הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיכל
החתונה של מיכל
קיץ 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

תומר ואני התחתנו ב- 25.7.19 - יום חמישי - ביפו. לשמחתנו, אנחנו יכולים להמליץ על הרוב המוחלט של הספקים שלנו, כי באמת היינו מאוד מרוצים, אז מזהירה מראש שזה הולך להיות ארוך. קצת על היום שלנו - היה לנו חשוב שזה יהיה יום עם מעורבות גדולה של חברים קרובים ומשפחה. את טקס החתונה ערכו זוג חברים טובים שלנו, הברכות נאמרו ע"י חברים ובני משפחה, וגם על החלק האמנותי היו אחראים החברים - בצורה של סרט מדויק וקורע מצחוק. מבחינת הספקים - הרבה מהם הכרנו דרך חתונות של חברים קרובים, ולכן האווירה היתה מאוד קרובה ומשפחתית.

מקום לאירוע
הלורנס
+

שנינו ידענו שאנחנו רוצים להתחתן ביום חמישי בתל אביב, אז זו היתה נקודת ההתחלה. חיפשנו מקום שידבר "תל אביב - יפו", שירגיש לנו טבעי ו"אנחנו". היה חשוב לנו גם לא להתפשר על האיכות של האוכל והאלכוהול, ושהמקום יהיה עם פוטנציאל למסיבה ממש טובה. ולא פחות חשוב, חיפשנו מקום עם אווירה מיוחדת וקצת שונה.. וככה הגענו ללורנס ביפו.

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

ידעתי ששמלת החלומות שלי היא שמלה נקיה, מינימליסטית ואלגנטית, אבל עם טוויסט שיקי. אני מעצבת במקצועי, ולכן הכיוון של השמלה היה מאוד ברור לי, ולא היה מצב להתפשרות או לשכנועים לטובת כיוונים אחרים. כשראיתי את דגם "איימי" של אלון לבנה - התאהבתי ממבט ראשון. זו ללא ספק היתה שמלת החלומות. לא נעים להודות, אבל כך יצא שסגרתי את השמלה עוד לפני שסגרנו סופית עם האולם. סיימון והצוות בסטודיו היו הכי מקצועיים, נחמדים וסבלניים. תיקונים עשיתי אצל נטלי, אחת מהתופרות של הסטודיו - והיא מדהימה ומומלצת בחום! מעבר לזה שהיא פשוט מקסימה, ממש מרגישים שהיא מכירה את הדגם מ-א' ועד ת', והתוצאה היתה לא פחות ממושלמת. לא יכולה להתאפק מלהשוויץ, שאחת מהתגובות הראשונות שקיבלתי למחרת החתונה היתה - "אפשר לדבר חודש רק על השמלה שלך"

צילום סטילס
צחי שמש
+

צחי שמש. את צחי ראינו לראשונה בחתונה של זוג חברים. מה שאהבתי ומאוד בלט בתמונות שלהם - זה שראו שזה הם. מעבר לזה שהתמונות היו מאוד יפות, הן הרגישו טבעיות, ולא מבוימות, וזה בדיוק מה שתומר ואני חיפשנו. מאז צחי צילם עוד כמה זוגות חברים שלנו - והבחירה בו היתה הכי טבעית וקלה. לגבי היום שלנו עם צחי - הוא היה שם בשבילנו הרבה מעבר לצילום, הצחיק, הרגיע והתרגש יחד איתנו. קיבל מלא מחמאות מהאורחים. הוא הצליח לתפוס את האווירה המיוחדת בכל חלק של היום, ובנוסף לכל הוציא אותנו יפים

ניהול אירוע ואישורי הגעה

שירי - מטעם הלורנס. פשוט מקסימה! דאגה לנו כאילו אנחנו משפחה. מעבר לזה שהיא באמת מאוד מקצועית ודואגת לכל מה שצריך, יש תמונה שלה שממש רואים אותה מתרגשת איתנו בחופה, בנוסף היא נשארה איתנו עד 04:00 לפנות בוקר על הרחבה, וצילמה לנו וידאו של שיר הסיום של הערב, (לאחר שכל הצלמים כבר הלכו). פשוט נסיכה אמיתית.

