הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדר ואור
החתונה של הדר ואור
קיץ 2020
הפוסט של הדר, חברת הקבוצה הסודית:

מקווה שהפוסט יסייע למרות סערת הרגשות שאני בטוחה שאתן חוות כרגע עקב ההגבלות⁦ ⁦ אז אני ואור התחתנו ביום שישי, 19/6/20 באולם 5.91 על הים התאריך המקורי אחרי תקופת הקורונה המורכבת.⁦ אנחנו עדיין באופוריה מטורפת מהתחושות המאושרות שמילאו אותנו ביום הזה , ואין ספק שהרבה בזכות הספקים המדהימים שליוו אותנו בתקופה הזו והפכו קרובים אלינו, פשוט משפחה. הקונספט בגדול היה שישי, ים, צבעים, פרחים וקקטוסים

צילום סטילס

הבחור והכישרון. את חורי פגשנו בתחילת ההכנות וכבר בפגישה הראשונה הוא כבש אותנו וגרם לנו להאמין שהוא הולך לתעד את היום שלנו בצורה הכי אמיתית ומיוחדת וכך היה. הוא השקיע בסיור שטח מקדים בלוקיישן לצילומים, גרם לנו לזרום בצילומים בטבעיות והאכפתיות שלו כלפי האופן שבו היום הזה יזכר עבורנו בתמונות הורגשו בכל רגע במהלך ההכנות וביום החתונה. אין כאלה!! Yosef Huri הצלם וידאו שעובד יחד איתו הוא דן דבנר ושניהם יחד פשוט צוות מנצח שחגג איתנו כל רגע ביום הזה.

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

אורית האלופה הלבישה את אור בדיוק כמו שהוא רצה בפשטות ובדיוק!!

מקום לאירוע
5.91 מתחם אירועים על הים
+

אלכוהול - extaza bar, הבר המושלם של האולם!! יניב וכל הצוות היו הכי נדיבים בעולם ודאגו שכולם ישתו כמה שירצו, מתי שירצו ומה שירצו - הדברים האיכותיים ביותר. הזמנו עמדת שייקים - עם ובלי אלכוהול בנוסף לעמדת קוקטיילים שווה שהם עשו. שירות מדהים והראש הכי שקט שיש!! פשוט אלופים!!! ExTaZa Bar

Dj לחתונה

האחד והיחיד - בגדר קוסם!!! שרון הפך לנו את החתונה למסיבה מטורפת, עם מקצועיות וכישרון שאין דברים כאלה!! אנשים לא הפסיקו לרקוד ולשמוח , הוא ידע לקרוא את הקהל ואף אחד לא יכל לשבת יותר מחמש דקות!!! פשוט מלך

איפור

אלכס המושלמת והמקצוענית שהיה לי ברור שהיא זו שתהיה צמודה אליי ביום המטורף הזה. השקימה קום ב3 בבוקר, זרמה עם כל בקשה שלי בתור מי שלא מתאפרת בכלל ביום יום וגרמה לי להרגיש הכי טבעית והכי אני. אלכס ליוותה אותי גם לאולם, עזרה לי בכל דבר שהייתי צריכה, הייתה הכי אדיבה בעולם גם כלפי המלוות שלי, באווירה הטובה והקלילה ביותר ופשוט הייתה שם בשביל לשמור אותי יפה בכל רגע באירוע.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עמדת שזירה&זר כלה - אין אין אין דברים כאלה!! שיר הכניסה עם עמדת השזירה כל-כך הרבה קסם לחתונה שלנו בפרחים מדהימים שקישטו את כל האורחים והכניסו אותם לאווירה החגיגית. שיר הכינה לי גם את זר הכלה - זר סוקולנטים מיוחד והורס!! בסוף קבלת הפנים הן השאירו את כל הפרחים שנשארו לאורחים שמעוניינים לקחת וזו הייתה עמדה פשוט מהממת.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב - שגית המושלמת - הוויה עיצוב אירועים. שגית היא המעצבת של האולם ומהפגישה הראשונה איתה ידעתי שהיא תדע בדיוק איך לעצב לי את החופה - עדין,נקי ובצבעים המדוייקים לשאר קונספט העיצוב. שגית זרמה עם כל בקשה שלי והפכה את החופה לקסומה כמו שחלמתי. בנוסף לעמדת ארגזים של מניפות, כובעים ובועות סבון ( שאני קניתי והיא עיצבה ) שפשוט הוסיפה כל-כך הרבה לאווירה!! מספר 1.

אטרקציות

עציצים - היה לנו מאוד חשוב שהמתנה שלנו לאורחים תהיה בקונספט הפורח של החתונה ויותר מכך - שתהיה מעמותה אליה נתרום את הכסף. עציץ טרי בהובלתו של דניאל מכינים עציצים מדהימים ומיוחדים, עם קריצה ועם חיבור לקונספט של האירוע. במקום סידורי שולחן הזמנו כמות גדולה של עציצים שהיוו תרומה מרגשת, והם הוסיפו כל-כך הרבה. הזמנו צמחי תבלין, פרחים, קקטוסים וסוקולנטים שתורמים לקונספט של החתונה. מומלץ ביותר!!!

שמלות כלה

אליאהב ששון המוכשר, קניתי את שתי השמלות בחנות הפופ אפ שלו, ללא ספק שמלות חלומותיי. את השמלה השניה קניתי בצורה קצת אחרת - ארוכה והתופרת שהוא שלח אותי אליה לתיקונים הפכה אותה להיות בדיוק כמו שרציתי, קצרה, מיוחדת וקלילה!! מיתוג והזמנות - החברה הכי טובה שלי היא מעצבת גרפית והכי מוכשרת בעולם, מכירה אותי כל-כך טוב ועיצבה לי את ההזמנה בצורה מושלמת שהפכה להיות המיתוג של שאר הדברים בחתונה - תפריטים, מגנטים, פתקים על העציצים, מדבקות לחלות שחילקנו בסוף החתונה. Hadas Hen חלות - האמת שממש רציתי לחלק חלות בסוף האירוע אבל כל מקום ייעודי לזה היה נשמע לי יקר מדי והחלטתי, בעזרת החברים הטובים שלי לקנות חלות ולארוז אותן לבד ויצא מושלם!!

טיפ חשוב - תסמכו על הספקים שאתם בוחרים. הם יודעים את העבודה שלהם והם באמת עושים אותה הכי טוב שיש. אל תשברו לעצמכם את הראש עם כתיבת פלייליסט מדוייק לדיג׳יי/ מציאת לוקיישן מדוייק לצילומים לצלם וכו'. תהנו מכל רגע, זה יום מאושר ומיוחד מלא בתחושות חד פעמיות ולא משנה באיזו תצורה הוא קורה

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
לחתן
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
שמלות כלה