הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שלי
החתונה של שלי
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

אזזזז פוסט קרדיטים מורחב Coming at Ya!! אז התחתנו ב"אקו" בחתונת שישי צהריים ב-6/9.

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

אוהוווו כמה אנחנו מאושרים שהתחתנו באקו!!! מהרגע שהגענו לראות את המקום בפעם הראשונה ופגשנו את עמית (הנסיך!!) המקום הזה לא יצא לנו מהראש, מהרגע שסגרנו התחיל רומן עם צוות האקו, שלכל אורך הדרך הרגשנו כמה הם מכילים אותנו, כמה הם מקלילים את התקופה הלא פשוטה הזו של ארגון החתונה! לכל שאלה יש מענה, לכל התלבטות יש המלצה, לכל תלונה (כי אני קרציה) יש פתרון, הכל פשוט קליל ומקצועי! המקום עצמו כל כך כל כך יפה, מעוצב להפליא, ירוק, צבעוני, מלא חיים, רואים שהושקעה מחשבה בכל פינה ופינה לרבות השירותים (!!!). שקלתי להביא מנהל אירוע חיצוני כי זה נורא טרנדי היום, אני כל כך שמחה שלא לקחנו כי בדיעבד זה כל כך מיותר! מנהלי האירוע של האקו היו כל כך מקצועיים, מדויקים, זמינים, טיפלו בנו גם במהלך תכנון האירוע וגם במהלך האירוע בהמון אהבה והכלה. האוכל היה באמת פשוט משוגע, החל מאיך הוא נראה ומוצג בעמדות, הכל היה טרי, מתובל להפליא, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כל אחת מהמנות ועל השפע הרב והגיוון! סגירת התפריט הייתה כל כך קלה, כל שינוי קטן שביקשנו התקבל ללא בעיות, ובפועל הביצוע היה מעבר לכל דמיון. האקו הוא באמת מקום מדהים, המלצרים מאוד שירותיים ונעימים, צוות ההנהלה ומנהלי האירוע באמת האנשים הכי ישרים והוגנים ומקצועיים שנתקלו בהם!

צילום סטילס

ללא ספק צלם זה הספק הכי חשוב ביום החתונה, תומר הוא נסיך הנסיכים, אני יכולה לכתוב רומן שלם או לחילופין להעמיד הרצאה מלאה בת 50 דקות על כמה אנחנו מרוצים ממנו ומהשירות שלו, כמה שהוא אומנותי ויצירתי, כמה שהוא מרגיע ומכיל, כל הזמן דאג להצחיק אותנו ולהרגיע ואלוהים כמה שזה חשוב! הצוות שלו היה כל כך מקצועי שאנחנו רואים עכשיו את התמונות ואנחנו פשוט בהלם איך הוא תפס את כל הרגעים הכי יפים וקטנים ומרגשים שאין סיכוי שהיינו נחשפים אליהם אם לא העין המיוחדת שלו שמזהה אותם שניה לפני שהם עומדים להתרחש. חתונת צהריים זה אתגר לצלמים, קשה לשחק עם תאורה, אנשים מיוזעים, לפעמים השמש שורפת את התמונות וכו', אבל תומר פשוט ידע את העבודה! לגמרי בן אדם לסמוך עליו בעיניים עצומות ופשוט ליהנות מהאירוע ולהתענג על התוצאות. אני מעלה פה כמה דוגמאות לתמונות מטורפות שהוא תפס, בקיצור אין עליו ואני ממליצה עליו בחום!

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

אני לא יודעת יותר מידי איך היה התהליך מולם אני רק יודעת שהם תפרו לבעלי חליפה מאוד נוחה ויפה, הבד מאוד נושם, התפירה ברמה גבוהה, במחיר הוגן ובאיכות לא מתפשרת.

שמלות כלה

שירן עיצבה לי את השמלה מאפס במחיר מאוד נוח! הגעתי אליה אחרי שביקרתי במספר סטודיואים ולא מצאתי את השמלה שחלמתי עליה, שתשדר את מה שרציתי שהיא תשדר - קלילות וזרימה (רציתי לא להיראות פורמאלית מידי ושיהיה לי נוח.. אחרי הכל - חתונת צהריים!).. מדדתי אצל שירן שתי שמלות - שמלה אחת שמאוד אהבתי את החלק התחתון שלה ושמלה אחרת שמאוד אהבתי את החלק העליון שלה, התייעצתי איתה האם לדעתה אפשר ליצור שמלה חדשה מאפס שמורכבת משני החלקים שאהבתי ושירן נדלקה על הרעיון (למזלי! כי יש מעצבים שלא היו זורמים איתי) והחלטנו לתפור שמלה חדשה. ממדידה למדידה הבנתי כמה שאני מאוהבת בה, כמה שהיא יפה מבחוץ ככה היא יפה מבפנים, בחורה מקסימה שכולה אור וחיוכים וחדי קרן! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על השמלה, היא הייתה קלילה כמו אוויר וזזה כמו מים עם כל תנועה, השמלה עם הפלואו המושלם!! כל כך נהניתי ממנה והיא הייתה לי כל כך נוחה שלא רציתי להוריד אותה ממני גם הרבה אחרי שהאירוע נגמר. לסיכום - אם יש לכן חלום ואתן מחפשות את המעצבת הנעימה והמוכשרת שתגשים לכן אותו - שירן היא האחת!

איפור

אורית הנסיכה שכבר בחמש בבוקר התייצבה אצלי במלון עם מזוודה גדולה וחיוך ענק, קשובה ונעימה. עשתה לי איפור ושיער בסגנון עדין טבעי כמו שרציתי. החשש הכי גדול שלי היה ההזעות - וייאמר לזכותה שהאיפור לא זז!! לאורך כל האירוע ולא משנה כמה השתוללתי הכל עמד במקום! מעבר לכך אציין שאת כל הספקים שלנו בחרנו בעיקר ולפני הכל לפי האופי - ואורית כמו שכבר אתן יכולות להבין כבשה אותי כבר משיחת הטלפון הראשונה. היא בחורה מקסימה וחיובית, מקצוענית ברמה הגבוהה ביותר, והיא מהמאפרות הבודדות שעוד עושות פגישת ניסיון ותיאום ציפיות ולי זה היה ממש חשוב. ממליצה עליה בחום!

איפור

על סגית קיבלתי הרבה המלצות, היא איפרה את אמא שלי ואחותי ושתיהן נראו יפיפיות! היא ידעה לעבוד עם עור בוגר בצורה מאוד מקצועית, היא מאפרת גם בטלויזיה ובעיקר בגלל זה ידעתי שהיא תדע לעבוד עם סוגי עור מגוונים. שתיהן היו מאוד מרוצות והאיפור כמובן החזיק כל היום ונראה מהמם!

Dj לחתונה

סגרנו עם זברה את דיג'יי אור הקטן - במיוחד לאור האהבה שלנו למוסיקת היפ הופ התייעצנו עם מנהלת המשרד מי יהיה הדיג'יי שהכי מתאים לסגנון ולאופי שלנו והספיקו לנו 5 דקות ראשונות בפגישה איתו בשביל להבין באופן חד משמעי שהוא האחד! אור מעבר להיותו בחור מקסים ומגניב בכל רמ"ח איבריו הטריף אותנו ברחבה עם מוסיקה משוגעת! הוא ממקסס את כל השירים בלייב, מתקלט בצורה מאוד ייחודית עם וינילים ועושה סקרצ'ים שלא יביישו את טובי הדיג'יים בתחומו בעולם! זו הייתה חוויה יוצאת דופן, כשראיתי את הסרטונים אחרי החתונה הבנתי כמה עבודה קשה הושקעה שם, איזו מקצועיות ודיוק, מעברים מתוחכמים ורפרטואר עשיר כך שגם אנחנו קיבלנו את השירים הפחות מיינסטרימיים שרצינו, גם החבר'ה קיבלו את הקלאסיקות שמקפיצות את הרחבה וגם הסבתות והדודות מכללל העדות פיזזו להן ברחבה לכל אורך האירוע. בפגישה שלנו איתו שלחתי לו לינקים לפלייליסטים שלי עם מוסיקה פחות מוכרת אבל שאני מאוד אוהבת בסגנון היפ הום/ג'אז/בלוז/סול ואמרתי לו שאשמח אם חלק מהשירים האלה ינוגנו במהלך קבלת הפנים - כל כך הופתעתי שהוא ניגן כל כך הרבה מהשירים שלי ואהבתי שהוא באמת ישב והאזין לכל הרשימות שלי והקדיש מחשבה וזמן יקר כדי שאני אהיה מרוצה - והתוצאה היא שלאורך כל קבלת הפנים רקדתי וקרנתי מאושר בין האורחים. נוצר מצב שחלק גדול מהאורחים "שיזמו" שירים בקבלת הפנים ואני קיבלתי אירוע שמותאם בדיוק לטעם האישי שלנו ושיקף את האופי שלנו כמו שחלמנו. ממליצים בחום לוהט על אור הקטן מקצוען אמיתי. מציינת גם שכל הדיג'יים של זברה הם מהמקצועיים בתחום וברמה מאוד גבוהה כך שלא משנה את מי תבחרו מהצוות - בוודאות לא תתחרטו.

קייטרינג ושירותי בר

את ההרחבה לבר הבסיס של האולם עשינו דרך קוקטייל קאר, ועוד לפני שבכלל התחלנו בארגוני החתונה אני ידעתי שבחתונה שלי יהיה בר קוקטיילים ויהי מה! לקח לנו המון זמן עד שמצאנו את הספק שמבחינתו היה ברמה מספיק גבוהה (לרוב קוקטיילים בחתונות הם פשוט מיץ עם קישוט), מספיק יצירתי ומעוצב בצורה ייחודית. הקוקטייל קאר נענו לכל הבקשות שלנו, זו הייתה תוספת מאוד מיוחדת לאירוע והקוקטיילים עפו בלי הפסקה, הצוות היה מאוד יעיל ולא היו תורים ארוכים, וזה לא בא על חשבון האיכות כי כל קוקטייל שיצא יצא בצורה מושלמת וללא פשרות!

רב לחתונה

לא אכביר במילים - התהליך היה קליל, בעלי היה צריך לעבור הליך מטופש של "בירור יהדות" ובזכות צהר זה טופל ממש מהר ובלי יותר מידי חפירות. הם כולם שם מאוד קלילים וזמינים רוב הזמן נורא נוח שאפשר להתנהל מולם גם במיילים. הדרכת הכלה נעשתה בשיתוף עם בעלי אצל אחת מהמדריכות שעובדות עם צהר והיה מאוד מעניין ונעים.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

סגרנו איתם אישורי הגעה ולינק למתנות באשראי - המערכת נוחה מאוד, הכל מתעדכן בלייב ובפועל התוצאות של אישורי ההגעה היו די מדויקות עם מה שצפינו שיהיה. הלינק למתנות באשראי מאוד חשוב בנות! לא לוותר על זה!

זהו, אני חושבת שזה הכל ואם הגעתן עד כאן אז שאפו! אשמח לענות לכל שאלה גם בפרטי, תהנו לכן מהיום שלכן הוא טס והוא מרגש והוא נשאר איתכן לכל החיים. ותודה לקבוצה הזו שתרמה לי המון ואני מסרבת לצאת ממנה ואם יגרשו אותי אני אזעק! הקבוצה הזו והקבוצה של כלות ספטמבר בוואצאפ (אלופותתתת!) אלו קבוצות התמיכה הכי חשובות שיכולות להיות לכלה וזה ממש מחמם את הלב לראות את הקהילה שנוצרת שכל כולה לתמוך ולפרגן ולהרים אחת לשניה. מזל טוב לכולכן!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
358 ממליצים
מקום לאירוע
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
לחתן
שמלות כלה
איפור
איפור
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה