הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רחלי ואור
החתונה של רחלי ואור
קיץ 2019
הפוסט של רחלי, חברת הקבוצה הסודית:

(מזהירה מראש על החפירה אבל סוגר הרבה פינות ושאלות שעולות פה בקבוצה) הקבוצה הזאת עזרה לי מלא, ועשתה לי סדר בראש להבין איך בכלל נכנסים לכל העניין הזה שנקרא ׳חתונה׳, ואיך לארגן הכל בצורה מסודרת, והגיע הרגע לתת בחזרה ולהמליץ על האנשים המדהימים שבזכותם הייתה לנו חתונה מושלמת :) אור ואני התחתנו ב-02.07.2019, יום שלישי (כן כן, ביום שבו התקיימו הפגנות האתיופים בכל הארץ) ולמרות זה הייתה לנו חתונה מרגשת בטירוף ומדהימה. רק למחרת בבוקר הצלחנו קצת להתאושש ולהתחיל להבין את הכאוס המוחלט שהלך ברחובות. למרות כל הטירוף שהיה, הגיעו אלינו מעל ל-400 אנשים (!!) שעמדו בכבישים שעתיים ואפילו שלוש שעות, רק כדי להגיע לחתונה שלנו. זה כל כך ריגש אותנו הכמות אהבה הזו ורק הפך את הזיכרון הזה למתוק יותר. היינו מאורסים 10 חודשים, מה שאפשר לנו הרבה זמן לארגן את החתונה. בעלי דיג׳י כבר המון שנים בעולם המועדונים והחתונות, אז כמובן שכל נושא המוסיקה היה בראש סדר העדיפויות :) אני מתעסקת בעיצוב גרפי, מה שאפשר לי לחסוך בעלויות של עיצוב שעשיתי בעצמי, מלא diy שהכנתי וחולקו לאורחים. בבחירת הספקים היה לנו סופר חשוב שכולם יהיו אנשים עם חיוך גדול ולב רחב, אנשים שעושים את העבודה שלהם במקצועיות ואחריות אינסופית באמת מתוך אהבה גדולה לזה.

מקום לאירוע

עוד מההתחלה היה ברור לנו (ולי במיוחד) שאנחנו הולכים להתחתן בגן פתוח תחת כיפת השמיים. באמת שאין מילים לתאר כמה האנשים שם מדהימים, מהמלצרים (שיום אחרי החתונה חיבקו אותנו וביקשו שנתחתן שוב רק כי היה להם כזה כיף), צוות הבר שלא הפסיק עד סוף הערב להרים ולהזרים צ׳ייסרים ומים לרחבה, אלעד מנהל הבר האלוף שההתנהלות איתו הייתה פשוט חלקה ודאג לנו לקוקטיילים סופר שווים, ולעמדת קאווה ולמברוסקו בכניסה לגן, הסוכנים ומנהלי הגן - עמוס, נגה, מיכל, ציון ומאיר שנענו לכל בקשה שלנו, באו המון לקראתנו, הרגיעו וליוו אותנו לאורך כל הדרך בסבלנות אין סופית. אבי, מנהל האירוע איש מקסים וחם שדואג בעדיפות עליונה לאינטרסים של הזוג, ניהל הכל בצורה מושלמת וגרם להכל לתקתק בזמן, להושבה שתתפקד כמו שצריך, לניקיון ולאוכל שיצא כמו שצריך. באמת אנשים חמים ומדהימים, השירות והיחס תמיד אדיב ונעים והאוכל פשוט מושלם! סגרנו שם אירוע בופה, כיוון שהוא מציע הרבה יותר מבחר ומגוון של אוכל ברמה מעולה! קיבלנו עליו המון מחמאות! (גם מהחברים הטבעוניים שהיה לנו חשוב שיהיה להם מבחר שווה לא פחות מהיתר). לקחנו את השירות של מעצבת הגן - סימה, שעיצבה לנו את הגן שהיה פשוט יפייפה! קישטה את הגן בפרחים ובעמדות וינטאג׳ שנתנו לגן אווירה כפרית וקסומה.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

על אביב וטלי שמעתי הרבה דרך הקבוצה, וההיכרות של בעלי עם אביב דרך האירועים. רצינו וידאו שהוא קצת אחר מסרטון רגיל של שעה. הסרטים שלהם מחולקים לפרקים ונעשים בסגנון דוקומנטרי, מראיינים קצת את הזוגות, החברים והמשפחה. הרגשנו שזה מעביר את הסיפור שלנו ואת עצמנו בצורה הכי מדוייקת שיש. במפגש הראשון עם אביב הרגשתי שבא לי שהוא יחתן אותנו מרוב שהחיבור איתו היה מדהים!! אחד האנשים הכי נחמדים שהכרתי, בחור קורע מצחוק וגבר על, יחד עם אשתו המהממת טלי עשו לנו אווירה שמחה לאורך כל היום. מומלצים בחום!!

