הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מור
החתונה של מור
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות מגניב - כלה פלוסית וחתונה חיפאית! עמית ואני התארסנו בדצמבר האחרון (מה שהיה אמור להיות מסיבת הפתעה ליום ההולדת שלו הפך להפתעה עבורי כשהוא תיכנן הכל מאחורי הגב שלי בידיעה גמורה על "מסיבת ההפתעה" שהפכה למסיבת אירוסין – ותכל"ס זה הכי אנחנו). התחתנו ביום שישי ה-13.09 בימה – בית אירועים על הים בחיפה. היה לנו מאוד ברור שהכי כיף והכי משחרר זה חתונת שישי צהריים ונורא רצינו שזה יהיה באיזור כמה שיותר נגיש לכולם ובין היתר גם לתחב"צ (פעילה גם בשישי בערב בחיפה)

מקום לאירוע

ההתנהלות מול האולם הייתה קלילה והם די זרמו עם כל בקשה שיש לנו. אנחנו אירגנו את עיצוב השולחנות בעצמנו מבחינת עציצי תבלין וצנצנות מלאות לימונים ושמעון, מנהל האירוע מטעם המקום, דאג שכל דבר יעמוד במקום ביום עצמו והכי חשוב דאג ששנינו נהיה רגועים, נשתה מים ונאכל. מבחינת האוכל קיבלנו פידבקים מאוד חיובים. האוכל היה מאוד טעים וגם פה יהב, השף הראשי היה קשוב לכל בקשה שלנו הן ברמת התיבול של המנות עצמן וכלה בהקמת עמדת סביצ'ה לבקשתנו שהייתה שוס מאוד מוצלח.

שמלות כלה

יערה סבלנית, קשובה עם יד ועין ותפיסה מדהימה של הגוף הנשי על כל צורותיו וגווניו – ו-ורוד בשמלת כלה זה הכי הורס שיש!!

איפור

מיד אחרי שסגרנו תאריך היא הייתה הראשונה שיצרתי איתה קשר. את דפנה אני מכירה מכיתה ז' והיה לי נורא ברור שהיא זו שאני רוצה שתאפר ותסרק אותי. גם באיפור ניסיון וגם ביום עצמו דפנה הייתה מדהימה. אין לי באמת מילים לתאר כמה שלווה ורוגע דפנה משרה, מי שהתאפרה אצלה יודעת את זה כבר. בנוסף לדפנה הייתה גם טליה נוימן המקסימה, שהגיעה דרך דפנה בגלל הצורך באשת מקצוע נוספת – היא איפרה את אחותי, אמא שלי וגיסתי והכל היה פיקס. שתיהן פשוט אדירות – ממליצה בחום!

צילום סטילס
גלושא צלמים
+

שוב, שישי בוקר ואני לא מהמתקשרות בבוקר באופן כללי. גל הגיע מחויך ועם אנרגיות מרימות וכיפיות. זרם עם הרעיון שלנו לצילומים בעיר התחתית ובמעדניות מסביב והיה פשוט מעולה. בחרנו שלא לעשות וידאו מלבד הסרטון של החופה אבל גם שאר חברי הצוות זרמו עם הריקודים וממש הרגשנו שהם גם נהנים ומרימים (ואנחנו חזק בקטע של הרמות בכללי )

אטרקציות

גל היה מקסים, תיקשר טוב עם הצוות של גלושא ושוב היה וייב כיפי וזורם. המגנטים והתמונות שקיבלנו באיכות מעולה. ממליצה בחום!

Dj לחתונה

גבי טובי. וואו! אוקיי, גבי היה דיג'יי בחתונה של חברים וזכרנו אותו לטובה מאז. גבי יודע לזהות את הקהל , מה הולך ומה פחות. אנחנו זוג עם טעמים זהים ושונים – היה בליל של מזרחית (הרמות כבר אמרתי), ניינטיז, יוונית (כן כן – זה הורס ת'חיים) וגם קצת אווירה של הסיטי הול/חורבה/גאלה/נמלה. היה כיף, היה מקפיץ והפידבקים ממשיכים לזרום.

אטרקציות

עשה לנו את החתונה! חוץ מאת הכפכפים לא הוצאנו אף קשקוש שקנינו לרחבה כי הבלונים היו פשוט שלושים רמות מעל לכל דבר שיכל לצאת. אור זרם עם החברים, הפתיע ביצירתיות שלו ובאמת באמת זה משהו שממש רציתי מאז שהוא היה בחתונה של חברה שלי ושווה כל שקל. כולם נורא התלהבו ונהנו

רב לחתונה

טכנית רצינו טקס אזרחי/ קפריסין אבל מטעמי זמן ותקציב אמרנו שנלך על אופציה מס' 2 שגם היא נוחה עבורנו כלומר ארגון "צהר". ההתנהלות מולם מאוד קלה ופשוטה, עשינו הדרכות זוגות עם זוג מקסים, ג'נט ורוס והרב שחיתן אותנו הוא רונן לוביץ. עם הרב רונן יש לי היכרות מוקדמת מימי התואר הראשון והיה לי חשוב , היות ואני לא מתחברת לקונספט של דת וכו' שלפחות יהיה מישהו מוכר וידידותי בחופה. הרב רונן נהדר, עורך טקס ענייני (ומהיר יחסית לאלו שזה חשוב להן) ונותן מקום גם לכלה.

מעצבי טבעות

יצחק מקסים ומודד כל רגל ודואג שהכל יצא פיקס. הוא היה קצת בשוק כשרציתי נעל שחורה אבל הוא הפתיע מעל ומעבר.

תכשיטים - שלומית אופיר. ביום עצמו הייתי רק עם עגילים וטבעת האירוסין. כל התכשיטים שהוזמנו הגיעו בצ'יק עם שליח אליי הביתה. אחלה מבחר. אישורי הגעה - איזיטוגיב. חליפת חתן - מונסניור בחיפה ונעליי חתן מהאתר של "סטורי" קשקושים לרחבה שלא נוצלו - כפר גלעדי, היו ממש סבבה. הכל הגיע ארוז ומסודר. מקווה שעזרתי ☺️

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: גלושא צלמים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה
אטרקציות
רב לחתונה
מעצבי טבעות