הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר
החתונה של שיר
קיץ 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

אז הגיע גם זמני לכתוב פוסט המלצות, ויש המלצות!! אני ורומן התחתנו ב29/08/29

מקום לאירוע
גרייס | Grace
+

אולם מושלם! היינו לפני שנה בחתונה של חברים ומיד ידענו בתוך תוכנו שזה האולם. רומן, אחד הבעלים שטיפל בנו לאורך כל הדרך היה סבלני, רגיש והתייחס אלינו מקסים! האוכל היה מדהים, אנחנו לא מפסיקים לשמוע מחמאות. שי המנהל אירוע היה מעל ומעבר, הרגיע אותנו, דאג להכל והפך להיות חבר לכל דבר! האווירה והנוף האורבני פשוט היה חלום.

צילום סטילס

ה-צלם בה' הידיעה!!! כישרון זאת מילה שהמציאו עליו, אין דברים כאלה!!! התמונות מדברות בעד עצמן... ומעבר לזה שאלעד פשוט אדם מצחיק, כייפי, הקפיץ לנו את הרחבה ועשה לנו שמח לאורך כל היום. בדיוק מה שזוג צריך ביום החתונה שלו

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

וואו וואו ועוד פעם וואו!!!! אין מישהו שהיה בחתונה ולא עףףףף על בן!!! הוא קלע בול לטעם שלנו, הרגיש את הקהל והקפיץ את הרחבה ברמות!!! נשאר איתנו עד 4 לפנות בוקר ואם לא היינו אומרים לו שאנחנו כבר גמורים מבחינתו המסיבה רק התחילה! ממליצה בחום!!!

עיצוב שיער

מהרגע שדנה הגיעה בבוקר לא הפסקתי לחייך ולצחוק, כזאת כייפית ונעימה! היא עשתה לי את השיער בדיוק כמו שרציתי, השקיעה בי ובמלוות שלי עד הטיפה האחרונה. השיער שלי טיפה התנפח לפני החופה בגלל הלחות שהייתה והיא השאירה לי בייביליס וספריי שעשו את העבודה.

איפור

כישרון מהלך!!!! מזית איפרה אותי ואת אמא ועשתה אותנו פשוט יפות. הרגשתי נסיכה!! האיפור היה עדין ומחמיא, לא יכולתי לבקש יותר!

שמלות כלה

ראיתי הרבה שמלות כלה והרגשתי שזה אבוד, שלא אמצא משהו שחלמתי עליו ושהוא בדיוק מה שאני אוהבת. עד שהגעתי לעמנואל. השמלה הראשונה שמדדתי הייתה השמלה. אני ואמא שלי התחלנו לבכות והתרגשנו כלכך. הסטודיו של עמנואל נעים ויפה, השמלות שלה איכותיות והבדים פשוט מהממים!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הגעתי לדרור דרך עופר שהמליץ, אז מייד ידעתי שיש לי על מי לסמוך. רציתי מההתחלה זר משולב סוקולנטים (כן, סוקולנטים זה החיים) ודרור עשה את הזר פשוט מושלם!!!!

רב לחתונה

הרב בני ערד- נפגש איתנו לפני החתונה, היה לו חשוב להכיר אותנו ואת הסיפור שלנו. לדעת מה חשוב לנו והוא התחשב בהכל. היה מאוד נעים ולמרות ששיגענו אותו קצת הוא היה מקסים, ממליצה בחום!!

איפור

רוני איפרה את אחיות שלי והמלוות שלי, מוכשרת ומתוקה! ממליצה.

היו עוד כמה ספקים קטנים שהייתה מרוצה מהם כמו איזי טו גיב- אישורי הגעה באסמסים טלפונים נשארו מעט ונעזרנו בחברים, איזי איוונט שעשו לנו את ההזמנות מהממות, אביבה רחמים- תכשיטים מהממים. זהו פחות או יותר... טיפ קטן שכולן אומרות, אבל חשוב לי שתפנימו כי אני פימפמתי את זה לעצמי כל היום של החתונה- תנצלו כל רגע להנות, לא להתרגש מדברים שלא עובדים כמו שתיכננתן, תאצילו אחיות על המלווים ופשוט ת-ה-נ-ו זה יום מדהים שעובר כלכך מהר!!!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
גרייס | Grace+
גרייס | Grace
71 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
עיצוב שיער
איפור
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
איפור