צילום ועריכת וידאו

בהתחלה לא תכננו לקחת וידאו, אבל אז זוג חברים (שסגרו בעצמם עם לוצה לחתונה שלהם), הראה לנו את האתר שלה. התאהבנו בצפיה ראשונה. ישבנו על האתר ועברנו על ה-מ-ו-ן סרטוני חתונה. כל וידאו היה שונה ומיוחד. מה שהיה משותף לכולם היו הגישה וזוית הראיה של לוצה, שהיתה שונה לגמרי (ממה שהכרנו לפני) לגבי איך סרטון חתונה אמור להיראות. מעבר לכל זה היא פשוט מקסימה.

Dj לחתונה

עומרי קרסו (קומודו). תומר ראה (ושמע) אותו מתקלט בחתונת-סופ"ש של חבר והתאהב. קרסו המוכשר החזיק את הרחבה עד 4 לפנות בוקר! האורחים שלנו התלהבו ממנו ממש, ומלא אנשים אמרו לנו שהרגישו שהם בכלל במסיבה - פרופר - ולא בחתונה.

איפור

גם אל שירן הגעתי מהמלצה של חברה טובה. שירן גרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם - ועדיין עצמי - בדיוק כמו מה שחיפשתי, ובדיוק כמו שהבטיחה לי באיפור הנסיון. הגיעה אלי בבוקר החתונה למרות בלת"מ רפואי אישי שלה שהתרחש לילה קודם, ולמרות זאת היתה הכי רגועה ומקצועית ולא נתנה לי לדאוג לרגע! איפרה גם את שתי החברות שהיו איתי בבוקר ההתארגנות, וגם הן היו מאוד מרוצות. גם לגבי האיפור, וגם לגבי השיער והתוספות - ההתנהלות של שירן היא סופר-מקצועית, והנסיון הרב שלה בהחלט מורגש.

איפור

במקור, את אמא שלי היתה אמורה לאפר שירן שפלר (ראו סעיף קודם). בעקבות הבלת"מ הרפואי המדובר, נוצר מצב ששירן לא תוכל לאפר את כולן כמתוכנן, וכך יצא שהיא שידכה לנו את אור בראון המקסימה. האיפור היה מהמם!! אמא שלי, כמוני, חששה גם היא מאיפור שיהיה מוגזם - והיא היתה הכי מרוצה בעולם! כל כך מרוצה שכבר ביום החתונה ביקשה ממני שלא אשכח להוסיף את אור לפוסט הקרדיטים

הזמנות לחתונה ומיתוג

מעצבת ומאיירת מאוד מוכשרת, שהיא גם חברה טובה, מה שהוסיף נופך אישי למיתוג של האירוע ולהזמנה. יצא לי לעבוד עם מריאנה כבר על כמה פרויקטים בעבר, ואין פעם שהיא לא קולעת בול. גם עם העיצוב לחתונה היא לא איכזבה - פשוט ראתה אותנו כמו שאנחנו ותרגמה את זה לעיצוב מרהיב. קצת על ההזמנה - אנחנו זוג תל אביבים, שהצמח היחיד שאנחנו מצליחים לגדל בדירה הוא בזיליקום. בנוסף, תומר הוא חצי איטלקי, אז לבזיליקום בכלל יש מקום של כבוד בבית. כך יצא שהקונספט וההשראה להזמנה בפרט, ולמיתוג בכלל, היו השילוב האיטלקי-תל אביבי, יחד עם השראות ויזואליות מהלורנס עצמו, שהוא פשוט יפיפה. מריאנה המעצבת הצליחה איכשהו לקחת את כל האלמנטים האלו ולהפוך אותם יחד למשהו שהוא קסם.

אטרקציות

לא ידענו איך לבחור ספק למגנטים, אז פשוט פרסנו על השולחן בבית את כל המגנטים שיש לנו מחתונות שונות לאורך השנים... בחרנו את המגנטים שהכי אהבנו מהערימה. לקחנו את הערימה המצומצמת של המגנטים שבחרנו, ובדקנו איזה שם רשום על כל מגנט - כולם היו של ממגנטוס

מעצבי טבעות

(אני :) ). החוויה של לעצב ולהכין עבורנו את טבעות הנישואין ואת התכשיטים, בשיתוף פעולה עם תומר - היתה חוויה קסומה ומרגשת! לגבי השילוב בין העבודה לחתונה - היה לי מאוד חשוב להכין לנו את הטבעות והתכשיטים בעצמי. זה התחיל בחוויה המשותפת של עיצוב טבעת האירוסין, והמשיך לטבעות הנישואין והתכשיטים שלנו. (עגילים, צמידים ותכשיט לשיער בשבילי, וצמיד וסיכה לדש בשבילו, בנוסף לחפתים שקיבל במתנה מסבא שלו, ושחידשתי אותם עבורו). כל העיצובים הם חדשים, שהכנתי במיוחד עבור החתונה, בשיתוף והתייעצות עם תומר. זו היתה חוויה אינטימית ומרגשת במיוחד. בסוף, התכשיטים שהכנתי לעצמי היוו גם בסיס לקולקציה חדשה של המותג, שמוקדשת כולה לתכשיטים לכלה.

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

ממליצה בחום! חנות משפחתית עם יחס אישי. יש להם מבחר גדול והם יודעים להתאים לך נעל לצרכים שלך. היו מאוד סבלניים, ענו על מלא שאלות והתלבטויות, וידעו להמליץ לי בהתאם. אפילו נתנו לי לקחת זוג לנסיון למדידה של השמלה. אני סובלת מכאבי ברכיים, וחששתי מהעקבים, אך מצד שני מאוד מאוד רציתי לנצל את ההזדמנות של החתונה כדי לקנות פעם בחיים נעל עם עקב גבוה (לא הולכת עם עקבים בדרך כלל). לכן, הייתי חייבת נעל נוחה שמחזיקה טוב את הקרסול. קניתי בסוף נעל עם עקב של 10 ס״מ! התאימו לי נעל עם פלטפורמה מקדימה ורצועה יחסית רחבה מסביב לקרסול, שתופסת את הרגל בכמה נקודות. היה לי הכי נוח בעולם! ולא היו לי כאבים בכלל, לא ביום עצמו ולא אחרי! בקיצור, מומלץ ממש בחום!

לחתן

חנות ותיקה עם יחס מאוד אישי. הגענו, והתאימו לתומר כמה חליפות. הוא מדד והחליף מספר פעמים עד שמצאנו לו חליפה שגם ישבה עליו מהמם וגם שהוא הרגיש בה בנוח. היו לנו המון שאלות, וכולן נענו בסבלנות ורצינות, מהתייעצות לגבי סוג הבד שיהיה הכי מתאים לחום וללחות של חודש יולי, ועד איך לסדר את החליפה, מה לעשות בצילומים, מתי כדאי להוריד את הג'קט, וכו'. בנוסף התאמנו שם לתומר גם את הנעליים. בבוקר של החתונה תומר הלך להתארגן שם, וכך הלבישו אותו ווידאו שהכל יושב כמו שצריך

# עורכי טקס: חברים שלנו. היה חשוב לנו שזה יהיה יום עם מעורבות גדולה של חברים קרובים ומשפחה. את טקס החתונה ערכו זוג חברים טובים שלנו. הם בנו את הטקס מתחילתו ועד סופו, והתהליך עצמו היה חוויה מדהימה. בנוסף, במקום הברכות המסורתיות שבחופה, נתנו להורים, לאחים ולחברים קרובים לברך. בסוף הטקס גם אמרנו דברים אחד לשניה. התוצאה היתה טקס אינטימי ומרגש מאוד! וכל האורחים שלנו, גם הרחוקים יותר, אמרו לנו שמרגישים שזכו להכיר אותנו קצת יותר טוב בזכות הטקס. # מניקור + פדיקור + טיפול פנים לפני החתונה: פאם קליניק. פעם ראשונה שעשיתי טיפול פנים ומאוד חששתי לפני, אך התאימו לי טיפול ממש עדין - ועד היום אני מרגישה את ההשפעה החיובית שלו על העור! לגבי מניקור/פדיקור - הלכתי לבוקר של כיף יחד עם אמא שלי, ביום שלפני החתונה. שתינו סיכמנו את החוויה בזה שבחיים לא השקיעו בנו ככה במניקור/פדיקור. התוצאה היתה מושלמת. כל הכבוד לכל מי שהגיעה עד לפה :) מזל טוב ובהצלחה לכולן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: צחי שמש
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
94 ממליצים
שמלות כלה
הלורנס+
הלורנס
382 ממליצים
מקום לאירוע
צחי שמש+
צחי שמש
215 ממליצים
צילום סטילס
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
314 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
איפור
איפור
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות
מעצבי טבעות
תכשיטים ואקססוריז
לחתן