שמלות כלה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
+

בחייםםם שלי לא הרגשתי כזאת יפה כמו שהרגשתי בשמלה המדהימה שהייתי בה!! הסטודיו של ענבר היה הסטודיו הראשון והאחרון שהייתי בו, ישר ידעתי שהשמלה שלי תיהיה בוודאות משם. השמלות בסטודיו נעשות בתפירה אישית, וכוללות מחטב וחזייה מובנית, ככה שכולן נוחות בטירוף, הבדים מאוד איכותיים והחריזה עשויה ממש בקפידה. ענבר בחורה סופר מקסימה, התאהבתי בה ישר ובשמלות שלה, היא נעימה וסבלנית וגרמה לי להרגיש בביטחון מהרגע הראשון. הצוות שעובד איתה קיבלו אותי בצורה הכי חמה שיש - נופר מנהלת הסטודיו שליוותה אותי בתהליך המדידות וילנה התופרת הראשית האלופה, היו פשוט מהממות ועברו איתי את כל התהליך בסבלנות, היו קשובות לכל בקשה שלי וישר קלעו לטעמי. לא הרגשתי לחוצה בכלל בכל תהליך התפירה, הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליהן בעיניים עצומות שיתפרו לי את שמלת החלומות. עמדנו בקבלת פנים ואני חושבת שאין בחורה אחת באירוע שלא שאלה אותי מאיפה השמלה המיוחדת והמושלמת הזאת! לא הפסיקו להגיד לי שבחיים לא ראו כלה יפה כזו. הרגשתי בול איך שרציתי להיות - הכי שיקית, הכי מדוייקת, הכי אלגנטית וזוהרת ובאותו זמן הכי קלילה שיש. השמלה באמת נתנה לי את כל הבטחון להיות אני בלי לדפוק חשבון לאף אחד, ופשוט להיות מיוחדת. נשארתי בה עד הדקה האחרונה באירוע והיה לי הכי נוח. לא היה לי צורך להחליף לשמלה שנייה כי באמת רק רציתי להשאר איתה עד הרגע האחרון.

צילום סטילס
הפידייז | Happydays photography
+

פשוט אלוףףף!!! קיבלנו את התמונות וחוץ מזה שאנחנו אבודים איך לצמצם את הכמות תמונות המטורפת כדי שיכנס באלבום, מרוצים בטירוף מהאיכות, המחשבה והיצירתיות שהיו הסיבה מלחתחילה שהיה לנו חשוב לסגור איתו. לי באופן אישי היה מאוד חשוב נושא הצילום בחתונה. חיפשתי סגנון שמשלב גם פריימים אינטימים וטבעיים, וגם פריימים מועמדים ואורבניים יותר. נועם שובל ישב בול על המשבצת הזאת. התהליך מולו היה מושלם ומרגיש הכי בנוח בעולם. תמיד היה זמין להתייעצות ולהתלבטויות שלי. יחד עם נועם הגיע צלם נוסף - אנדרי שהיה פשוט מקסים. שניהם יחד התחברו טוב ליתר הספקים, מה שעשה לי ממש אווירה כייפית במהלך היום להתארגן. בדר״כ אני לא מרגישה בנוח מול מצלמות, אבל הם הצליחו לגמרי לגרום לי להרגיש בנוח ולהנות מהרגע הזה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

