הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירל
החתונה של שירל
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

מבטיחה להשתדל לעשות את זה קצר וקולע, אבל חייבת לפרגן לספקים המדהימים שלנו! התחתנו ביום חמישי 05/09/2019 אחרי כמעט 9 חודשי אירוסין. זה נתן לי מספיק זמן לתכנן את החתונה בנחת, ליהנות מכל התהליך, להתלבט לגבי דברים ולא להיות בלחץ של זמן.

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

זה המקום הראשון שראינו ואחרי סבב של מספר מקומות נוספים בחרנו את הגן. הגן מדהים ביופיו, מיקום מושלם, הצוות אדיב, מקצועי ושירותי ברמות ועזרו לנו בכל דבר שרק ביקשנו ואפילו מעבר לכך. קיבלנו המון מחמאות על האוכל (קייטרינג טעם וצבע האלופים) ועל הבר המשודרג. שיר, מנהל האירוע מטעם המקום, הייתה מקסימה, אכפתית עד לפרטים הכי קטנים ושיתפה פעולה עם מנהלת האירוע החיצונית בצורה מושלמת. אין ספק שהגן זו ההחלטה הכי טובה שלנו!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הלן מעצבת הבית של הגן בשפיים, בחורה מקסימה, יצירתית ומקצועית ברמות. סיפקה לנו כל מה שהיינו צריכים, החל מחבילת העיצוב במחיר הכי משתלם שיש, ועד לשלט בקבלת פנים וברכות לעמדה בכניסה. חסכה לנו לקנות את כל הסלסלאות למיניהן ואפילו הכינה לי זר כלה!

צילום סטילס

וואוו וואו ואוו איזו סבלנות ואיזו מקצועיות. צילמו אותנו גם בצילומי זוגיות וגם בחתונה. התמונות מהחתונה טרם הגיעו אבל מניסיון קודם איתם אני בטוחה שיצאו תמונות אליפות. באופן כללי הם היו פשוט מקסימים, עשו לנו שמח וכיף גם ביום עצמו וגם לאורך כל התהליך, ופשוט הרגשנו כאילו הם עוד זוג חברים שלנו.

שמלות כלה

וואו וואו וואו! אין מילים לתאר כמה אני אוהבת את רני ואת העבודות שלה. מדובר על מעצבת שהיא קודם כל בן אדם מקסים ונעים, יש לה אינסוף דגמים והיא פתוחה לכל הצעה או רעיון לשינוי עד שהייתי מרוצה מהשמלות במיליון אחוז! כל כך נהניתי לבוא למדידות כל פעם ולהרגיש נסיכה לכמה דקות ואין ספק שביום האירוע הרגשתי הכי מדהימה בעולם בזכותה!

Dj לחתונה

יניב אוחנה מחברת אלפא. אין לי מילים לתאר את המסיבה שהוא הרים לנו, והרים אותנו לעננים. הרחבה לא התרוקנה לרגע!!! ואפילו אחרי שהכל נגמר ארגן לנו חצי שעה של אפטר פארטי מטורף שהאורחים לא רצו ללכת!! הוא קרא אותנו ואת האורחים ואיפשר לנו פשוט להגשים חלום!! כולם לא מפסיקים לדבר עליו!! כמה כיף היה להשתולל ולרקוד בחתונה של עצמי!!

התארגנות וליל כלולות

אחת ההחלטות הכי חכמות שעשיתי. שדרגתי את החדר (במחיר דיי סמלי) לחדר גדול עם יציאה לדשא, כך שהיה מספיק מקום, המון אור ואפילו דאגו לנו מראש לכיסא גבוה ומראת גוף לאיפור. ישנתי שם גם לילה לפני החתונה, מה שחסך לי המון הובלות ולוגיסטיקה ביום האירוע, ובגלל שהתארגנתי שם היה מספיק זמן בין ההתארגנות לצילומים כדי לנשנש ולא להיות בלחץ של זמנים. ישנו שם גם אחרי החתונה ודאגו לפנק אותנו בארוחת בוקר מאוחרת. פשוט שירותיים ומקסימים!

איפור

צליל בחורה מקסימה, סופר מקצועית ורגועה שבהחלט העבירה לי את היום באווירה נעימה ונטולת כל לחץ. עשיתי עם צליל גם איפור ניסיון וכבר אז הכימיה הייתה מעולה! רציתי איפור יחסית טבעי וצליל קלעה בול למה שכיוונתי. בניגוד להרבה אחרים בתחום, המחירים של צליל יחסית נוחים וזה היה שיקול חשוב בשבילי. האיפור והשיער החזיקו מעמד כל הערב למרות הלחות של הים והקפיצות האינסופיות שלי, ואני ממליצה בחום!

אטרקציות

עופר מ-Maygnet היה מקסים וסופר שירותי! לא ויתר לרגע עד שהיינו מרוצים מהעיצוב של המסגרת, צילם המון תמונות וגם עשה הרבה שמח, אפילו הרים איתי צ'ייסר לפני החופה!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

נופר ממתחתנים בראש שקט, שניהלה את האירוע שלנו באופן ספציפי. נופר הייתה פשוט תותחית, כך שלא היינו צריכים לדאוג פשוט לכלום ולגמרי היינו כל היום בראש שקט!! כל האורחים כבר קלטו שיש מלאכית ברחבה שמידי פעם מנגבת לנו זיעה או לוקחת אותנו להחליף נעליים, הכל תקתק כמו שעון וסמכנו עליה בעיניים לגמרי עצומות!! וכמובן עמית הנסיכה שלא הפסיקה להתעניין ולתמוך!! מי שעדיין מתלבטת, שלא תתלבט. מתחתנים בראש שקט הם ה- בחירה!!

אטרקציות

הייתה לנו הסעה גדולה מתל אביב ועוד הסעה קטנה מרעננה. היינו ממש מרוצים מהמחיר ומהשירותיות של יוני.

רב לחתונה

דוד לוין - התחתנו דרך צהר. נפגשנו עם הרב לפני וראינו שיש חיבור טוב. הוא איש מקסים, חייכן וטוב לב. בנוסף, הרב זרם בחיוב עם כל מה שביקשתי כך שבמהלך החופה רועי ואני הקראנו אחד לשניה טקסט קצר, אני גם הענקתי לו טבעת (לא בסוף החופה) ונכחתי במעמד חתימת הכתובה.

אשמח לייעץ ולהמליץ בפרטי למי שמעוניינת. תיהנו מכל רגע והמון מזל טוב!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
התארגנות וליל כלולות
איפור
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
רב לחתונה