הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יאנה ועוז
החתונה של יאנה ועוז
סתיו 2019
הפוסט של יאנה, חברת הקבוצה הסודית:

טוב בנות, עבר המון זמן מאז פוסט הקרדיטים האחרון שלי בהמשכים. פעם אחרונה כתבתי על האיפור והשיער, לפני כן כתבתי על המוזיקה והאולם והשמלה ועכשיו החפירה האחרונה והחשובה ביותר: הצילום.

כמו שכתבתי בעבר, התחתנו ב 19.09.19 בקולטורה. היו לנו 240 אורחים. והחלטנו שאנחנו לוקחים 3 ספקים נפרדים לעניין הצילום.

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

המלך הבלתי מעורער של צילומי הווידאו- אז ככה לגבי אדם אני רוצה קצת בנפרד. אני אתחיל מזה שבתור אחת שבידוק נמצאת בגיל הזה שכל החברים מתחתנים (וגם כל המשפחה-כך יצא) יצא לי בשנתיים האחרונות לראות כמות לא פרופורציאולית של סרטוני וידאו (באמת) וכמובן שכל סרטון נעשה בידי מישהו אחר.

לפני שנה וחצי בערך התחתנה בת הדודה היקרה שלי מארה''ב פה בארץ. היא עשתה את הווידאו שלה אצל אדם, היא הייתה כלה (הריונית מאוד ומקיאה מאוד) ולא קלה במיוחד, אני הייתי מלווה (מנקת קיא מקצועית) ואדם היה הצלם ווידאו. הוא היה כזה מתוק!!!! זורם, מצחיק, קליל, כייפי, מבין ועוד מלא כישורים חברתיים חשובים. אבל הקטע עם החתונה הזאת היה כזה- חתונה באוקטובר, כלה מקיאה שלא רוצה לצאת מהמזגן מחסור גמור בצילומים בלוקיישנים וכ''ו. כשראיתי את התוצאה ידעתי!!!! הוא הצליח להפוך את הסרטון למרגש, הוא גרם לרחבה להראות מפוצצת ושמחה בטירוף (מזכירה לכן אמריקאית מתחתנת בארץ 120 אורחים בלחץ), התוצאה הייתה מדהימה בעייני.
אז כשהגיעה החתונה שלי, לא היה לי מה להתלבט בכלל- היה לנו כיף איתו מרגע הפגישה לסגירה ועד לרגע קבלת החומרים. אני מרוצה מהתוצאה עד מעל הגג!! ועם המזל שלנו, אנחנו גם- היה חם, לח (התחתנו ביום הכי חם בשנה) אז כל הצילומי חוץ שלנו הסתכמו ב- 15 דק' של צילומים על הגג של המלון, ועדיין הוא הצליח להעביר את התחושות של כל רגע ורגע, את השמחה בשלב של הריקודים את ההתרגשות והאושר בעיניים שלנו בזמן ההליכה לחופה, את הכיף שבבוקר של ההתארגנות.
הוא ללא כל צל של ספק, יחד עם המעצבת והאולם הם שלושת ההמלצות החמות ביותר שלי בכל מה שנוגע לאירוע שלנו.

צילום סטילס

הבן אדם אמן! הוא אמן ומקצוען. הוא אמן בנפש. הוא כזה אמן שמספר לך על העבודה שלו עד לרמות הקטנות ביותר. יש הגיון מאחורי כל פעולה שהוא עושה ועוד בשלב של סגירת החוזה מולו הוא יסביר את ההגיון. הוא אוהב את העבודה שלו אהבה אמיתית והוא מפיק תוצאות מדהימות. אנחנו באופו אישי ביקשנו סגנון צילום דוקומנטרי. גם קיץ, גם בעלי לא מת על להצטלם (בלשון המעטה) גם אני באותו יום הייתי לחוצה בטירוף (וצפיתי את זה) אז ביקשו שכמה שפחות יביים, כמה שפחות ידבר איתנו על פוזות ושיוציא את הכי טוב שאפשר (בדקנו לפני שהוא יודע איך עושים את זה, כן?)
**אגב, צילומי זוגיות עשינו לפני, יצא מדהים אבל אין מה לתת קרדיט כי זה חברים של המשפחה שעושים את זה בקטע חובבני צילמו אותנו, את הצילומים רומנטיים לאור זרחיה/שקיעה וכ''ו היה לנו עוד לפני**
בכל אופן מארק תותח על חלל- לא הרגשנו אותו באותו היום בכללל. הוא ביים אותנו פעם אחת לאורך כל היום הארוך הזה- בצילומי משפחות, וזהו, יותר לא שמענו ממנו. הוא נטמע בקהל האורחים, עשה איתנו כיף וצחוקים בהתארגנות והפך להיות כמעט כמו חבר! התמונות הגיעו מושלמות- ערוכות בצורה מדהימה, מרוטשות בקטע סופר מקצועי, מחמיאות, מצחיקות, רציניות ומרגשות והכל ביחד!

אטרקציות

המגנטים הם בספקים המומלצים של מארק (הצלם סטילס) ואדם(הצלם ווידאו) וכשראיתי ששניהם ממליצים על כפיר ועדי, הבנתי שאני צריכה ללכת שם ולסגור. אני מרוצה מאוד מהתוצאה. הם עובדים טוב, מהר, בכיף, מוצאים מלא מלא תמונות, באים בזמן נשארים עד הסוף, האורחים כל מי שרצה קיבל כמה מגנטים שבא להם, ואח''כ קיבלנו עוד מעטפה ענקית(!!!!) עם הר של מגנטים של חברים קרובים (ושיכורים) ושל משפחה ועוד 6 מוגדלים שלנו. אין לי מילה רעה אחת להגיד. את התמונות קיבלנו יומיים אחריי זה בקובץ להורדה.
תמונות מעולות, צילם ברמה שלא היה מבייש צלם סטילס מקצועי, זמינות לאורך כל הדרך ווויבים טובים ממש!!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
Cultura | קולטורה+
Cultura | קולטורה
347 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
אטרקציות