הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ניצן ונעם
החתונה של ניצן ונעם
סתיו 2019
הפוסט של ניצן, חברת הקבוצה הסודית:

1. תעבדו עם ספקים שהם אנשים טובים וכיפיים! היום שלי היה נפלא ונעים, הרגשתי כל כך טוב, וזו לא הייתה אותה חוויה אם לא היו סביבי אנשים נעימים שתרמו לאווירה. יש המון ספקים מוכשרים בתעשיה, אבל לא כל המוכשרים הם גם האנשים שתרצו סביבכם ביום החתונה. המלצתי- כשאתן בודקות ספקים תבדקו מה אומרים על האופי שלהם ותתחשבו בזה. 2. תסמכו על הספקים שלכן- אמנם זה טוב לדעת בגדול מה אתן רוצות, אבל המלצתי היא שתשתדלו להשאיר את הויז׳ן בקווים כלליים ואת הפירוט תעשו יחד עם הספקים. לפעמים יש לנו בראש תמונה של משהו שנראה לנו מדהים, אבל איש מקצוע שרואה 5 חתונות בשבוע יודע שזה לא עובד, ומשהו אחר שלא חשבתן עליו יצא מושלם. אז תשמרו על גמישות מחשבתית, תסמכו עליהם ותנו להם גם להוביל. זה במיוחד חשוב ביום החתונה, כשצריך לשחרר ולהנות ולא לחשוב האם הזווית הזאת שהצלם בחר מחמיאה לי. וגם הם יהנו יותר לעבוד איתכן

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

את אלכסנדר הכרנו עוד קודם כאורחים והייתה לנו חוויה חיובית. אחרי ששמענו מזוגות שהתחתנו על היחס סגרנו גם, ולא מתחרטים לרגע. דבר ראשון האוכל טעים ממש, ומלא אורחים התרגשו להגיע עוד מלפני בגללו, וזה כבר פותח את האירוע בטוב. היחס שלהם מעולה ונעים- בלי פוזות, אווירה טובה, בלי תחושה שמנסים לדחוף לך דברים סתם. מאוד שם בשביל הזוג וזה כיף.

Dj לחתונה

מלך! קיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה גם תוך כדי וגם אחרי. ברמה האישית כפיר ממש נחמד, בראש טוב ומאוד קשוב להעדפות של הזוג. מה שממש אהבתי והיה לנו חשוב זה שהוא מרגיש את הקהל- הוא לא בא עם רשימה סגורה ומוכנה של שירים, אלא רואה תוך כדי מה זורם (לפי הסגנון שדיברנו עליו מראש).

צילום סטילס
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
+

*המלצה חמה על צלם* רציתי להמליץ על הצלם המעולה שלנו- Pacana, לירון בוזגלו. הגעתי לתמונות של לירון דרך הפינצטה באתר של כלות אורבניות והתלהבתי, וההתלהבות גברה כשקראתי את ההמלצות באינטרנט ועוד יותר כשנפגשנו איתנו. לירון צלם בחסד ואדם פשוט מקסים, חכם ונעים. הוא מאוד קשוב לזוג, למה שחשוב לנו ולאנשים שסובבים אותנו, השקיע בללמוד את השמות של בני המשפחה (ולא רק ״בואי סבתא עושים תמונה״), והוא מוציא תמונות מעולות בלי להידחף בצורה לא נעימה (משהו שלנו כזוג היה חשוב). בקיצור, מאוד ממליצה על לירון ומבטיחה שלא תתחרטו

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

ממשק ממש נוח, עושים שלושה סבבי סמס ועוד איזה חמישה סבבי טלפון, וכותבים גם הערות ליד כל אורח מה אמר בשיחה כדי שנדע מה המצב בערך. אהבתי מאוד.

זהו, מזל טוב לכולן ואם יש לכן שאלות מוזמנות לשאול!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
צילום: לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
275 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography+
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
123 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה