הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר וחן
החתונה של ספיר וחן
חורף 2020
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

רקע כללי, התחתנו ב16.1.2020, שזה בעצם יום לפני התאריך שלנו, 7 שנים יחד. זה אחרי אירוסים של חצי שנה. הזמנו 200 ומשהו איש, אישרו הגעה 189 והגיעו בפועל 174. לא כולל ילדים. הזמנה הייתה אלקטרונית ואישורי הגעה עשינו לבד, דרך אתר שהקמנו בWIX(יש צילום מסך מצורף) ששלחנו אותו לכל האורחים בווטסאפ. אני שלחתי לחברים שלי וזוגי שלח לשלו, ההורים העבירו לאורחים שלהם בקבוצות בד"כ. מי שלא ענה או לא היה לו ווטסאפ קיבל שיחה אישית, והיו אולי 5 כאלו. *שימו לב שהעלתי את המחירים של כל הספקים שלי לסקר, אז בבקשה לא לשאול כאן או בפרטי, אלא פשוט להיכנס* כל שאלה אחרת כמובן, מוזמנות לתגובות. סגרנו כמעט את כל הספקים שלנו כבר באוגוסט, שנינו סיימנו לימודים והיינו פנויים להתעסק בזה והעדפנו לתקתק. למרות זאת, לא התפשרנו על אף ספק, ובחרנו אותם לפי המלצות(כמעט כולם עלו כאן בשם או בסקר מחירים המעולה!!) ולפי תחושת הבטן, שהתגלתה מאוד כנכונה. בחרתי להקיף את עצמי בספקים שאני סומכת עליהם ב-100%, במיוחד בגלל שאני חרדתית באופן כללי, ולפני החתונה ולקראתה מאוד מאוד חששתי, שיתפקשש בכל דרך שהיא. רמת המקצועיות שלהם ויותר מזה הלב הטוב, הרגיעו אותי ביום האירוע, עד כדי כך ששחררתי לחלוטין בזכותם. ונהנתי כמו שלא נהנתי בחיים.

מקום לאירוע
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
+

מנהל האירוע שלנו(זוריק) היה יותר ממקצועית, ידע בדיוק מה צריך לקרות וניווט את הספינה ליעד שלה במיומנות שיא. האורחים השתגעו על האוכל ועל האווירה בחווה. היה תענוג.

איפור

לא הבנתי למה לסגור ולהתעסק עם שני ספקים, כשאפשר לעבוד רק עם אחת. את הילה מצאתי בסקר המחירים. עברתי על האינסטגרם ועל הפייסבוק שלה ומאוד התחברתי לאיך שהיא עובדת. אישית מאוד חששתי מהאיפור והשיער כי פחדתי שאני לא אוהב את איך שאני ניראת ושיצא מוגזם מדי. הילה עשתה לי איפור נסיון ומאותו רגע, היא הייתה שם בשבילי. לכל שאלה מפגרת, אחרי שיחה מלחיצה עם ספק, היא עזרה לי להתפקס וכיוונה אותי. הילה כולה לב! והיא גם אומנית ככה במקרה. היא הייתה מקצועית מספיק לעשות כל מה שרציתי, אבל גם אמרה מה נכון ויפה ומה יהיה מוגזם. מצרפת לכן סרטון של האיפור שיער שעשתה. הרגשתי שהיא הוציאה אותי, בדיוק כמו שאני ניראת אבל יפה יותר.

צילום סטילס

את יוני מצאתי כאן בקבוצה, אחרי שקיבלתי חום מהמחירים של צלמי המגנטים בשוק. הוא היה רגיש והגיוני כבר בשיחת טלפון הראשונית. יש לו אחלה אתר לבחירה ועיצוב של המסגרת. והוא גם הסיבה לפוסט הזה. הוא צילם מעולה! לאורך כל האירוע. כולל בצילומי משפחות ובחופה, ללא הגבלות. כל התמונות המצורפות הן שלו כך שתוכלו להתרשם.

Dj לחתונה
יובל ענבר- אקפלה
+

איזי היה הדיג'יי שלנו, וכבר בפגישה הראשונה הוא כתב לעצמו דגשים, מה להשמיע יותר מה פחות ומה בכלל לא. ביקשנו מיינסטרים, שחורה, לטיני, רוק ואלקטרוני בסוף. ואיזי ענה על הכל. אפשר לראות בסרטונים שהיו אנשים על הרחבה כל הערב. הוא הביא איתו חבילה לסלאו(שאפשר להוסיף גם לחופה אבל לא רצינו) וגם עגלת גומי ועגלת אביזרים לרחבה, כלולות בחבילה במחיר מעולה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

בהתחלה, בכלל לא רציתי לסגור עיצוב. חשבתי להזמין בעצמי מעליאקספרס, אבל כשהבנתי שלא יהיה מי שישים את זה באולם ביום האירוע וויתרתי. ממש חודש לפני האירוע וכאשר כל הספקים כבר סגורים, כלה פרסמה כאן את התמונות של אוריקי. ידעתי שאם אני עושה עיצוב, הוא יהיה גיאומטרי, וכמעט אף אחת לא עושה את זה בארץ, וגם לא ממש טוב. וכשראיתי את התמונות התאהבתי! היא עשתה בדיוק מה שאני אוהבת. תוך שבוע של התכתבויות ותיאום ציפיות סגרתי איתה. עיצוב חופה, מרכזי שולחן, קבלת פנים ואת השביל המוביל לאולם. הכל במחיר ממש סבבה.

תכשיטים ואקססוריז

לימור הרכיבה איתי את הפיס לראש, לפי צבעים אורך וסוג פרחים שבחרתי. הוא היה עדין ומתוק וישב בול כמו שרציתי על השיער. מומלצת בחום ואהבה!

למי שצריכה אני מפרטת את הלוז שלנו ליום האירוע, שיער התחלנו ב9, סיימנו הכנות בערך בשעה או קצת יותר. המשכנו שוב את השיער ב12 בערך ואת האיפור התחלנו כשהגיעו הצלמים ב12 וחצי. סיימנו איפור תוך שעתיים+- ובגלל עיכובים שונים המפגש היה ב15:30 ויציאה לצילומים אחרי כן. היה מספיק אור אז הצלמים לגמרי הצליחו לעבוד. צילומי משפחות התחילו ברבע ל-7. קבלת פנים התחילה ב-7 אז נגררו לתוכה הצילומים. חופה הייתה ב8 ורבע(כביכול רבע שעה איחור) כי רוב מוחלט של האורחים הגיע בזמן. מוזמנות לשאול הכל בתגובות

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים+
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
328 ממליצים
מקום לאירוע
יובל ענבר- אקפלה+
יובל ענבר- אקפלה
81 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
תכשיטים ואקססוריז