הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאיה שפר
החתונה של מאיה שפר
חורף 2020
הפוסט של מאיה, חברת הקבוצה הסודית:

#חתונתחורף #חתונתדיסקו #פוסטקרדיטים #יוםראשון אחרי 5 חודשי אירוסין, אני גאה להציג את חתונת החלומות של אבי ושלי שהתקיימה ביום ראשון ה-05.01.20, ונמשכה עד 3 לפנות בוקר (רק כי אני כבר סגרתי לדיג׳יי את המחשב). כמה מילים בקצרה: נהננו בטירוף. אמיתי. כל אחד מהאנשים שעבדו איתנו על החתונה הזו היו מקצוענים לחלוטין, ופשוט הפקדנו אצלם את כל האחריות כך שיכולנו להנות מכל שניה. להתחתן בחורף זה כיף ממש, גם כי כל מי שתרצו כנראה פנוי וישמח אפילו לתת הנחה, וגם כי יש משהו באמת קסום בחורף. אני לא רציתי להיות תלויה במזג האוויר, ולהתחתן בינואר אומר שאני מוכנה לסופת אימים - וכל מזג אוויר אחר הוא בונוס. כמובן שיום לפני החתונה היה שיטפון חסר תקדים ביפו, אבל אפילו זה לא השפיע עלינו. נתחיל בקרדיטים: הדברים הכי חשובים מבחינתנו היו המקום והמוזיקה.

מקום לאירוע
בית על הים
+

בית על הים הוא המקום הכי מקצועי שאפשר להתחתן בו. צריך לבוא עם שמלה וחליפה ואפשר לסמיך עליהם שאלפייפ אחוז שהם ידעו את שאר העבודה. הוגנים, לא מנסים למרוח איתך, הולכים לקראתך בהכל, נתינת שירות ברמה הכי גבוהה שיש. פשוט כיף לא נורמלי

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

השמלה של נסיכות דיסני הייתה של Helena Kolan - Bridal Couture. משיטוט סתמי ברחוב דיזינגוף נכנסתי לחנות שלה, וחוץ מהעובדה שהיא מעצבת בחסד עליון שיודעת להחמיא לגוף נשי בצורה מעוררת השראה, היא גם מקסימה, אנושית, והוגנת. היה לי מאוד חשוב שהשמלה שלי תהיה קלאסית ולא מושפעת מדי ממה שבאופנה היום, כזו שאני אוכל להסתכל עליה עוד שנים ולהתגאות בה. הלנה ליוותה אותי אפילו שלפני החתונה השמנתי, ועד הרגע האחרון עוד נעשו תיקונים כדי שאני אצא הכי מרוצה בעולם. אלף אלפי המלצות על המעצבת המדהימה הזו. בונוס- ידעתי שיהיה לי קר בצילומים אז קניתי מעיל מאסוס, היה מפנק ויצא מגניב (גם החליפה של אבי מאסוס, אבל זה כבר לסיפור אחר).

צילום סטילס
לוז | Luz
+

הצלמים שלנו היו LUZ לוז, נדלקתי עליהם מהאינסטגרם ובלי יותר מדי התלבטויות סגרנו איתם. כל החבר׳ה שם באים מעולמות של אדריכלות ועיצוב פנים, וזה גם הגישה שלהם לתמונות. מה שהיה חשוב לי כאן הוא לא להיות מבוימים מדי ולהרגיש שאנחנו בידיים טובות. הצלמים של לוז סופר מקצועיים, מתקתקים הכל מסביבך, מדויקים, נחמדים מאוד אבל גם יודעים להתעקש על תמונה ("מאיה אני יודע שאת קופאת אבל את תודי לי אח״כ"). עוד אין לי את התמונות או הסרטון אבל בכל מהלך החתונה הרגשתי שהם סביבנו בכל רגע שנצטרך, אז אני ממליצה עליהם מאוד מאוד.

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

הנעליים מנעלי ארו | נעלי כלה וערב - מאוד נוחות ויפות, אנשים מתוקים.

Dj לחתונה

גולת הכותרת של האירוע הוא כמובן Elad Ron מ- Zebra music - זברה מוסיקה. אני ואבי מאוד אוהבים דיסקו ולא מתחברים במיוחד למוזיקה שמושמעת בד״כ בחתונות. אלעד התאים לנו כמו כפפה ליד, ובמשך החודשים שלפני האירוע הלכנו למסיבות שהוא מתקלט בהן, נפגשנו איתנו לתיאום ציפיות ודיברנו איתו בלי סוף. הגענו אליו עם 4 פלייליסטים (קבלת פנים, ריקודים, שבורים של הסוף ושירי חובה) והוא פשוט שם 90 אחוז מהשירים שלנו, ידע לשלב אותם בצורה מעוררת השראה, ואנשים לא הפסיקו לרקוד. ליטרלי. ניסינו לסיים את האירוע איזה שלוש פעמים ואנשים פשוט לא היו מוכנים לרדת מהרחבה. הבן אדם מתקלט כבר מעל 15 שנים, והוא העיף לנו את הסכך. אין ולא יהיה כדוגמתו. אלוף.

אטרקציות

מודה שעד שלושה שבועות לפני החתונה התלבטנו בנושא צלם מגנטים, אבל בעקבות ההמלצות בקבוצה התקשרתי לTrend54-צילום מגנטים. בן אדם סופר מקצועי, הוגן לגמרי ובחתונה היה פשוט צלם לכל דבר - רדף אחרי האנשים (ולא הם אחריו), הדפיס כמות לא הגיונית של מגנטים והכי כיף - כבר למחרת היינו עם כמעט 1000 תמונות מהחתונה שיכולנו לשחרר לחברים. ממליצה בענק.

איפור

האיפור (והשיער, אבל היא לא עושה יותר שיער) הוא של Shay Talmi, בחורה מתוקה ויפיפיה בעצמה, מקצוענית שגורמת לך להרגיש שבודאות - את תיהי הכי יפה בעולם. האיפור והשיער לא זזו למרות טרפת של חיבוקים וריקודים. יש אצלה איפור נסיון, היא קסם של בן אדם ואני ממליצה עליה בלב שלם, כי היא עשתה אותי יפיפיה מהאגדות שעדיין נראית כמו עצמי. קצת התאהבתי בה בכל התהליך אבל נשאיר את השיח מקצועי.

רב לחתונה

התחתנו דרך Tzohar צהר עם הרב אביעד בטש. היו לי הרבה ספקות בנוגע לתהליך (הלב שלי נטה להתחתן בחו״ל, אבל לאבי היה חשוב להתחתן במדינת ישראל אז נתנו צ׳אנס), והאמת שהופתעתי מאוד מאוד לטובה. לאורך כל הדרך הם מנסים להתאים את כל הגורמים אלייך, מדריכת הזוגות המקסימה שישבה איתנו לשיחה נעימה, וכמובן הרב שלנו - בימים הוא עובד כמתכנת בחברת הייטק, ופעם בחודש הוא עושה חופות התנדבות לגמרי. חודש לפני החתונה ישבנו איתו במשך 3 שעות ודיברנו על הזוגיות שלנו, ובמהלך החופה שלנו הוא הזכיר דברים שאמרנו שם, גרם לנו להרגיש שאנחנו המרכז של האירוע ופשוט היה נפלא. אני ממליצה מאוד למי שרוצה להתחתן בארץ לנסות דרך צהר, הם מנגישים את העולם הזה בצורה מאוד נעימה לחילונים.

זהו! כפי ששמתן לב - לא היה לנו עיצוב, לא היה לנו שזירות פרחים או מתנות לאורחים, לא שידרגנו את הבר ולא קניתי עוד שמלות (השתמשתי באוברול שהיה לי מלפני זה והאולסטאר המלוכלכות שלי). לא היה כפכפים, גומי, קשקושים לרחבה וגם לא עמדת "וולקאם טו אוור וודינג". תיעדפנו מראש מה הדברים הכי חשובים, בדקנו מה יהיה התקציב שלנו וכמה הפסד אנחנו מוכנים לספוג, ויצאנו לדרך. לאנשים כמונו, שמאוד אוהבים את תשומת הלב, אוהבים מוזיקה ואוהבים את החברים והמשפחות שלנו - האירוע היה הנאה צרופה מההתחלה ועד הסוף. תתאימו את האירוע אליכם ואל מי שאתם באמת, ההנאה שלכם תדביק את כל השאר. מוזמנות לפנות אלי בפרטי לכל שאלה, היה לי כל כך כיף לא בא לי שיגמר :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאיה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאיה
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
לוז | Luz+
לוז | Luz
508 ממליצים
צילום סטילס
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה+
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
138 ממליצים
שמלות כלה
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
תכשיטים ואקססוריז
Dj לחתונה
אטרקציות
איפור
רב לחתונה