בר שידלו התותחית!! מה לא נאמר עליה כאן בקבוצה, בחורה אנרגטית, תקתקנית ברמות, מקצועית ואיכפתית עד רמת הפרטים הקטנים, אסרטיבית ומקסימה שאין דברים כאלה. אחת ההחלטות החכמות היה לקחת את בר! בר הייתה הנציגה מטעמנו וחסכה מאיתנו את התרתור בלבחור מישהו מהמשפחה/חברים קרובים שיהיה יחד עם המנהל אירוע מהגן שמכיר את הזוג והמשפחה. כשהגענו לאולם, בר כבר הייתה שם, אחרי וידואים וסידורים שהיה לי חשוב שיקרו. במהלך האירוע שמה לב לכמות אנשים, הייתה בדופק מול האייפלן לאמת את הכמות. עברה בגן לראות שהכל כמו שסגרנו, ווידאה שהאלכוהול זה מה שסגרנו, דאגה למסור את התשלום שהכנו מראש לספקים בסוף הערב, הייתה בתקשורת מול יתר הספקים, ואם הייתה בעיה למצוא מהר אלטרנטיבה. עשיתי מלא עמדות diy וכמו בריידזילה אמיתית, צירפתי דפים עם הסברים מדוייקים איך ואיפה הכל ישב, ובר סידרה לי הכל בצורה מושלמת ומוקפדת!! אבי המנהל אירוע מטעם הגן, הכי נסיך שיש, אבל מתעסק בעיקר בהושבה, פתיחת רזרבות, אחראי על כל העובדים באירוע שהכל נקי מסודר, שהשירות עובד כמו שצריך, לדאוג לאנשים ספציפיים שביקשנו (אוכל מיוחד, עזרה לנכים וכו'), יש לו מלא עבודה ועזרה של עוד יד היה הכרחי שדברים אישיים שחשובים לנו לא יתפספסו. בסוף הערב אספה לנו את כל הציוד שנשאר וסידרה הכל בארגזים. הורידה מאיתנו הרבה כאב ראש והכי חשוב - נתנה לי נחת והרגיעה אותי לאורך כל הדרך, הייתה תמיד זמינה לכל עזרה ופריקת לחץ שהייתי צריכה. ללא ספק נכנסה לנו ללב ברמת מטורפות!

איפור

חיפשתי מאפרת שתאפר אותי איפור טבעי ועדין, אך עם זאת גם מודגש, והגעתי לאיילה המלאכית

Dj לחתונה

ניגן לנו בקבלת פנים היפ הופ, אולדסקול וניינטיז עם תקליטים חיים. הקבלת פנים התארכה בגלל ההפגנות והפקקים, ורועי עשה לנו פשוט אווירה כייפית ושמחה. הסתובבנו בקבל פנים ופשוט רקדנו תוך כדי, זה הפיג לנו את כל הלחץ של ההתחלה.

Dj לחתונה

וואוווו ווואוו וואוו!! אתחיל ואגיד שעוד לפני שידעתי שאני אהיה הכלה, ידעתי בוודאות שחן הולך להיות הדיג׳יי בחתונה. לחן יש רזומה מטורף בעולם המועדונים, החתונות וההפקות. במקור דיג׳יי מסיבות שמופיע בארץ ובעולם. אחד הספקים שהיה לי הכי כיף להפגש איתו לפני החתונה. בחור מצחיק, זורם, צנוע ומקסים! הבין מהר מאוד את הראש שלנו והפגישות הפכו לתירוץ לשמוע מוסיקה מעולה. אני אישית לא חובבת ׳מיינסטרים׳, וידעתי שאין מה לעשות וצריך להתחשב בקהל ובמשפחה, ובריינדד הצליח לתת לי בדיוק את החוויה שרציתי, הצליח לשלב בין יציאות מגניבות ושונות יחד עם מיינסטרים עדכני שכולם אוהבים, ולתת הרגשה של אירוע יותר ייחודי לנו. ברמה הטכנית -עושה מיקסים וסקרצ׳ים בחסד, מעברים מעניינים ומצליח לשמור על אווירה גבוהה כל הערב!! קריאת קהל פשוט מדהימה!!! לא היינו צריכים לכוון אותו בכלל מלבד שירים מסויימים שהיה לנו חשוב שיהיו, הרחבה הייתה תמיד מפוצצת ואנשים נשארו לרקוד עד 3 בבוקר. אם בא לכן להרגיש שהייתן במסיבה הכי טובה שהייתן בה אי פעם זה לגמרי האיש!

רב לחתונה

חננאל מעודה - לחננאל הגענו דרך המלצות חמות במיט 4 מיט ובקבוצה. עוד בשיחת טלפון איתו הרגשנו את החיוך הגדול שלו. מהר מאוד הבנו שחננאל הוא הרב המושלם בשבילנו. נפגשנו עם חננאל חצי שנה לפני החתונה כי היה חשוב לו להכיר אותנו טוב, קיבל אותנו בהמון חום, וישר היה לנו חיבור מאוד טוב. סיפרנו לו את סיפור ההכרות שלנו שאותו הוא זכר לפרטי פרטים עד לחופה עצמה!! לא האמנו כמה יהיה לו אכפת מכל פרט וכמה הוא יכנס לנו ללב! ביום המשוגע הזה שהיה בלאגן בכל הכבישים, חננאל לא רק שעשה את הכל כדי להגיע בזמן, אלא אפילו הקדים! חננאל היה קשוב אלינו לאורך כל הזמן. היה חשוב לנו שהחופה תיהיה שוויונית, מרגשת ומצחיקה, ויחד ועם זאת גם קצרה וקולעת - וחננאל ענה בול על כל הצרכים האלה. סיפר את הסיפור היכרות שלנו בצורה כל כך ייחודית לו, לא הצלחתי להפסיק לחייך כל החופה מרוב שנהננו, נתן לי להיכנס ללא כיסוי ואפשר לי להעניק טבעת לבן זוגי, ואפילו עודד אותי להפתיע את בן זוגי ולהגיד כמה מילים! מה שאני כל כך שמחה שקרה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

לאמריליס הגעתי דרך כלה כאן בקבוצה. חיפשתי זר ירוק עם סוקולטים במראה קצת פראי, וזר פרחים לראש. חנות פרחים קטנה ומקסימה על אבן יהודה, אנשים מקסימים (והביאו לי מתנה גם קישוט לרכב) מומלץ בחום!!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

הבן זוג שלי בחר חליפה מושלמת משם. יש מבחר עצום במחירים ממש שווים (יש בדר"כ מבצע קבוע על כל הבגדי חתן יחד עם תחתונים גופיה נעליים וחגורה), והשירות היה אדיב מאוד. אבא שלי שהתלהב מהחליפה קנה גם את שלו משם

♥ רבנות - אש תל אביב התחתנו דרך הרבנות, אבל היה לנו חשוב שהתהליך יהיה קצר, קולע ובעיקר לא מייגע. כיוון שהשעות ב"צהר" היו לי בעייתיות (עובדת כל השבוע עד מאוחר) ואין לנו בעיות של הוכחת יהדות וכאלה, עברנו את כל התהליך דרך ארגון "אש תל אביב" שיושבים ב-wework בתל אביב (נמצאים גם בשישי). היה קליל מאוד, שלחנו את כל המסמכים בווצאפ והודיעו לנו כשהאישור מוכן. עברנו הדרכה זוגית קלילה של כ40 דקות, שהתעסקה בעיקר בזוגיות ולא רק בהיבטים של הדת. את העדים אפשר לשלוח בנפרד כשהם יכולים. כמה טיפים חשובים: * תמיד תמיד תמיד להישאר ברחבה. הרחבה שלנו הייתה נראית מפוצצת עד סוף הערב. כמובן שזה תלוי במשתנים כמו כמות וגילאי אורחים ובדיג'יי, אבל ממש חשוב שהזוג יהיה במרכז העניינים. כולם באו להקפיף אותנו באהבה וגם הדודים והדודות הגיעו כדי לשמוח איתנו (למי שדואג/ת שצריך לעבור ולהגיע למשפחה). * להיות פדנטים עד יום לפני, ובאותו יום לשחרר!! תבואו להנות ביום שלכם, אם סגרתם עם ספקים טובים תנו להם לעשות את העבודה, זה הרגע שלכם להנות!! רואים ושמים לב לזה כשזוגות נהנים זה ישר משפיע על האווירה. * אחרי החתונה, לספור במסודר את הכסף, למלא בטבלת אקסל של המוזמנים ולציין מה צ׳ק ומה מזומן. לסדר בערמות סוגי שטרות, צ׳קים שרשומים על שם כל אחד וצ׳קים שרשומים על שניכם יחד בנפרד. חוסך המון זמן בהפקדות של הכסף בבנק, ומקל על המעקב אחרי הצ׳קים. שיהיה מזל טוב לכולןן תהנו מהתהליך כמה שאפשר! :) ♥

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רחלי
צילום: הפידייז | Happydays photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal+
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
438 ממליצים
שמלות כלה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
הפידייז |   Happydays photography+
הפידייז | Happydays photography
124 ממליצים
צילום סטילס
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
90 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
Dj לחתונה
Dj לחתונה
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
לחתן