הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר וגיא
החתונה של ספיר וגיא
סתיו 2019
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

היי כולן, אז סופסוף הושבתי את עצמי לעשות את הפוסט המיוחל!

אז בן זוגי ואני התחתנו ב22.10.19 ולקחנו לעצמנו שנה וחודשיים מראש שמבחינתי היה סבבה לגמרי אני גם בנאדם יחסית לחוץ אז דווקא הזמן הזה עשה לי רק טוב.

אז ככה, לספקים המושלמים שלי שבאמת עשו לי את החתונה לדבר הכי כיפי שיש!

מקום לאירוע
HOUSE no. SEVEN
+

עוד מהפגישה עם שרון הבנתי שזה האולם שאני הולכת להתחתן בו. גם החצר וגם האולם מושלמים, היחס של כל אנשי הצוות שם מדהים, רן היה המנהל אירוע שלנו ודאג שהכל יתקתק כמו שצריך ובזמן שצריך, לא הצטערנו לרגע שלא לקחנו מנהל אירוע חיצוני בזכותו.

קייטרינג ושירותי בר
Bazaar by omer miller | בזאר קייטרינג
+

ושלא נדבר על נושא האוכל שהוא טעים ברמות!! האוכל הוא של קייטרינג באזר של עומר מילר. אמאל'ה אוכל מדהים!!מודה שאכלתי מלא באירוע כי גם הסתובבתי בקבלת פנים (לא יכולתי שלא לאכול יחד עם האורחים ) בנוסף לקחנו את שירותי הבר שלהם ושידרגנו לחבילה שלהם שכוללת את כל האלכוהול שצריך ככה גם לא נשארנו עם בקבוקים מיותרים וקיבלנו שקט נפשי מהבר.

קיצר לכו תסגרו בשבע ותקבלו אירוע מהסרטים מבטיחה

Dj לחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
+

עוד בשיחת טלפון איתו אמרתי לבן זוגי שמצאתי את הדיי ג׳יי שאני רוצה בחתונה שלנו, עזבו את זה שהוא דיי ג׳יי תותח הוא בנאדם מדהים בפני עצמו. הוא יודע מה הוא עושה והוא יודע לקרוא את הקהל בצורה מדהימה! תקחו אותו ולא תתחרטו מבטיחה.

שמלות כלה

אל אליה הגעתי אחרי שכבר התייאשתי כי עד שמצאתי שמלה אצל מעצבת אחרת היא הייתה יקרה מידי לדעתי והרגשתי שאין אני לא מוצאת עוד שמלה כזאת. ואז נכנסתי לסטודיו של אליה וטין ופשוט התאהבתי מחדש! בחרתי שמלה כבר מוכנה ועשו לי תיקונים ושינויים על פי מה שביקשתי. השמלה יצאה מושלמת בשבילי בנוסף הן מאוד חמודות בסטודיו ולא מלחיצות ומאוד נותנות את המקום שלך שלא נדע כמה פעמים התקשרתי אליהן בחששות וחרדות והן תמיד הרגיעו אותי! מושלמות בקיצור!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

מבחר מאוד גדול של חליפות יש להם אחלה דיל חתן שכולל חליפה, 2 חולצות, נעליים, חגורה, תחתונים וגופיה. היה מאוד נוח לטענתו.

צילום סטילס
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
+

אומן! זה מה שהוא, צלם מדהים. על צילום לא הסכמתי להתפשר כי זה הזיכרון שנשאר לנו בסופו של דבר ואין מאושרת ממני מהבחירה שעשיתי. הוא לא מביים והוא עוזר להרגיש כל-כך בנוח כאילו כל יומיים אנחנו יוצאים להצטלם הוא קשוב, ובמהלך החתונה אפילו עשה איתי מתיחות כדי לעזור לי ברגעי לחץ. לירון באמת מעבר לצלם הוא הופך לחבר. אתן מרוויחות פה כפליים, גם צלם תותח וגם חבר לחיים! תטוסו לסגור איתו!

עיצוב שיער

כמה אנרגיות ושמחה יש בבחורה אחת?!

