הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לירון וירין
החתונה של לירון וירין
קיץ 2020
הפוסט של לירון, חברת הקבוצה הסודית:

מהרגע שנכנסתי לקבוצה המדהימה הזו היה לי ברור שאכתוב פוסט קרדיטים כי כל הפוסטים שלכן כל כך עזרו לי! לצערי התקופה הזו כל כך קשה לכל הכלות, אני וירין התחתנו ב02.07.20 יום חמישי האחרון ממש שניה לפני שהרכבת נסעה, כנראה שקרה לנו נס גדול מאוד. אני כל כך מבינה לליבכן אהובות, עד הרגע שנכנסתי לחופה לא האמנתי שבסוף נתחתן. אני פשוט מאחלת לכולן שכולן יתחתנו כמו שהלב שלהן חפץ והלוואי שבמהרה לכולן! מקווה שהפוסט הזה יעזור לכולן כמו שכולכן עזרתן לי!!! נתחיל בגן-

מקום לאירוע

התחתנו בגן של גני הצבי-מתחם פתוח, יצא לנו מעולה בגלל הקורונה. הכל היה פשוט מושלם מא׳ ועד ת׳ אנשים אנושיים שרק רוצים לשמח לא הפסקתי לקבל מחמאות על האוכל ועל השפע והנראות של המקום. לא מתחרטת לרגע שזה המקום שבחרתי בו. עיצוב - עיצב לנו עודד המעצב של הגן, פשוט אלוף.

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

מאלון לקחתי 2 שמלות, אחת השכרתי ואת השנייה קניתי ואני מוכרת אותה!!! הסטודיו של אלון פשוט מושלם נהניתי מכל מדידה ומדידה והוא פשוט מעצב בחסד. השמלות היו נקיות ועדינות ואנשים לא הפסיקו להחמיא לי עליהן!!! מי שרוצה אני מוכרת את השנייה שלי ואין סטייל כמוה.

עיצוב שיער

עיצוב שיער - רן הוא חבר שלי כבר שנים אבל גם אם לא הייתי בוחרת בו עוד אלף פעם. הוא פשוט מלך ויש לו ידיים זהב, הרגשתי פשוט מלכת היופי והשיער שלי לא זז והמחמאות לא הפסיקו!!!! מעבר להכל הוא פשוט מרים את האווירה והוא הבן אדם הכי כיפי בעולם.

איפור

איפור - במילה אחת-פזית! אמאלה איזה בחירה מושלמת, האיפור לא זז לי כל הערב לשניה לא נראיתי מזיעה והיא איפרה אותי בדיוק כמו שביקשתי עדין וטבעי. פשוט אין תותחית כזאת!!

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

רועי צרחי. אמאלה ואבאלה כנראה שזה הספק שאני הכי אבל הכי הולכת להמליץ עליו. מהרגע הראשון ידעתי שמישהו מאטיסוטו ינגן אצלי בחתונה כי הם פשוט חבורה של אלופים ובחרנו ברועי זרחי ספציפית כי היינו בכמה מסיבות שהוא ניגן בהם. הבן אדם פשוט אגדה, חוץ מלהגיד שהחתונה נגמרה ב5 בבוקר אין לי איך להמחיש אותו יותר טוב. הוא פשוט מקצוען אמיתי וחוץ מזה שהוא פשוט יודע מה הוא עושה הוא כל הערב תיקשר איתנו והיה לו הכי חשוב שאנחנו מרוצים. תעשו לעצמכן טובה ותסגרו את זרחי. אנחנו פשוט התאהבנו בו.

מעצבי טבעות

תכשיטים - אין מה להרחיב פשוט תכשיטים מושלמים.

לחתן

בקרית גת, סטודיו מושלם וחליפות מושלמות, מומלץ!!!!!

קייטרינג ושירותי בר

קוקטיילים - היה לי ברור שיהיו לי קוקטיילים בחתונה כי אנחנו חולים על זה, יולי הנסיך היה מושלם לכל אורך הדרך, הקוקטיילים היו מושלמים והברמנים נכנסו לרחבה והשקו אנשים ועשו הכי שמח בעולם, ממליצה עליהם בחום!!!!

צילום סטילס

צילום - פשוט חבורה של אלופים, אם הייתי יכולה הייתי מעלה את כל התמונות, היו הכי כיפיים לכל אורך היום, קיבלנו את התמונות תוך יומיים וכל תמונה יותר יפה מהשניה. זר פרחים - פרחי בר באשקלון. שטויות מעב ר- הזמנתי מניפות מאליאקספרס עם השמות ותאריך, הצטלם מהמם ותרם קצת למי שהיה לו חם

הפקת אירועים

חוות הדעת שלך:

מקווה שעברתי על הכל, מאחלת לכולן שירימו את החתונה שהן חולמות והלוואי שנחזור לשגרה כמה שיותר מהר!!! תודה על הכל

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
עיצוב שיער
איפור
Dj לחתונה
מעצבי טבעות
לחתן
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
הפקת אירועים