הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אפרת ואור
החתונה של אפרת ואור
סתיו 2019
הפוסט של אפרת, חברת הקבוצה הסודית:

אז הגיע תורי לפוסט המלצות התחתנתי ב17.11.19 אחרי חצי שנה של אירוסים בידיוק. כ295 אורחים שהגיעו בפועל מתוך 310 שאישרו (פחות או יותר)

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

אולם מדהים עם שירות מקצועי ואישי ! קיבלנו המון ביקורות חיוביות על האוכל והמקום! האווירה היא מדהימה ומיוחדת שאין כמוה! התאהבנו במקום בשנייה שהגענו אליו ואין ספק שזו הייתה חלטה נכונה! עמיחי ותמיר עשו מעל ומעבר ועזרו בכל בקשה ! תודה על ערב מדהים!

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

יפהפיות והתאימו בול לשמלה שלי והיו מאוד מאוד נוחות!

איפור

המדהימה שדאגה לי, למלווה שלי ולאמא שלי והכל יצא מדהים בדיוק כמו שכל אחת אוהבת ! היינו סופר מרוצות וכתבתי עליה גם פוסט נפרד בקבוצה. פשוט אישה מדהימה!

שמלות כלה

לא הפסקתי לקבל מחמאות ! כולם נדהמו מהשמלה ומאיך שהיא ישבה בול והייתה נוחה וכיפית!

אטרקציות

מעולייים ! לגמרי שווה את המחיר הטיפה גבוה ! עשו מללא תמונות וכל אחת יותר יפה מהשניה! צילמו אותנו המון גם בחופה וגם בסלואו

אטרקציות

אלכס אדם פשוט מקסים ואמין לגמרי! היה זמין ודאג להחזיר תשובוץ מידיית, אמר לנו איפה כדי לקנות זוהרים לרחבה במחיר זול ואפילו ניסה לעזור לנו ודיבר עם מנהל האירוע שיאשר זיקוקים חמים שזה זול יותר (זה לא הצליח אבל הוא מקסייים) הכל עבד כמו שצריך ובזמן!

צילום סטילס

עדיין לא קיבלתי את החומרים אז המלצה אמיתית וחוות דעת אוכל לתת רק בהמשך אבל איתמר מקסים והוא עשה לנו כמה תמונות מהממות בצילומי זוגיוות שלפני.

# עיצוב- לקחנו מהמעצב של האולם רק בדים לחופה ווילון לדים מאחורה ובמקום להשקיע אלפים, קניתי מהמשתלה ליד הבית 50 עציצי רקפות וחרציות עם יוטה בצבעים שמתאימים למפיות(בורדו ורוד סגול וכאלה) וביקשתי מהאולם שיפזר, יצא מדהים, צבעוני ואלגנטי וגם סוג של מתנות לאורחים. מה שנשאר לקחנו הביתה לשתול # זר- לא הסכמתי לשלם מאות שקלים על זר כלה. אמא שלי ובעלי הלכו לזר פור יו הייתה לנו הנחה של 20 אחוז , הרכיבו זר רגיל לבד, צבעוני כמו שרציתי וביקשו לחתוך אותו כדי שיהיה נמוך ואז רק עטפו לו את הגבעולים בסרט. עלה 60 שקל ואפילו מנהל האירוע אמר שזה היה אחד הזרים הכי יפים שראה!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
96 ממליצים
לחתן
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
תכשיטים ואקססוריז
איפור
שמלות כלה
אטרקציות
אטרקציות
צילום סטילס