הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ובן
החתונה של שיר ובן
סתיו 2019
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

שלום לכל היפות!!!
אז אחרי שנעזרתי בכן לכל-כך הרבה דברים ושאלות, הגיע הזמן שלי לעזור לכן!!!
*פוסט קרדיטים*-
התחתנו ב18.09.19 לאחר עשרה חודשים לערך מההצעה! לגמרי מספיק פחות זמן, אבל נהניתי מכל שנייה.
ועכשיו לספקים-

#חיפהוהקריות

מקום לאירוע

אחד הדברים שהיו לי ההי חשובים זה האוכל והאוכל בנסיכה תמיד היה לי הכי טעים ובשפע! סגרנו עם יוסי המלך, שלצערנו כבר לא עובד שם יותר, דאג לנו לשקט נפשי, פינוקים והאוכל היה מדהיםםםם, וקיבלנו המון מחמאות! אנחנו רק אכלנו את השאריות במלאמלא קופסאות שנארזו הביתה מנהל האירוע שלנו היה אמיל שהיה סופר מקצועי ודאג לנו להכל!!!

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

ביום הראשון שהלכתי לחפש שמלה הייתי אצל 3 ספקים. היא הייתה השלישית והשמלה הראשונה שהיא הראתה לי לאחר מספר שאלה היא השמלה הנבחרת! זה כבר אומר משהו על הבן אדם... היא מקשיבה ויודעת לקלוע לטעם המדויק ! פשוט בן אדם כיפי, זורם, מרגיע, כנה וטוב!!!

עשיתי אצלה 2 שמלות, שמלה אחת תכננו יחד לאחר שהסברתי לה מה אני רוצה ואת השנייה היא תפרה לי מדגם קיים חדשה. אני פשוט אוהבת אותה ומתלהבת מהתמונות בכל פעם מחדש...פשוט מגשימת חלומות!

Dj לחתונה
פפריקה מוסיקה
+

גיא פדרמן - אחת הבחירות הכי טובות שלנו, מהרגע שדיג'ג' אצל אחי בחתונה...ידעתי שזה מה שאני רוצה גם אצלי. מהפגישה הראשונה הוא השרה עלינו נחת, עם הקסם המיוחד שלו והביטחון שנתן לנו! תנו לו יד חופשית, הוא קורא אנשים ברמה הכי גבוהה שאפשר והרחבה לא תישאר ריקה לרגע!

צילום ועריכת וידאו

אין דברים כאלה בעולם, בפגישה הראשונה היה קליק מיידי, מאוד אהבנו את היד שלו ואת האופן בו הוא מצלם, ואפילו בעלי ששונא להצטלם, הרגיש בנוח איתו וזרם עם התמונות... הוא יצר לנו אווירה מושלמת, מצחיקה וקלילה וזה הקל עלינו מאוד במהלך היום! והתמונות ..אתם תראו בעצמכם!

אטרקציות

בנצי היה מקסים לכל אורך הדרך, במחיר נוח ונעימות הצליח להגשים את כל מה שביקשנו ומעבר!!!

צילום סטילס

את אופיר הכרתי דרך חברה שהוא צילם אצלה בחתונה, הוא הוציא תמונות לא פחות ממושלמות וכולם יצאו מבסוטים! בנוסף האישיות שלו כובשת והכי כיף לדבר איתו בעולם!!

רב לחתונה

דיסקין- הרב הראשי של קרית אתא. התחתנו ברבנות. שנינו חילוניים גמורים, ולמרות זאת החופה הייתה מדהימה ומרגשת. הרב נפגש עם כל זוג שמחתן לפני החתונה לשיחה, קלילה, נעימה ושלומדים ממנה המון על כבוד ודרך ארץ . הרב מקסים ובאמת היה לנו לעונג להכיר אותו וללמוד ממנו.

איפור

בתור מאפרת, שלא התאפרה בחיים אצל מישהי אחרת מלבד עצמה, רציתי את ענבל שאחריה עקבתי באינסטגרם. מאוד אהבתי את העבודות שלה...היא הייתה נעימה ויצאתי בדיוק כמו שציפיתי, עדינה ויפה!

עיצוב שיער

על עידן המליצה לי ענבל. עידן במקור מקרית מוצקין ועכשיו גר בתל אביב, הוא מושלם, מצחיק, עובד מאוד מאוד יפה ועושה נסיון שזה מאוד חשוב!!! פשוט מוכשררר

איפור

מתן סידר לי את השיער באולם לפני החופה וגם החליף לי תסרוקת במנה הראשונה לאסוף... הדבר הכי חכם שעשיתי!!! במחיר מעולה, עובד מהר ומהמם!!!

איפור

איפור ושיער למלוות- המושלמת!! חברות שלי היו סופר מרוצות ויפיפיות!!! היא כל כך עדינה ומתוקה , היה ממש כיף איתה והיא כישרון!!!!

מעצבי טבעות

קניתי בנעלי אולגה, הכין לי נעל מושלמת שמשמשת אותי מאוד גם לאחר החתונה... הבעלים מתוק אמיתי וסופר מקצועי!

לאחר מכן החלפתי לסניקרס מנצנצות שאותן אני הכנתי לבד ויש עליהן פוסט נפרד:

התארגנות וליל כלולות

מלון להתארגנות- הגעתי למלון אחר הצהריים לפני עם החברה הכי טובה שלי. עלינו לגג שהיה ריק, ישבנו בג'קוזי , דברנו והיה מושלם ושקט! בערב יצאנו לצפרירים (5 דקות הליכה ברגל) ודפקנו ארוחה של השמחות! הצוות היו אדיבים ועזרו בכל דבר שיכלו...למחרת ביום החתונה הגיעו עוד 3 חברות והתארגנו כולן בחדר והיה כיף ממש!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אישורי הגעה- הסתמכנו על אישורי ההגעה ולא התחייבנו לפחות, שזו הייתה קצת טעות, אבל בסך הכל לא הייתה חריגה כל כך גדולה...בערך של 15 מנות ...אז זה היה יחסית טוב! הם היו זמינים לכל אורך הדרך והיה ניתן להתייעץ ולשאול כל שאלה,שזה היה מצוין.


 

*פיצ'יפקעסים לרחבה- קניון האירועים בתל אביב* - קנינו הכל שם, בסיטונאות באחלה מחירים, מומלץ בחום!

*אלכוהול- השכונתית של שאול בקרית אתא* - מחירים הוגנים מאוד, מקבלים החזר מלא על בקבוקים סגורים ונשארו הרבה! אז זה מאוד חשוב...

*טבעות- חנות המפעל Tabaot* - מחירים מעולים!!! מגיעים אליו עם תמונה/סגנון והוא עושה בדיוק מה שמבקשים...

*חליפת חתן-זארה* - היה נדיר!

*נעלי חתן-אלדו*

*זר כלה וקישוט אוטו- לריסה פרחי אהבה* - הייתה מהממת, נעימה ועשתה לי זר מהחלומות וגם קישוט לרכב במחיר סופר הוגן!

*הזמנות-דיפרינט*- עיצבנו לבד את ההזמנה בתוכנת canva הפשוטה והנוחה. צייר לנו מישהו קריקטורה, אותה הוספנו לעיצוב ולאחר מכן הדפסנו בדיפרינט בשקל להזמנה, הזמנה איכותית ומהממת!

*ריקוד ושיר הפתעה- אבירם הפקות וחיים ואלה טטרו* - הרעיון להופיע בחתונה נשתל עוד בבת המצווה שלי, שהייתה פסטיגל לכל דבר...אני מופיעה מגיל צעיר ולכן זה היה לי ברור שאעשה את זה גם כאן. את המחרוזת הקלטתי אצל אבירם הפקות, שהיה סבלני וחמוד לכל השגעונות והרעיונות שלי, כי ידעתי בדיוק מה רציתי! את הריקוד בנתה כריאוגרפית מדהימה שעובדת עם אלה וחיים טטרו וכיגרף חיים האלוף! רקדתי עם עוד 2 חברות רקדניות וכולם היו בשוק, בהלם, המומים וזו הייתה גולת הכותרת של הערב!

*המלצות נוספות-*

*תסגרו עם הספקים שיש לכם חיבור איתם. גם אם מאוד רציתי ספקים מסוימים וברגע שנפגשנו הם לא היו מי שחשבתי, אז סגרתי עם ספק שהיה לי יותר כיף ונעים להתנהל מולו. זה חשוב לשקט הנפשי שלכם, כי זה גם ככה יום מלחיץ, כדאי שהאנשים סביבכם יהיו רגועים ונחמדים.

*מומלץ לסגור את כל הדברים כמה שיותר זמן מראש, כדי שככל שהחתונה תתקרב לא תרגישו לחץ, אלא רק תהנו מהדרך... כך עשיתי והייתי הכלה הכי רגועה אבר!

*מומלץ לא להגזים בהפתעות לאורחים. כן תחשבו על מה ייחודי ומגניב רק לכם ובחרו בו, גם תקציבית וגם כדי לא להגזים ולאבד את הטעם הטוב.

*מומלץ להביא ספק/ית אחד/ת לשיער ואיפור לחברות ואחד או שניים בנפרד לכלה.

*מומלץ לכל כלה להתפנן ולנקות את הראש יום לפני במלון עם חברים שהיא אוהבת...ולהדאיר לגבר את התכנונים של הרגע האחרון...

*תלכו עם הבעל לבחור צלם ודיג'י, את כל השאר תספרו לו ושיגיד אמן!!! אי אפשר שיהיו שני מנהלים להפקה הזאת... בסוף אפשר לחלק בינכם מספר דברים, כמו סידורי הושבה/אלכוהול וכאלה...

*מומלץ לא לשתות/לעשן בערב החתונה,. הרבה יותר כיף לזכור כל רגע ולחוות אותו בלי עזרים...כי כשהאנשים שאתם אוהבים מקיפים אתכם אתם לא צריכים שום דבר אחר שיעזור לכם לשמוח.

*מי שרוצה לשמוע על ספקים ספציפיים שיפנה אלי בפרטי.

מקווה שעזרתי, תודה על הכל!!!

שיר

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
צילום סטילס
רב לחתונה
איפור
עיצוב שיער
איפור
איפור
מעצבי טבעות
התארגנות וליל כלולות
ניהול אירוע ואישורי הגעה