היא עשתה לי את היום כל-כך כיף ומצחיק שזה הכי חשוב שיש. אני מהמתולתלות שקשה להן קצת עם התלתלים וטל גרמה לי להרגיש הכי יפה שיש ולאהוב את השיער שלי (באמת שעבודה קשה) עוד בפגישת ניסיון היא גרמה לי להרגיש מדהים היא גם מאוד קשובה ומאוד מכבדת את מי שנמצאת מולה. עדיין לא סגרתן אותה? תעשו את זה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

שני שהיא המעצבת של האולם והיא גם בנאדם מדהימה. היא עשתה כל מה שביקשנו ואפילו יותר יפה ממה שדמיינו בראש. היא מאוד הוגנת לדעתי במחירים שלה והיא יודעת את העבודה. היא עשתה בשבילנו הכל והורידה לי מעמסה שהייתה לי לגבי העיצוב. (בהתחלה רציתי לעשות לבד)

עשינו דרכה עיצובי שולחן ועציצים עם מיתוג של take me home

איפור

מושלמת!!!! בחורה מדהימה!

מור איפרה אותי לחתונות של אחים של בן זוגי וידעתי שהיא תאפר אותי גם בחתונה שלי. אני לא מתאפרת ביום יום ומור ידעה בדיוק איך להוציא אותי בצורה הכי טובה וטבעית שיש ושאני לא ארגיש חוסר נוחות בנושא האיפור. היא עדינה וקשובה ותמיד ענתה לכל שאלה שיש לי (שיגעתי אותה) והיא תמיד ענתה בחיוך ובכיף! בנוסף מור משתמשת במוצרים טבעונים שזה גם פלוס מבחינתי. בקיצור, מושלמת.

לכו תסגרו איתה לא תתחרטו גם פה אני מבטיחה.

מעצבי טבעות

אחלה של חנות. גם שם מאוד מקסימות ומרגיעות ועוזרות להתאים את הנעל לרגל שלך. יש אופציה לנעל בהתאמה אישית (מה שאני עשיתי). אני לא הולכת עם נעלי עקב ובאמת שלא הורדתי את הנעל כל האירוע חח

רב לחתונה

פתחנו תיק דרך רבנות מודיעין ואנחנו ממש מרוצים הגענו לשם רק בשביל העדים וגם אז לא חייבו אותנו להגיע. הרב המחתן שלנו היה אליהו אלחרר הרב הראשי של העיר. בן זוגי לא מאמין בכלל, לא בדת ובטח שלא במוסד הרבנות והרב ידע את זה ועשה הכל בצורה הכי נוחה וקצרה שיכולה להיות כדי לא לגרום לבן זוגי תחושה לא טובה. הוא בנאדם קשוב ומקסים והפתיע את כולנו כמה החופה הייתה קצרה ותואמת לאנשים שנמצאים בה. בנוסף הוא לא חייב אותי לשים של ואמר שגם רק הינומה זה בסדר.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

עשינו דרכם בגלל הדיל של בנק הפועלים (לא יודעת עם הוא עדיין קיים) בחבילה היה הודעות, שיחות ולינק למתנה באשראי תשמעו משתנות באשראי זה מדהים! מלא אנשים שלא יכלו להגיע הביאו לנו מתנות דרך הלינק.

טבעות- רויאלטי.
הזמנות- יעל וייס המדהימה!

 

כל הספקים שכתבתי עליהם עשו לי אירוע מדהים והגשימו לי חלום!
עד כאן הפוסט קרדיטים שלי. תהנו מלא מהיום הזה! תצחקו, תרקדו ויאללה בלאגן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
צילום: לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bazaar by omer miller  | בזאר קייטרינג+
Bazaar by omer miller | בזאר קייטרינג
263 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים+
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
479 ממליצים
Dj לחתונה
HOUSE no. SEVEN+
HOUSE no. SEVEN
512 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography+
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
123 ממליצים
צילום סטילס
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
96 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
צילום סטילס
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
מעצבי טבעות
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה