הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סוזי וגיא
החתונה של סוזי וגיא
סתיו 2019
הפוסט של סוזי, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות יקרותת - פוסט קרדיטים אחרי כל מה שקראתי בקבוצה הזו אני רוצה לשתף אתכן גם בחוויה שלי וכמובן בהמלצות לצוות מדהים שהיה איתי בחתונה!

מקום לאירוע

קודם כל אפתח בזה שהתחתנו ב04.11.2019 במתחם אירועים לוקא Lucaאכן המקום מדהים! יפה בטירוף, אוכל טעים בטירוף עם מטבח פתוח ומושקע נורא ואווירה מדהימה.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

הדיגי המושלם שבחרנו דרך האולם היהBen Bibas שללא ספק אני יכולה להגיד שהיה פשוט מעולללההה! מהרגע הראשון שהגענו לפגישה איתו ולאורך כל התהליך הוא רק שימח דאג להרים וגם בחתונה כמובן דאג לשמח אותנו ולהקפיץ וגם לדאוג שאנחנו מרוצים מהכל! אז המלצה ענקית עליו!

איפור

בנוסף, סגרתי את המאפרת הכי מדהימהההה שיש!!! פשוט אישה מקסימה מלאה ברוגע ושלווה. איפור לא זז לרגע לא לי ולא למלוות שלי!!!! אין עליה באמת הכי מדהימה שיש!

שמלות כלה

לאחר מכן אני בחרתי שמלה אצל לא אחרת מאשר IVETTA STUDIO - שמלות כלה וערב אני אומרת לכן בנות כמות המחמאות שקיבלתי על השמלה היתה לא נורמלית!!! האישה הזו היא הדבר הכי דואג שיש והכי אמין שיש! המחירים שלה הם מחירים סבירים לחלוטין אפילו ניתן לומר שהיא פשוט דואגת לכיס של כל אחת ולא מרימה מחירים כמו רוב המקומות שבהם ניתן לרכוש או להשכיר שמלה. בחרתי בשמלה שניתן לראות בתמונות ( היא היתה שונה בעיצוב המקורי ובעזרת איווטה שינינו אותה לתפירה בדיוק כמו שאני רציתי) והוספתי גם חצאית שנייה שהיתה קצרה ופשוט נהנתי ממנה בכל רגע, אני באמת באמת ממליצה עליה מכל הלב כי אין לי מילים חוץ מכמה שהיא מוכשרת ודואגת שכל פריט יצא בדיוקקק כמו שאתן רוצות- היא אפיךו דאגה שלנעליים השניות שלי יהיה פפיון תואם לשמלה !!!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

לאחר מכן בחרנו את מנהל האירוע החיצוני Aviad Cohenהמדהים שדאג לכל אבל לכל מה שהינו צריכים, דאג לכוון אותנו נכון ולהיות מדהים גם ברגע של לחץ בחתונה וגם ברגע של כיף ושמחה !

עיצוב שיער

את השיער סגרתי עם Alex Shohat ששיגעתי אותו עד שהגענו למה שרציתי, היתי אצלו מספר פעמים ובאמת שהוא פשוט היה אכפתי בטירוף והתוצאה היתה מהמממממת כמו בתמונות וגם למלוות שלי הוא עשה- התסרוקות לא זזו פשוט הכל היה מושלםםם!

צילום סטילס

האדיר,המדהיםםם הזהה שעשינו סגרנו עם Passion צלמים מקצועיםם בטירוף והתוצאה מוכחת!

אטרקציות

צלם המגנטים והארגון של הסלואו היה אושרי סבאן מגנטים שדאג שהכל יהיה מדהים בדיוק כמו שרצינו והתמונות יצאו מדהימות!!!

התארגנות וליל כלולות

את יום החתונה העברנו אני והבנות באיילנד בסוויטה הדו פלקס שלהם- פשוט חלום, דאגו לנו שם להכל והיחס היה מדהים שלא לדבר על החדר המושלםםם עם הנוף המלא ליים בקומה 26.

# מתנות לחתונה הזמנו עציצים קטנים אבל- בתרומה! יש המון אתרים שאפשר להזמין מהם מתנות קטנות והכל הולך לתרומה, אני חייבת להגיד שבאמת לדעתי שווה לחפש טיפה ולמצוא ולהזמין דרכם ועל הדרך לעשות מעשה טוב:) וזהו בנות, אני חושבת שסיכמתי את הכל, אני באמת ממליצה על כל אחד ואחד שציינתי בפוסט הזה אחרת לא היתי כותבת. פשוט תודה לכולם ואני מקווה בשבילכן שהיום שלכן יעבור בצורה המדהימה ביותר שאפשר!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
743 ממליצים
Dj לחתונה
FASS PRODUCTIONS | אורי פס+
FASS PRODUCTIONS | אורי פס
7 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב שיער
צילום סטילס
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות