה וגם האחרונה! לא הרגשתי צורך ללכת לעוד מעצבים. לאורך כל הדרך היא היתה שירותית ונעימה גם כששגעתי אותה בטלפון, בוואסטאפ ובסטודיו. היא נתנה לי להרגיש הכי טוב שיש. וכשהייתי אצלה בסטודיו התרכזה רק בי ובשמלות שאני מדיימנת. תמיד ידעתי שהשמלה שאהיה איתה בחופה תיהיה יחסית צנועה, עם שרוולים ארוכים. רני עיצבה לי את השמלה בדיוק כמו שדמיינתי! עשיתי אצל רני גם את השמלה השניה שלי שממש לא הרגישה שניה, היא היתה שמלה ראשונה לכל דבר. מיוחדת ולא פחות יפה מהראשונה! ממליצה על רני בחום!!!

צילום סטילס
צחי שמש
+

ואוווו!!! צחי הוא הצלם השני שנפגשנו איתו וישר סגרנו! איזה בן אדם ואיזה אנרגיות!!!! עכשיו כשאני אחרי החתונה אני אומרת בוודאות שזה סופר חשוב החיבור עם הצלם והאנרגיות שלו. היה לי כל כך כיף איתו. מי שמכיר אותי חשב שאהיה לחוצה ביום החתונה (בריידזילה רצינית

צילום ועריכת וידאו

ברביד בחרנו בגלל שרק הסרטונים שלו לא שעממו אותנו:). הבחירה התגלתה מצוינת כי הכרנו בן אדם מדהים, עם לב ענקי, אחראי ברמות, ולא פחות חשוב- מקצועי ומוכשר בטירוף! הכי כיף שיש להעביר איתו את הבוקר. קיבלנו את הסרטונים שלנו והם מושלמים אחד אחד! מעבירים במדויק את יום החתונה, בדיוק כמו שרצינו! ממליצים בחום!!!

לחתן

חיפשנו לניב חליפה במספר מקומות, ולאחר המלצות הגענו לבלו נייבי. השירות היה מקצועי מאוד! אפילו עשו לו כמה מדידות לחליפה במידה ויהיו שינויים במידות שלו. קנינו שם גם את הנעליים והחגורה.

אטרקציות

הגעתי ללירן בעקבות המלצות בקבוצה והוא היה פשוט מדהים! ביום החתונה הגיע מוקדם לצילומי משפחות (היה לנו מאוד חשוב). הוא הביא איתו רינג שהאורחים ממש התלהבו להצטלם בו! בנוסף הוא עשה לנו כמה בלוקים עם תמונות מהממות שלנו, הגדלות, ומלא מלא מגנטים שלנו. האורחים סיפרו שהוא הורגש ברחבה והציע לצלם. הוא צילם ממש הרבה תמונות ושלח אותם יומיים אחרי החתונה. ממליצים מאוד!

איפור

איפור ושיער מלוות, נועה עשתה לי שיער ואיפור לצילומי הזוגיות והיא מקצועית ומוכשרת מאוד! סגרתי איתה גם לעשות למלוות שלי וזו היתה המתנה שלי עבורן. הן ממש היו מרוצות ממנה. היא היתה קשובה לכל אחת מהן ולסגנון שלה.

התארגנות וליל כלולות

חיפשתי המון זמן מקום התארגנות! לקחתי את הסוויטה ל2 לילות. היה מרווח ונוח. מבחינת המחיר, סגרתי שם עוד לפני שהמלון נפתח והיו מחירי הרצה, אז המחיר יצא משתלם מאוד ביחס לאחרים. השירות שלהם היה מצוין ונתנו לי במהירות כל דבר שביקשתי.

אטרקציות

סגרנו עם עופר חצי שנה מראש! בחזור החברים סיפרו שעשה הרבה עצירות וניסה להוריד כל אחד מהם כמה שיותר קרוב הביתה. הוא חילק בקבוקי מים בחזור ושלח לנו מלא סרטונים שצילם :)

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

האולם שלנו עבד עם IPLAN להושבה, אבל לא ראינו סיבה לשלם כפול במחיר. איזיטוגיב היו מצוינים ודייקו לגמרי. לא היו תקלות בכלל. עשינו גם לינק לאשראי דרכם והוא היה שימושי מאוד.

הזמנות לחתונה ומיתוג

יעל עיצבה לנו הזמנה מונפשת לוואטסאפ, הזמנה מודפסת תואמת, תפריטים אישיים ומסגרת למגנטים. הייתה מדויקת מאוד ומקצועית. היא קלעה בול לטעם שלנו ועשתה כל שינוי שביקשנו בשמחה.

ועוד כמה ספקים שהיינו מרוצים מהם: זר כלה וקישוט לאוטו – NUFI Flower design - נופי עיצוב בפרחים נזר לשיער – Dana Mantzur - Bridal jewelry - דנה מנצור נעלי כלה – נעלי קולינס - נעלי כלה וערב - colins footwear ההמלצה שלי – תבחרו רק בספקים שיש לכם חיבור איתם, בעלי יחסי אנוש מצוינים ולא פחות מזה. זה חשוב באותה מידה של המקצועיות ביום המרגש הזה! וזהו, תהנו מהיום הזה כי הוא באמת עובר מהר

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
צילום: צחי שמש
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
740 ממליצים
Dj לחתונה
צחי שמש+
צחי שמש
215 ממליצים
צילום סטילס
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
הגבעה+
הגבעה
372 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
לחתן
אטרקציות
איפור
התארגנות וליל כלולות
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
הזמנות לחתונה ומיתוג