הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה זיסו
החתונה של נועה זיסו
קיץ 2019
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכולן! משתפת באהבה פוסט המלצות על ספקים מדהימים שהפכו את החתונה שלנו להכי טובה שיכולנו לבקש, קראתי כאן בעצמי לא מעט פוסטים שעזרו לנו לקחת החלטות אז מקווה שאצליח לעזור גם - התחתנו ב27.8.19

מקום לאירוע

הכי טוב שיכולנו לבקש! נהננו מכל רגע, מהתהליך, מהאנשים ובעיקר מהיום עצמו וקיבלנו רק ביקורות טובות מהאורחים! תודה על הכל:)

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

אחלה שירות, אחלה תוצאה :)

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

הסטודיו המהמם של אלי זה המקום הראשון שהלכתי אליו ושם זה גם נגמר:) הוא הסתכל עלי וידע בדיוק בשביל איזו שמלה באתי, מקצוען שאין דברים כאלה. פשוט הקשבתי לו כי הוא מתאים את עצמו אליך באהבה וסבלנות אין קץ והוא יודע מה הוא עושה. יעשה הכל כדי שתהיי הכי שלמה, מרוצה ושמחה. אלי נותן גם תכשיטים והד פיס כחלק מהעסקה. אה ויש לו בן זוג מושלם וכלבים עוד יותר מושלמים.

איפור

מדהימה. מעבר לכך שהיא ענתה על כל ציפייה אפשרית שלי היא פשוט לב זהב והפכה את הבוקר להכי כייף בעולם. מושלמת לבנות שרוצות איפור עדין וטבעי.

צילום סטילס

צלם אומן! כל תמונה יותר יפה מהשניה ואנחנו הכי מרוצים שיש❤️

Dj לחתונה

וואו הוא מושלם! קלע בול לכל מה שביקשנו, קרא את הקהל, הוא אחד הספקים הכי מקצועיים שפגשתי והוא לב זהב. האמת שכשנפגשנו איתו החלטנו שסוגרים עוד לפני ששמענו משהו. מקצוען שאין דברים כאלה, החזיק את הרחבה פעילה ושמחה בלי הפסקה!!!

אטרקציות

עידן הצלם שהגיע אלינו היה מהמם, יזם בעצמו ותפקד כעוד צלם באירוע לכל דבר. המגנטים פשוט יפים!! ובאיכות מעולה (יש לי על המקרר מגנטים בני 4, לא קרה להם כלום עד כה).

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עמדה מהממת. אני כלכך אוהבת פרחים כך שלא יכולתי לוותר, קישטו באהבה את כל האורחים שלנו והשאירו זרים בסוף, התנהלות כייפית ונעימה.

* הזמנות - את ההזמנה עיצבה חברה טובה שלי Eden Shukrun, בדיוק לפי בקשתי. היא מעצבת מתחילה ובמחירים נוחים ממש!!! ממליצה עליה בחום. אני תיארתי והיא יצרה בשניה:) * עיצוב - את השולחנות הכנתי בעצמי - בקבוקי יין שנאספו בתקופה שלפני החתונה, שמנו בתוכם פרילייטס, עציצי תבלין עם פתקי תודה שהכנתי בבית. הכנתי עמדת בועות סבון, עמדה בכניסה לברכות, עמדה עם מניפות, רפסודה עם תמונות ושלט ברוכים הבאים - חסך הרבה והאמת שזו עבודה כייפית כשבוחרים להנות ממנה. מקווה שהועלתי, מזל טוב ענקי לכל מי שזה עוד לפניה!! אל תשכחו להנות, לשים הכל בצד כשהיום מגיע ולזכור שזה עוד יום מאושר בחיים אבל לא הכל. מה שחשוב זה מה שאחריי. המון אהבה !

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלי שטרית | שמלות כלה+
אלי שטרית | שמלות כלה
109 ממליצים
שמלות כלה
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים