הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביה ובוריס
החתונה של אביה ובוריס
קיץ 2019
הפוסט של אביה, חברת הקבוצה הסודית:

#טיפים
1. פשרה - התהליך הזה מורכב מהרבה פשרות (אם אתן לא רוצות לבלות את כולו בריבים), תחליטו מראש מה הכי חשוב לכן להתעקש עליו ולגבי השאר פשוט תשחררו.

2. תחושת בטן - כל הספקים שבחרנו, הם ספקים שבתחושת בטן שלנו הרגשנו שנכון לסגור איתם ושהייתה איתם כימיה טובה (כמובן שלקחנו גם המלצות ובדקנו מה מידת שביעות הרצון מהם). אם משהו לא מסתדר לכן, אפילו אם זה רק ברמה הרגשית - תקשיבו לתחושת בטן.


3. תקציב - מתקשר טיפה לנקודה הראשונה, תקבעו מה הכי חשוב לכם בחתונה וכמה אתם מוכנים להשקיע בכל ספק ותשתדלו לשמור על התקציב שלכם, יש דברים שנראים לכם אקוטיים אבל בפועל האורחים לא ישימו לב וחבל להשקיע בזה המון כסף.

ולבסוף - הכי קלישאה שיש אבל היום הזה באמת עובד על רצף זמן אחר וטסססססס, תשתדלו להנות ממנו כמה שאפשר.

צילום סטילס
הפידייז | Happydays photography
+

סטילס+וידאו
את דור ונועם פגשנו אחרי 2 פגישות אחרות עם צלמים מומלצים ומקסימים גם הם, אבל אחרי פגישה של חצי שעה עם דור ונועם הרגשנו בתחושת בטן שלנו שהם האנשים שאנחנו רוצים שילוו אותנו ביום הזה - הם מקצועיים, נעימים ועם תיק עבודות מרשים ומיוחד ולכן הרגשנו הכי בנוח לסגור איתם במקום. גם פה חרגנו מהתקציב, בגלל שהבנו שהתיעוד הוא חשוב ובסופו של דבר נשאר הרבה אחרי החתונה ולכן שווה להשקיע בו ולקחת את האנשים הכי טובים. הם היו מדהימים מהשנייה הראשונה שהם הגיעו ועד לרגע שבו הם הלכו (הפידבקים מהאורחים היו באמת מטורפים - אנשים חשבו שהבאנו 7 צלמים, כשבפועל היו 3). הם פרפקציוניסטים וכל שוט חשוב להם, הם לא מנסים לביים יותר מדי (משהו שהיה מאוד חשוב לי ולבעלי) והם פשוט נותנים את כל כולם כאילו זאת החתונה הראשונה שהם צילמו. אומנם לא קיבלנו עדיין את התמונות אז אני לא יכולה להעיד אבל הצלמים הם אלו שיהיו איתכם במהלך כל היום - תבחרו מישהו שיהיה לכם נעים להיות איתו ושיהיה גם נעים לאורחים שלכם.

מעצבי טבעות
הידרה - טבעות נישואין ייחודיות
+

סטודיו קטן וחמוד ברשפון, ההחלטה הכי מהירה שעשינו בחתונה - הטבעות איכותיות ויש מגוון רחב לבחור ממנו. התנהלות הכללית מולם הייתה נעימה והתוצרים מהממים.

שמלות כלה
כלה קלה
+

המקום הראשון והיחיד שהלכתי אליו, מצאתי באינטרנט את השמלה שאהבתי, הגעתי לסטודיו והבנות המדהימות שעובדות שם עזרו לי ברגישות אין קץ (אני לא מידה 36 וקצת חששתי מכל החוויה הזאת) למצוא את השמלה שהכי מתאימה לי. ממליצה בחום לכל מי שמחפשת חוויה אחרת, נעימה, מכילה ורגועה.
את השמלה לקחתי חודש לפני החתונה לתופרת שעובדת עם הסטודיו שעשתה עבודה מדהימה.

איפור

את טס סגרתי בשיחת טלפון של 3 דקות, אחרי שקיבלתי 2 הצעות מחיר נוספות ממאפרות מוכרות במחירים שלא הייתי מוכנה לשלם בשום מצב בעולם. האנרגיות המדהימות של טס בשיחה, הצניעות וההסברים המפורטים שהיא נתנה לי לגבי כל רכיב ורכיב בהצעת מחיר ובהתנהלות מולה אותתו לי שהיא לגמרי הבחורה שאני רוצה איתי ביום החתונה - התיק עבודות שלה לגמרי משקף את המקצועיות שלה ואת הרגישות שלה לכל פרט פרט. היה תענוג לבלות איתה את הבוקר של החתונה (שהתחיל ב04:30), השיער והאיפור היו מדהימים ויצאו הרבה יותר יפה ממה שחלמתי.

שמלות כלה

גילוי נאות, היא חברה של אחותי שהכינה לי הינומה מהממת, בעבודת יד עם המון אהבה וכישרון. היא מעצבת שמלות כלה מהממות בסטייל אורבני מגניב והיא קסומה ומגניבה בטירוף !

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

 נדב שפילמן, אטיסוטו
בעיני אחד המרכיבים הכי חשובים שיש בחתונה והוא/היא יכולים לעשות או להרוס את החתונה - מעבר לעובדה שנדב קסם של בחור ופשוט כיף לשבת, לדבר ולשמוע מוזיקה איתו, הוא באמת איש מקצוע
מהשורה הראשונה, הוא עושה את זה הרבה שנים, יודע את העבודה ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות - לא ירדנו מהרחבה לשנייה, הוא לגמרי היה קשוב לרצונות שלנו אבל גם ידע לשלב את זה עם המציאות ברחבה והיה לנו סופר כיף איתו לכל אורך התהליך והאירוע. יש מעט דברים שהסכמנו לחרוג בתקציב בשבילם במסגרת החתונה - נדב שפילמן הוא אחד מהם וההשקעה ללא ספק השתלמה בטירוף.

איפור

איפור ושיער מלוות - אלה הקסומה איפרה את האמהות של בעלי ושלי, את אחותי ואת אחיינית שלי, 4 נשים בגילאים שונים ועם אופי ורצונות שונים לחלוטין, אבל היא הצליחה לתת לכל אחת בדיוק את מה שהיא ביקשה והכי התאים לה. היא מקצועית, מביאה אנרגיות טובות ופשוט קסומה.

רב לחתונה

שמואל טולדנו (רבנות ראשון לציון)
רב שנחשב ל"מזמר" ובאמת יש לו קול מדהים אבל האישיות שלו עוד יותר חשובה - כל התהליך מולו היה נעים, מכבד ואישי. הוא כיבד את הבקשות שלנו (לתת טבעות אחת לשני) והתאים את התהליך ואת החופה לפי מה שמתאים לנו. החופה הייתה כיפית, מצחיקה ונעימה וקיבלנו גם פידבקים מאוד טובים מהאורחים (אני יודעת שלא בהכרח אינדיקציה, אבל בכל זאת).לי אישית זה היה החלק הכי חשוב בכל החתונה ואני סופר שמחה על הבחירה בו ועל החופה שהייתה לנו.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אחד מהדברים שהתעקשתי לגביו במהלך החתונה, בעיקר בגלל שרציתי להנות מהחתונה ולא לדאוג או לשמוע על בעיות שצצות במהלך החתונה עצמה. מהשיחה הראשונה עם עמית הרגשתי סופר רגועה, היא דאגה להתאים לי מנהלת אירוע מקסימה בשם נופר שהייתה לא פחות ממלאך, בפגישה חופרת של 3 שעות היא לקחה מאיתנו את כל הפרטים הכי קטנים, בהמשך היא הייתה זמינה באופן יומיומי לכל שאלה, בקשה עדכון ורגע משבר וביום הארוע היא דאגה לפתור המון המון בעיות שעלו שגילינו עליהן רק יום אחרי החתונה.
ההורים שלנו ואנחנו יכולנו להיות רגועים ולהנות מהאירוע מבלי לדאוג לשום דבר. בעיני השקעה שווה שלגמרי מחזירה את עצמה, לא הייתי עושה את זה אחרת.

אטרקציות

מגנטים באיכות מעולה, כמות מטורפת של תמונות, תפס רגעים קסומים וההתנהלות מולו הייתה מדהימה ונעימה.

קייטרינג ושירותי בר

עובד עם האולם שלנו אז ההתנהלות מולם הייתה מאוד קלה. המבחר שלהם סופר מגוון, הקוקטיילים מדהימים והשירות מעולה. קיבלנו פידבקים מעולים מהאורחים. הוספנו משהו שהם בדר"כ לא עושים שזה שייק פירות וזאת הייתה תוספת מעולה ליום כל כך חם. מומלץ בחו

מקום לאירוע

המקום יפיפה, הלוקיישן מגניב והאוכל סופר טעים. יש חניה (לא משהו שניתן להוריד מערכו בתל אביב), הזמינות וההיערכות של הצוות לקראת החתונה (גם בשעות הקטנות של הלילה) הייתה נהדרת

לחתן

אחלה מבחר, אחלה שירות, החתן היה מרוצה והיה לו נוח.

עציצים - משתלת ביצרון
בהתראה קצרה, פחות משבוע לפני החתונה הזמנו מהם כמות ענקית של עציצים, שהגיעו ארוזים יפיפה עם הפתקיות שהכנו עבורם ישר לאולם. האיכות והמגוון היו מטורפים, זה האיר את האולם והוסיף המון ירוק, לא נשאר אפילו אחד בסוף האירוע. חסך לנו הרבה התעסקות וכסף (לא לקחנו מעצבת).
בעלי שהתנהל מולם אמר שהיחס והשירות היו מקצועיים ונעימים מהשנייה הראשונה שהוא נכנס למשתלה.


בייגלה לשבת - מאפיית האחים (גדרה)
בגלל שזאת חתונת שישי רצינו לתת לאורחים משהו שיהיה ישר לארוחת שישי או לשבת בבוקר, הזמנו 2 בייגלה בשקית אטומה ועליה הדבקנו מדבקת "שבת שלום". השירות שלהם היה מדהים, הבייגלה הוכן עוד באותו יום לפנות בוקר והגיע טרי.


דפוס (הזמנות, מיתוג וכו') - דפוס שהרבני
המקום בבעלות משפחה של חבר מהלימודים, הם היו מקסימים, סבלניים ומקצועיים והתוצרים יצאו בדיוק כמו שביקשנו.

ארטיקים - פריזז
מיני ארטיקים במגוון רחב של טעמים שחולקו מיד אחרי החופה וברחבה. היו להיט וההתנהלות מולם הייתה מאוד נעימה ונוחה - הארטיקים הגיעו במשלוח ישר לאולם.

צ'ילרים - א.טולדנו
עשיתי השוואת מחירים מטורפת ודיברתי בערך עם כל ספק צ'ילרים באזור המרכז. בסופו של דבר הם נתנו מחיר סביר ונוח, השירות שלהם היה מעולה וזה דרש מאיתנו אפס התעסקות בגלל שהם התנהלו ישירות מול האולם.

הסעות מחיפה - דרייב גיא
מחיר טוב, שירות מעולה.

אישורי הגעה - IPLAN
משהו שבעלי התעקש עליו, הם מאוד יקרים יחסית לשוק אבל הממשק שלהם מאוד נוח (האולם שלנו עובד איתם) והשירות שהם נותנים הוא מעל ומעבר. לקחנו אישורי הגעה, הודעת תזכורת, מתנה באשראי והודעת תודה אחרי האירוע.


דברים לרחבה + מניפות
קנינו מחנות בכפר גלעדי, השתדלנו להקציב סכום שבעיננו הוא סביר ולא לחרוג ממנו.

דברים נוספים שהכנו
1. שלט כניסה שסבתא שלי הכינה- נתן טאצ' אישי והוסיף צבע בכניסה לאולם.
2. ערכות לילדים - עלה גרושים במקסטוק והעסיק את הילדים (לפחות לכמה דקות).
3. בועות סבון לרחבה - קנינו בכפר גלעדי, מיתוג מדפוס שהרבני שהדבקתי עליהם.

מקווה שזה יעזור למישהי,
המון בהצלחה ומזל טוב !!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אביה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אביה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אביה
צילום: הפידייז | Happydays photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הפידייז |   Happydays photography+
הפידייז | Happydays photography
124 ממליצים
צילום סטילס
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
הידרה - טבעות נישואין ייחודיות+
הידרה - טבעות נישואין ייחודיות
242 ממליצים
מעצבי טבעות
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
108 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
מעצבי טבעות
שמלות כלה
איפור
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר
מקום לאירוע
לחתן