הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שרון
החתונה של שרון
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב4.9.19, אחרי 8 וחצי חודשי אירוסין.. והיה מטורף! והרבה בזכות הספקים שהפכו לחברים כבר.. הזמנו 740, התחייבנו ל500, אישרו הגעה 560 והגיעו 536...

מקום לאירוע

מקום מושלם להתחתן בו, מהבעלי גן, למנהלים, מזכירות, ברמנים, מלצרים והשוטפי כלים, כולם פשוט מקיפים אותך באהבה!!

Dj לחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
+

ה-DJ מספר 1!! האלוף!! מלך של העולמות!! הבנאדם גאון מוזיקה.. ידע להתאים כל שיר ומנגינה לכל שלב באירוע, נתנו לו יד חופשית בלי יותר מידי בקשות (כן, גם בשיר חופה ובשיר שבירת כוס... והוא קלע בול!!!) חייבת לומר.. בן זוגי מכיר אותו עוד מלפני.. אני לא..והבחירה בו הייתה הרבה בזכות הקבוצה, כמות הפידבקים החיוביים על מעיין מטורפת! הבנאדם יודע להדליק את הרחבה בשניה, ולהשאיר אותה אש עד השעות המאוחרות של הלילה.. מעבר להיותו איש מוזיקה מדהים, התייעצנו איתו על המון המון דברים.. בחירת הוידאו ואפילו בחירת השיר לsave the date..

צילום סטילס
רון קובי | צלם
+

האיש והעדשה! התמונות מטורפות, הוא הגיע עם ניצן המתוק בטירוף, הם יודעים להרים לך כל היום כדי להשתחרר מול המצלמה, והם מצליחים! התמונות מגיעות תוך 13 ימי עסקים, שזה מטורף!!! צלמים טובים יודעים לתפוס את הרגעים הקטנים בחתונה שלא חשבת בכיוון שלהם בכלל... רון וניצן יודעים לעשות את זה!

צילום ועריכת וידאו

המלך!!! עוד לא קיבלנו את הוידאו, אבל האנרגיות של הבנאדם הם בול מה שרצינו ביום חתונה שלנו! כל סרט היילייטס של חתונה שונה מהשניה, העריכה המיוחדת שלו, זוויות הצילום, הכל מיוחד ומושלם כמו שחיפשנו! אנחנו חיפשנו מישהו שמעבר לצילום יעשה בעריכה משהו מיוחד ולא סרט קלאסי רגיל, בלי תבניות..ומהשניה הראשונה שראינו סרטון שלו ידענו שאנחנו רוצים כזה!

איפור

המהממת, איפרה וסירקה אותי מושלם! הצליחה להרגיע אותי בבוקר, התלתלים החזיקו עד הריקודים (לא לקחתי ליווי לאולם, נראה לי מיותר לחלוטין, הריקודים זה השלב שכבר לא עיניין אותי כלום.. רק לרקוד...לא מתחרטת על זה כי אין סיכוי שהייתי יורדת מהרחבה למשך חצי שעה לסדר את השיער והאיפור) האיפור החזיק עד המקלחת אחרי החתונה ולא זז כל האירוע!!! קיבלתי ים מחמאות על השיער והאיפור...

צילום סטילס

תפס רגעים מגניבים ממש בחתונה שהסטילס לא תפס.. בלוקים ומגנטים באיכות מדהימה!

* שמלה-תפירה אישית אצל תופרת, אסתר מורגנשטרן, נהנתי מהתהליך בטירוף! אתי זמינה רוב שעות היום וגמישה בזמני המדידות במשך היום והשבוע שזה היה לי חשוב ממש, תכננו את החתונה שהתקיימה במרכז תוך כדי מגורים בצפון הרחוק וזה לא קל בפגישות עם הספקים במיוחד עם שמלת הכלה.. ויצאתי מרוצה ממש!! * אוברול להחלפה- Bar Marom שעושה גם הצרות בחנות.. מתוקה בטירוף והצוות שלה עוזר מלא. * מתנות לאורחים - תרומה דרך מתחילים בטוב, לעמותת ענבר המנגישה זוגיות לבעלי צרכים מיוחדים. * צילומי הsave the date, אפשר לעשות גם לבד!!! אמא של בעלי צילמה, בעלי ערך.. העלתי אותו לא מזמן לקבוצה.. * חליפת חתן- החליפה מסרמוני בראשון לציון, החולצה מדון אמור ביבנה, לשניהם לפי בעלי יש שירות מעולה! * נעלי כלה- ריפבליק בראשון לציון בקניון הזהב, נוחות ממש ובמחיר מהמם. * סניקרס נוצצות- אחרי חודשים של חיפושים, מצאתי של חברת cappa באליטל במתחם הסינימה סיטי בראשון לציון..

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: רון קובי | צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים+
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
479 ממליצים
Dj לחתונה
רון קובי | צלם+
רון קובי | צלם
709 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
איפור
צילום סטילס