הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נגה
החתונה של נגה
קיץ 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות ארוך, מקווה שאתן משתמשות בחיפוש 
ניר ואני התחתנו בחתונת חמישי ב 13.6, ורציתי להמליץ על כל הספקים שאהבנו במיוחד שהפכו את האירוע למהמם. אני אציין שהעדפנו לבחור את הספקים שלנו בעיקר לפי האינטרקציה והvibes שקיבלנו מהם, ושמנו בעדיפות שניה את המקצועיות. ההחלטה הזו הוכיחה את עצמה בכל שיחת טלפון, לקראת האירוע, באירוע עצמו, בתגובות של ההורים והאורחים וגם חודשיים אחרי :) חתונה אזרחית | חתונת חמישי | אוכל צמחוני (תגבור) | תל אביב | חתונה עם כלב

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ההמלצה הראשונה והכי חמה שלי היא למעצבת רינת. לב זהב, ידי זהב, פשוט בנאדם זהב! רינת עזרה לנו להגשים את החלומות שהיו לנו בראש (כן, לנו ;) ) לגבי כל דבר בעיצוב, וגם דיברה בכנות על התקציב והעבודה שנדרשת. השיח איתה היה פתוח מאוד, והיא גם עזרה להרגיע בדברים שלא קשורים כלל בעיצוב. בקיצור - מושלמת!

הזמנות לחתונה ומיתוג

היה לי עיצוב מאוד סגור בראש, וכשניגשתי לקארין בהודעות, אימיילים וטלפונים הצלחנו ביחד להגשים את כל מה שהיה לי בדמיון וליצור עיצוב מדוייק. קארין התייחסה לכל העבודה הזאת בסבלנות מופתית, יצירתיות ומקצועיות. דאגה להגיד גם איפה לדעתה לא נכון לשנות ולא היה לה אכפת לעשות כמה וכמה אפשרויות כדי לוודא שנמצא את הנכונה. היה ממש כיף לעבוד איתה.

איפור

המלצה חמה חמה חמה חמה, אורית לא פחות ממדהימה! היה לי חשוב איפור עדין, והיה לי חשוב במיוחד האווירה. הבוקר הוא בוקר שמתחיל מוזר, חלקו לחוץ, חלקו יותר מדי נינוח. אורית הגיעה, עם כל הצבעוניות שלה ופשוט הרימה את השלב של ההתארגנות. גם בשלב הנסיון, וגם ביום החתונה עצמו, היא הייתה מאוד מאוד קשובה למה אני רוצה וחושבת ואיך אני מרגישה עם האיפור. לא הפסקתי לקבל מחמאות על כך שאני נראית טבעי, ועדיין מהממת. השיער - גם כאן אורית אילתרה ביום של האירוע, דאגה שהשיער יהיה מוכן לפני שהצלמים מגיעים, והכי חשוב - השיער נשאר *עד הרגע האחרון* של האירוע! בקיצור, אין ספק שהיא בחירה מושלמת.

איפור

היו לא מעט מלוות ואימהות ואחיות שעשו איפור ושיער ביום של האירוע :) אז הבאתי מאפרת נוספת שעשתה במחיר נורמלי לחלוטין (בכלל הגיעה מעפולה!) עבודה מופלאה לכולן. מתולתלת, שיער חלק, תיקון שיער ברגע האחרון שמישהו אחר עשה, וכמובן איפור עדין לכולן. היא הייתה רגועה להפליא, ולא התעצבנה למרות מליון הבקשות והשינויים שקרו באותו יום. מהממת.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

יאיר אנג'ל, איזה בחור מקסים, אי אפשר לתאר את זה. נפגשנו רק עם דיג'יי אחד ואיתו סגרנו. יאיר קרא אותנו מהתחלה כמו ספר פתוח (לא מזרחית, כן שמח, ניינטיז, עכשווי, ישן ממש, ישראלי, אינדי... הכל!) בפגישה הראשונה כל כך נהנינו איתו שרצינו לסגור מיד. הוא הפציר בנו ללכת הביתה לחשוב על זה ולדבר איתו שבוע אחרי, רק כדי שנהיה בטוחים. גם במשך כל האירוע, אנשים המשיכו להגיד כמה טוב הדיג'יי. בקבלת הפנים הוא הגיע עם הגיטרה שלו ועשה גם כמה קטעים מהממים שאנשים מאוד אהבו. וכן, גם כשהפלתי לו את החשמל עם הרגל הוא לא איבד עשתונות ועלה חזרה על הגל ממש מהר (אופס..)

אטרקציות

איזה אנרגיות! הגיעה, הרימה בטירוף, ודאגה שהבלונים יהיו מושלמים. הקהל בחתונה כמובן עף על זה, וכל מי שיש לו ילד גם אסף כמה הביתה לאחרי. בקיצור, ממליצה מאוד.

צילום סטילס

אסף הגיע רגוע בטירוף, מצוייד בצלם וידאו מוכשר ברמות - יוסי, וצלם מגנטים - מאיר - שתפס רגעים אדירים. אחד הדברים שהיו לנו הכי חשובים בעולם היה שלואי הכלב שלנו ישתתף בחתונה, ולכן הבאנו אותו לצילומים וזה הדבר הכי טוב שהיה בחתונה! אסף ויוסי עשו תמונות מהממות עם ובלי לואי. מוזמנות לשפוט בעצמכן כמובן.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ליטל המקסימה הצליחה לבנות זר בדיוק כמו שרציתי. העבודה איתה הייתה בעיקר בסמס, בלי שהייתי צריכה להגיע והצלחנו ליצור את הזר המושלם מבחינתי, צבעוני ומהמם. הזר החזיק כמעט שבועיים אחרי(!!) וקישט לנו את הבית.

* מנהל אירוע - עמרי - המנהל היה מטעם האולם, אבל אני עדיין רוצה לתת המלצה אישית כי לא כתוב עליו הרבה בקבוצה. הוא היה on top of things בכל דרך אפשרית, עזר להפוך את האירוע למתוקתק, דאג לסבתות, להורים שמצאו עצמם רעבים ב 12 בלילה, אפילו דאג להביא לנו מהאוכל של הלייט נייט כדי לוודא שאנחנו גם אוכלים! קיצור, ממליצים בחום! נראה לי שזהו, למרות שבטוח שכחתי כמה דברים.. מזל טוב לכל המתחתנות!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
איפור
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים