הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דנית
החתונה של דנית
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שהגעתי לרגע הזה,אבל... פוסט קרידיטים!! אז שי ואני והתחתנו ב23.9.19 לאחר 8 חודשי אירוסין, בירוק על המים (וואוווו מקום פסיכי, פירוט בהמשך). טיפ ראשון והכי חשוב, תבחרו ספקים לפי הוויב שלהם, זה הכי חשוב בעולם, היו לי ספקים פשוט מדהימים, הם עשו לנו את הערב הכי משוגע בעולם!!

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

וואו וואו איזה מקום, איזה צוות. ראינו 7 מקומות שונים, אבל כשהגענו לירוק, ישר התאהבנו! הגן אירועים הכי יפה בארץ, ואני לא מגזימה. נשים רגע את היופי של המקום בצד, כי הכי חשוב זה הצוות שעשה מעל ומעבר בשבילנו, החל ממנהלי המכירות ועד שוטפי הכלים. אנשים לא מפסיקים לדבר על האוכל המטורף שהיה, האווירה הפסיכית והשירות המדהים של כל אחת ואחד העובדים, לא יכלנו לבחור מקום טוב יותר! תודה ליובל עבדי (מנהל המכירות) כל מה שהוא הבטיח - קרה! בת שבע (מנהלת משרד) שליוותה אותנו לאורך כל הדרך בצורה הכי מקצועית שיש! אופיר הקונדיטורית שעשתה לנו עמדת קינוחים משוגעת ולאביאל אבוקרט מנהל האירוע שתקתק את כל עד הפרט הכי קטן בעולם!!

צילום סטילס
רובי אהרון צילום
+

אין עליו בעולם! לאורך כל הדרך היה ממש סבלני ונתן את השרות הכי טוב שאפשר וכמובן גם ביום החתונה. עזר לנו לעשות תמונות מהממות, הצחיק אותנו, זרם עם האורחים (הרימו אותו על הכתפיים!) בקיצור, היה מהמם, חד משמעית אין על רובי

קייטרינג ושירותי בר

לקחנו בר קוקטיילים - תקשיבו על זה באמת אנשים לא מפסיקים לדבר, הם נתנו הצגה מטורפת, אנשים אמרו שהם בחיים לא ראו רמה כזו של קוקטיילים

אטרקציות

בנוסף לקחנו עמדת בר בוואן- שייקים מפירות טבעיים אלכוהולים (אפשר גם ללא) היה טעים ומרענן, הצגה בפני עצמה אנשים הגיעו לחופה כבר שיכורים

איפור

התאהבתי בה מהשיחת טלפון הראשונה, בלי פוזות, בלי מניירות! אני לא מתאפרת ביום יום ולכן היה לי חשוב איפור טבעי ועדין וככה היא עשתה אותי, כמב מחמאות קיבלתי, ועדין אני מקבלת, הרגשתי מינימום גל גדות. בלי שום קשר היא עשתה אווירה כל כך טובה במהלך היום, הרגיעה אותי וצחקה איתי, היא פשוט בן אדם מדהים עם מחירים שפויים שלא צריך לתרום כליה בשביל להראות מהמם בחתונה!

Dj לחתונה

האגדהההה!!! וואוו וואוו הוא רצח אותנו, מראש הוא אמר לנו שהוא בא למלחמה, וככה היה! רקדנו בטרוף, הייתה מוזיקה משוגעת! הוא הצליח להחזיר אותנו לרחבה אחרי הבריכה (מי שמכיר קצת, יודע שזה לא פשוט) רקדנו כמו משוגעים עד 02:45 ביום שני, פשוט הצגה מהלכת!

אטרקציות

איזה נשמה טהורה, היה סבלני לכל החפירות שלי ונתן שרות מדהים לכל החברים השיכורים שלי- בקבוקי מים קרים בהלוך ובחזור, 10 נקודות עצירה בתל אביב בחזור והקטע הכי מטורף- במהלך החתונה במקום לחכות באוטובוס עופר צילם 40 סרטונים מטורפים שלנו, הוא תפס רגעים מושלמים בזוויות מעולות!

שמלות כלה

כי אפשר גם אחרת! קניתי שמלה הורסת של ענבל רביב, קיבלתי אינסוף מחמאות על השמלה, היה לי הכי נוח איתה בעולם, נשארתי איתה כל הערב והרגשתי הכי חופשיה (ואני בחורה שמתקרחנת). בנות אין צורך להוציא עשרות אלפי שקלים על שמלה, באמת שאפשר אחרת!

אטרקציות

תפס רגעים משוגעים, הוא בן אדם זהב! ממש ממש ממליצה!!

רב לחתונה

ערן גולדווסר - עשה לנו חופה סופר מרגשת ב15 דקות, קצר וקולע, הרשה לי לתת לשי טבעת ולהיכנס בלי כיסוי לחופה

השכרנו מזגנים שהצילו אותי ברחבה מאופיר אסולין התותח!!! (0542639626) עד כאן החפירה, מוזמנות לשאול שאלות חופשי, שתהיה שנה טובה ומתוקה ♥

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: רובי אהרון צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
רובי אהרון צילום+
רובי אהרון צילום
371 ממליצים
צילום סטילס
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
שמלות כלה
אטרקציות
רב לחתונה