הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אדווה
החתונה של אדווה
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

אז אני ותומר התחתנו ב3.9.19 יום שלישי, אחרי 3 חודשים של תכנון חתונה! בתור אחת שגרועה בקבלת החלטות זה היה קשוח אבל בדיעבד בחירה מעולה! אפשר להספיק הכל ואפילו יותר ממה שחושבים. בסך הכל מרוצים מאוד מכל הספקים, אפרט על הכלללללללל

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

קיבלה אותנו שרון המהממת במכירות, אם אתם איתה אתם לגמרי בידיים טובות !! האוכל היה מעולה-טעם וצבע , היחס של האולם היה מעולה. אפילו הגענו להשלמת טעימות וההתנהלות מולם הייתה מעולה. ההברמנים עשו שמח והסתבבו מלא ברחבה! לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני לא הרגשנו צורך, עדי המנהלת אירוע מטעם האולם הייתה מהממת ונהלה את הערב בצורה מעולה !

הזמנות לחתונה ומיתוג

עיצבה דף עם עובדות עלינו, סופר שירותית, מחירים ממש ממש נוחים (אחרי סקר שוק מעמיק) ומאוד זמינה. מרוצים מאוד!

צילום סטילס
Your Story
+

אל שי הגענו דרך המלצה של חברה. שי ומאי השותפה שלו עשו לנו צילומי זוגיות מהממים! השתדלו לתת לנו מענה על הכל! והמחיר היה יחסית הוגן.

שמלות כלה

אל גלי הגעתי אחרי הרבה שמות גדולים פה, ומודה ומתוודה סגגרתי שמלה אחרי 3 פעמים שהייתי שם. מי שליוותה אותי לאורך כל הדרך הייתה לי המנהלת סטודיו שלה. לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה. מקצועית ונעימה בטירוף. עזרה לי בכל ההתלבטויות, הוציאה אותי מושלמת! אפילו שמה לב לדברים שאני לא שמתי לב אליהם. אם אתן הולכות לשם אתן בידיים טובות. השמלה הייתה קלילה ונוחה, הייתי איתה כל הערב ובנוסף לקחתי מעין חצאית חופה מעל וככה יצרתי עוד לוק . הרגשתי הכי יפה בעולם!

אטרקציות

מגנטים יפים ואיכותיים! צלם עם אווירה טובה וכייפית!אין לי מילה אחת רעה להגיד!

איפור

מודה ומתוודה שאיפור שיער היה אחד הדברים שהכי היה לי קשה לבחור. בגלל שאני נכוותי בעבר מאיפור שיער שלא אהבתי. היא מהממת, קשובה, סופר מרגיעה ומוכשרת בטירוף!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

Selenia Flowers - הלן מעצבת הבית של שפיים. מי שלא לוקחת אותה לא מבינה מה היא מפסידה. מעצבת מדהים, קלעה בדיוק למה שאני רוצה, משקיעה מעבר למה שהיא אפילו מגדירה והמחירים הוגנים מאוד. עשתה לי גם את הזר. סופר ממליצה!!

צילום ועריכת וידאו

אווירה מטורפת, יצירתי ומוכשר היה כיף בטירוף ממליצה בחום!

צילום סטילס

סוף יצירתי, קופצני ופשוט כיף להעביר איתו את היום הזה. בקיצור ממליצה ממליצה ממליצה

Dj לחתונה
צח זיו | Dj
+

כוכב הערב!!!!!!!!!! כתבתי אפילו המלצה ישר אחרי החתונה בנפרד. הספק היחיד שלא מפסיקים לדבר עליו עד היום ואפילו מעבירים אותו כהמלצה הלאה. איזו אווירה מטורפת , אילו אנרגיות!! הקפיץ את כולם כל הערב כל הזמן!!!!!

צילום סטילס

אז בעיקרון הצלמים שהיו אמורים להיות לנו היו מאי (השותפה של שי בוזגלו) וסוף, ויום לפני החתונה מאי נפצעה לצערנו. שי כפי שהתחייב סיפק לנו צלם שתמיד היה לגיבוי( חלק מחוזה) והוא אורן. אז כמובן שלקחנו בקלות את הבלתם וחייבת להגיד לכם שזכינו!! אורן מקסים, מצלם מדהים! (שלח לנו טיזר יום אחר החתונה) אפילו נשאר יותר זמן למרות שלא היה חייב..

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אל טל הגעתי דרך המלצה של גיסתי, חייבת להגיד לכן שהיה לי פשוט כיף כל התהליך איתה. הבחורה מקסימה, הכי לטובתנו בהכל. קיבלתי עדכונים כל הזמן ובכל יום של הודעות או שיחות. מענה מהיר בטירוף לכל שאלה וחבילה משתלמת ביותר. המעבר לIPLAN אחר כך לסידורי הושבה היה מהיר וקל.

עיצוב שיער

עשה לי בדיוק מה שרציתי, יודע את העבודה, העביר את היום בכיף והיה הכי קשוב בעולם! הוא וענבל צוות מנצח! היה לי כלכך כיף איתם!!

התארגנות וליל כלולות

חדר ענק, מענה מהיר של המלות ונוף מהמם. אין תלונות :) ישנו שם לילה לפני 3 בנות ולמחרת הצטרפו עוד 3 חברות וכל הספקים, היה מלא מקום! הזמנתי למלוות חלוקים ופיגמות עשינו גם כמה תמונות מהממות במלון!

הופעות חיות

סקסופוניסט - מתנה מהאחים האדירים של החתן היה מעולה !

לחתן

הבחירה אחת הקלות, שירות מעולה גזרות יפות ויחס אישי ומושקע.

אטרקציות

גימיק מדליק ממש! חילקו את זה ברחבה! לא נדבק שמזיעים מזהירה אבל ממש התלהבו מזה

איפור

המלצה חמה חמה חמה!!! נוי עשתה איפור שיער ומלוות שלי, בחורה מהממת ומוכשרת בטירוף !! היא גם ליוותה אותי לאולם ועשתה לי תסרוקת שניה מושלמת!!! ממליצה בחום!!!

אטרקציות

בלונים לרחבה. חתונה שלישית במשפחה שהוא מגיע וכל פעם מחדש מכניס צבע ושמחה לרחבה !

כמה טיפים כלליים: · בתור אחת שהייתה נעולה על חתונה ביום חמישי כי חשבתי שאמצע שבוע זה מעפן, אל תאמינו לזה! החתונה הייתה מטורפת, נגמרה ב2 וחצי כי חתכנו את זה בעצמנו. ובכללי מי שחשוב לו נשאר ומי שלא ילך גם ביום חמישי בשעה 11.. · בעיני אין דבר כזה חתונה מושלמת, היו ספקים שעשו פשלות אבל היו כלכך קטנות שזה לא קריטי להתעכב, בתמונה הכוללת יצאנו בהיי מהערב וגם האורחים ובסופו של דבר הכל היה מושלם בעיננו :) אז קחו בקלות! · קחו החלטות בקלות. או שתקיפו אתכם באנשים שיכולים לעזור לכם איתן כי יש הרבה. אני הבן אדם הכי לא החלטי שיש וכל מקום לקחתי מישהו שאני סומכת על דעתו כדי לקבל החלטות סופיות. העצה שנתתי לעצמי היא שתמיד יהיה משהו אחר אולי יותר טוב. צריך לבחור פשוט משהו שמרגיש לנו נכון ולזרום עם זה. נעזרתי רבות בקבוצה המדהימה הזאת ובכלות המהממות פה! אז תרגישו חופשי לפנות אלי בכל שאלה ♥️

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
135 ממליצים
מקום לאירוע
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
צח זיו | Dj+
צח זיו | Dj
4 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הזמנות לחתונה ומיתוג
צילום סטילס
שמלות כלה
אטרקציות
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב שיער
התארגנות וליל כלולות
הופעות חיות
לחתן
אטרקציות
איפור
אטרקציות