הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מגי ואביאור
החתונה של מגי ואביאור
סתיו 2019
הפוסט של מגי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים! התחתנו ב25.09

מקום לאירוע
טזורו
+

מושלם. זה האולם השני שראינו, אחריו היינו בעוד 8 אולמות וחזרנו אליו. רצינו משהו לא אולמי, יותר אינטימי, נעים, עם אווירה מיוחדת, שונה. וזה בדיוק מה שהיה. לא מפסיקים לקבל מחמאות על המקום, על היופי, על האוכל, על האווירה המיוחדת שיש שם!

אבי הבעלים ואורן האחראי היו מדהימים, זמינים כל הזמן, לכל דבר והפכו את הכל לפשוט, בלי סיבוכים ואי הבנות, בגובה העיניים. יתרון עצום הוא שהם מאפשרים עיצוב עצמי ולא מכריחים לקחת את מעצבת הבית. הצוות ביום האירוע היה מדהים, הכל הכל! ממליצים בחום!!

שמלות כלה
כלה קלה
+

שמלה מדהימה בעיניי, נוחה וכיפית בטירוף, לא רציתי פייטים ונצנצים, זה פחות אני.. והכי שמחה על זה שהלכתי על מה שרציתי! הרגשתי הכי אני! והמחיר נוח מאוד!

הזמנות לחתונה ומיתוג

הזמנה ומיתוג- תקשורת נוחה במייל, יש לה המון עיצובים שניתן לבחור מהם. בחרנו מה שהכי התאים לנו והכנו גם תפריטים, מדבקות לצנצנות דבש ופתקיות תודה.. יצא מושלם ובמחיר הגיוני ממש! קיבלנו מלאא מחמאות על ההזמנה ממליצה בחום!!

התארגנות וליל כלולות
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
+

חדר עצום ומהמם, בעיצוב כפרי, היתה להם בעיה של זמינות אבל מהרגע שדיברתי איתם על זה זה ממש השתנה והם היו זמינים כל הזמן- ממליצה מאוד!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

המושלמת! מהממת שאין דברים כאלה!! כולם שאלו מי זאת המטורפת הזאת שלא מפסיקה לדאוג לנו ונמצאת בכל הפרטים?? בן זוגי לא רצה בהתחלה מנהל אירוע חיצוני ועכשיו לא יודע איך היינו מסתדרים בלעדיה. ממליצה! ממליצה! ממליצה!!

איפור

מדהימה! עם רוגע פנימי וחיוך שלא יורד מהפנים שזה בדיוק מה שצריך ביום המוטרף הזה. היא איפרה אותי עדין ממש ותסרוקת פשוטה אבל מהממת, בדיוק מה שביקשתי. ככה דמיינתי את עצמי ביום החתונה וגם קיבלתי מלא מחמאות!

מה שכן- היינו בקבלת פנים וכנראה מרוב חיבוקים השיער לא נשאר כמו בהתחלה, בעיקר הפרחים בשיער.. אולי אם הייתי יודעת שכך יהיה כנראה הייתי מבקשת שתגיע גם לאולם, אבל לא באמת הפריע לי באותו רגע

מעצבי טבעות

שירות שאין דברים כאלה! אחרי 4 ביקורים קניתי נעל נוחה ויפה. הוספתי רצועה של תחרה בחלק של הקרסול והיתה מושלמת. ממליצה בחום! כנעל שנייה השתמשתי בנעליים לבנות עם פרחים מתחרה של אורבניקה- הוספתי לה פנינים והיתה סוף!

צילום סטילס

בחרנו בגיל דואדי בסטילס ורועי בוידאו. הם היו מדהימים! גיל היה מושלם! אנשים דיברו עליו! קיבלנו עליו מיליון מחמאות!! הוא היה ממש חלק מהאירוע וחגג יחד איתנו! ממליצים בחום ממש!!!

צילום סטילס

המלצה מטורפת גם עליו! הוא היה מדהים, רקד וחגג יחד איתנו ועם האורחים, והמגנטים סוף!! והמחיר הגיוני :)

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

סידור שולחנות, חופה ועמדת שזירה- אנחנו עיצבנו בעצמנו את רוב הדברים- עמדת כניסה, צנצנות, כל מני סלסאות וכו'. חיפשתי מישהי שתסדר את כל מרכזי השולחנות עם הצנצנות שלנו ולמזלי הגעתי לאופיר. היא סידרה הכל מושלם, כמו שחלמנו ואפילו יותר מזה! עם הפרחים הכי יפים! במקביל עיצבה את החופה מהמם והיתה עמדת שזירה מדהימה- קיבלנו עליה ים המלצות! ממליצה ממש!!!

רב לחתונה

חיים זמיר- מומלץ! מומלץ! הפך את החופה לקלילה, כיפית ומרגשת למרות שהיתה ארוכה מאוד- היינו צריכים לעשות תרגום סימולטני בגלל משפחה שלי שהגיעה מחו"ל. מלא אנשים שאלו אותנו עליו! מדהים ברמות!

מתנות לאורחים- התחתנו לפני ראש השנה אז קנינו צנצנות דבש של 30 גרם ומעלי אקספרס קניתי מקלות עץ- עיצבנו את זה יפה עם מדבקה ושמנו כמה בכל שולחן.. יצא מקסים!

ממליצה מכל הלב להיות בקבלת פנים, זה החלק שהכי נהנתי ממנו כי הצלחתי לפגוש ולחבק את כל מי שהגיע!!

החלטנו לקרוא אחד לשני משהו בחופה וזה עשה את כל ההבדל, הפך את החופה מעוד סתם חופה למשהו אישי, הכנסנו את האנשים לסיפורים שלנו וזה ריגש את כולם...

כמו שכולן אומרות, כדאי לשחרר כי לא הכל יוצא כמו שתכננתן..

מקווה שעזרתי למישהי :)

מזל טוב!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טזורו+
טזורו
94 ממליצים
מקום לאירוע
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק+
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
הזמנות לחתונה ומיתוג
התארגנות וליל כלולות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
מעצבי טבעות
צילום סטילס
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה